f2cmariusz Opublikowano 17 Października 2018 Opublikowano 17 Października 2018 https://web.facebook.com/memories/?source=bookmark https://web.facebook.com/groups/628149450658494/permalink/995266547280114/
AndrzejC Opublikowano 17 Października 2018 Opublikowano 17 Października 2018 To musi być jeden z naszych gdyż w tle wodne CMBuuu widać. Rozeznam się kto to jest ten Bogdan Pan. Ale za ten wynalazek niezłą kasę chce. A.C.
f2cmariusz Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 z prywatnego albumu Waldemara Salacha wieloletniego instruktora w Pałacu Młodzieży Warszawa
Paweł Prauss Opublikowano 18 Października 2018 Autor Opublikowano 18 Października 2018 Kawał historii, z którego roku pochodzi ta fotka? Wracając do In-lina to widziałem go też na tym forum: http://micromotors.info/ a dokładnie tu: http://micromotors.info/viewtopic.php?f=36&t=73 cena niestety mnie zniechęciła...
f2cmariusz Opublikowano 24 Lutego 2019 Opublikowano 24 Lutego 2019 https://www.youtube.com/watch?v=v3tmxIZosic&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3ub8IjRyVkQRd3IhuT0Mj11laRvZydAktcpk43VEyqG5dvyMw8dByw7J8 1
Janeczek Opublikowano 24 Lutego 2019 Opublikowano 24 Lutego 2019 Wyglada jak motocyklowy -Firma nieznana....
jarek996 Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 Ten gosciu musi miec niezla kolekcje. Ciagle jakies "rodzyny" wrzuca na aukcje : https://www.tradera.com/item/302065/341459106/fin-technopower-7-cylindrig-stjarnmotor-pa-22-cc-glodstiftsmotor-
.bercik. Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 Dostałem od kumpla motorek , niestety nie mogę rozpoznać co to za typ , może pomoże ktoś z forumowiczów .
d9Jacek Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 MVVS 2,5ccm - D7 lub R7 na konsolce masz wybite oznaczenie
jarek996 Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 Kilku z tego forum nie potrzebuje ogladac. Wystarczy , zeby dotkneli 1
symon5 Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 Ale mocno i dużo przeżył nawet piłkę do metalu ,i jak kojarzę to nie jest oryginalna głowica ale może pamięć zawodzi
AndrzejC Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 Na moją optykę to jest MVVS G7. Mocno doświadczony przez los. Teraz raczej złom bez wartości bo ktoś odciął wydech. Choć G7 i D7 miały te same kartery. Ale ta głowica nie jest fabryczna więc to raczej G 7 był. A R7 miały wydechy prostokątne... A.C.
d9Jacek Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 piłkę.... mam dwa takie motorki, jeden z nich też miał bliskie spotkanie z piłką , ten drugi ma orginalny wydech. Moim zdaniem jest to wersja D7( wyższy kołnierz tuleji cylindrowej) z roku 1972 , numer seryjny powinien byc na lewej konsolce. co do głowicy ? tak , głowica miała nacięte od strony wydechu żebra chłodzące... tak Andrzeju seria R miała prostokatny wydech, silniki z tej serii co na foto miały oznaczenie D- diesel czyli samozapłon lub G= glow czyli żarowy howg Kawał historii, z którego roku pochodzi ta fotka? Wracając do In-lina to widziałem go też na tym forum: http://micromotors.info/ a dokładnie tu: http://micromotors.info/viewtopic.php?f=36&t=73 cena niestety mnie zniechęciła... 1950-51..... Panowie trzymaja w rękach silniki "CEZAS" wariant Sport
.bercik. Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 Zrobiłem foty i faktycznie jest to D7 , ciekaw jestem co chciał uzyskać ten majster klepka który go doprowadził do takiego stanu .
AndrzejC Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 D7 MVVS to on był. Aktualnie to jest bywszy D7. Czyli złom . Niestety. A.C.
bynek Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 Zrobiłem foty i faktycznie jest to D7 , ciekaw jestem co chciał uzyskać ten majster klepka który go doprowadził do takiego stanu . Tego typu motorki na początku lat 80 były z powodzeniem stosowane w kategori F2D /walka powietrzna/ Wydech przeszkadzał w zamocowaniu silnika jak najbliżej natarcia skrzydła.Stanowił też dodatkowa wagę, i dlatego był piłowany do średnicy cylindra. Dodatkowo usuwało się na karterze te przednie wypustki , które do niczego nie służyły. W tamtym okresie nie były dostępne inne silniki, dlatego te stanowiły podstawę do przeróbek, ustawiało się rozrząd, modyfikowało się wał korbowy, i wiele jeszcze innych usprawnień się robiło.
.bercik. Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 Rozbiorę go i zobaczę w jakiej kondycji jest zestaw tłok-cylinder . Może dorobię mu nową "czapeczkę" , dyszę gaźnika i dam mu się jeszcze pokręcić . Na konsolach nie widać śladów montażu , tak więc być może silnik jeszcze sobie nie polatał .
d9Jacek Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 D7 MVVS to on był. Aktualnie to jest bywszy D7. Czyli złom . Niestety. A.C. oj tam, oj tam..... nie takie cuda my po pijaku robili ...............a widziałes panewkę z folii alu ? bo ja widziałem i miałem taki "motorek " w ręku albo Super Sokoła z wyciętym denkiem tłoka a w to miejsce półkolista wstawka z duralu ? Rozbiorę go i zobaczę w jakiej kondycji jest zestaw tłok-cylinder . Może dorobię mu nową "czapeczkę" , dyszę gaźnika i dam mu się jeszcze pokręcić . Na konsolach nie widać śladów montażu , tak więc być może silnik jeszcze sobie nie polatał . coś się poradzi, mam takie głowice i jak pojmę do końca co i jak wklejać na Forum do zrobię zdjęcie z wymiarowaniem, to samo z gaznikiem , -- były dwa rodzaje, ale jeśli to D7 to takim go odbudować. A z tym wydechem to też można dac sobie radę bez jakiś wiekszych problemów 1
.bercik. Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 oj tam, oj tam..... nie takie cuda my po pijaku robili ...............a widziałes panewkę z folii alu ? bo ja widziałem i miałem taki "motorek " w ręku albo Super Sokoła z wyciętym denkiem tłoka a w to miejsce półkolista wstawka z duralu ? coś się poradzi, mam takie głowice i jak pojmę do końca co i jak wklejać na Forum do zrobię zdjęcie z wymiarowaniem, to samo z gaznikiem , -- były dwa rodzaje, ale jeśli to D7 to takim go odbudować. A z tym wydechem to też można dac sobie radę bez jakiś wiekszych problemów Nie masz pojęcia Jacku jak miło czyta się tak motywujące teksty . Na razie motorek się moczy w nafcie , jutro go rozbiorę . Ściągnąłem pokrywkę z karteru i nie widać rdzy a wał i korbowód jest tłusty , tłoczysko od środka też nie jest skorodowane . Na razie nie można obrócić wałem tak więc nie wiem jak wygląda gładź cylindra . Jutro się odezwę i zdam relację jak wyglądają "organy wewnętrzne ".
Rekomendowane odpowiedzi