jetfan Opublikowano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 No i po Świętach (prawie) Ale inne pytanie: czy w swoich benzynach usuwacie czasem nagar z tłoka i głowicy? Naszło mnie coś i zobaczyłem jak to wygląda po sezonie i nie jest dobrze, wszystko czarne. Oczywiście pierwsza myśl: usuwam niezwłocznie ale ponieważ zdarzyły się Święta więc nie mogłem zacząć tak od razu. Po przemyśleniu mam wątpliwości bo przejrzałem fora na szybko i jakoś nie znalazłem opisu, że ktoś w ogóle się tym przejmuje. Czyli warto to robić? Dlaczego nikt poza mną nie ma takiego problemu? A może to jest tak oczywiste, że wszyscy to robią i o tym nie piszą? Napiszcie pls jak u Was to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Ja nic takiego nie robię. Nagar jest ale nie jakiś wielki. Jeżeli masz go dużo to coś z regulacją silnika jest nie tak. Jeżeli nie ma perturbacji w pracy silnika to zdejmowanie cylindra, nowa uszczelka, niepotrzebny demontaż...daj spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejC Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Zanieś ten motorek do niejakiego Sarzały Roberta. Gość w Piasecznie znany jak mało kto. Już on Ci powie co z tym nagarem. Jak trzeba będzie posprzątać w tym motorku to posprząta i wyreguluje. Tam u was w okolicy Piaseczna większego fachmana od benzynek nie ma. A.C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Nie ma co panikować - taki urok 2-suwów. Jak się spala olej to jakiś nagar być musi, oby tylko nie przesadnie duży bo wtedy rozżarzony nalot powoduje samozapłony. W czterosuwach mniej obecny z powodu spalania praktycznie czystej mieszanki powietrzno-benzynowej (tylko tyle oleju co filmu smarującego na ściankach cylindra, który dużo mniej paruje niż rozpylony w mgle mieszanki dwusuwu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goodman Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Nie ma co panikować - taki urok 2-suwów. Jak się spala olej to jakiś nagar być musi, oby tylko nie przesadnie duży bo wtedy rozżarzony nalot powoduje samozapłony. W czterosuwach mniej obecny z powodu spalania praktycznie czystej mieszanki powietrzno-benzynowej (tylko tyle oleju co filmu smarującego na ściankach cylindra, który dużo mniej paruje niż rozpylony w mgle mieszanki dwusuwu) Ja jestem nieco innego zdania .... To GT33 O.S. MAX po jednym sezonie. Co prawda na dotarciu ale jednak . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Ja z puntu widzenia mechanika samochodowego powiem tak : Taki nagar jak w tym OS-sie to już trochę problem , na pewno odprowadzanie ciepła już jest zakłucone , mogą a nie muszą pojawiać się zamozapłony . Przyczyna za bogata mieszanka i jeszcze jak jest przy takiej mieszance więcej oleju to mamy powiedzmy dwa razy tyle oleju , no i takie są efekty . Może to być z kiepskiego oleju na przykład Castrol takie tematy jak nagar powoduje . Jako ciekawostkę powiem że po sześciu latach użytkowania piły łańcuchowej rozebrałem ją i ilość nagaru w porównaniu do tego OS-a to może jedna dziesiąta , olej Mobil minerał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Ja jestem nieco innego zdania .... Sporo bo i docierałeś na bogatszej. Można usunąć skoro już rozkręciłeś, A jak nie sprawia problemów, to się z czasem powinien sam wypalić i nadmiar popiołu wydmuchać..(samooczyszczenie na ubogiej mieszance)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi