jarek996 Opublikowano 23 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Dzisiaj ( tak jak obiecalem pokrecilem troche silnikami do BRZYDALA ( ten film pokaze tez w SKYROCKEcie i Fan CLubie ENYA ) . Na filmiku LEWA Enya 53 ! Lewe zasysanie paliwa , lewy rozrusznik ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 7 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 No i w sumie fajnie , ze zdjecia sie nie wyswietlaja , bo grzebiac dzisiaj przy BRZYDALU , nie mialem ze soba telefonu ( moj "Ajfon" spadl mi wczoraj , pekla szybka i musialem zostawic w serwisie na godzinke ) . Mialem juz z 5 "Ajfomow" ale taki wypadek zdarzyl mi sie pierwszy raz ! Przy moim roztrzepaniu i chaosie , to swiatowy wynik . Bez zdjec postaram sie jednak opisac CO dzisiaj "wyrzezbilem" . Doszly wiec fajki na swiece i kable silikonowe , wiec moglem wstepnie poprzeciagac je wczesniej wykonanymi "kanalami" i zaczac uzbrajac gondole ( mam nadzieje wkleic je w centroplat w tym tygodniu ). Za zarzenie bedzie odpowiadal TEN produkt ( http://www.mosfet.com.pl/samoloty-w-wersji-rtf/51025-podgrzewacz-swiecy-do-silnikow-zarowych.html ) ktory znajdzie sie kadlubie ( dokladnie na placie przykryty kadlubem ) . Podlaczony bedzie wg schematu ponizej i zaprogramowany na TZW "pelny wypas " . Przy okazji wymyslilem tez jak bede mogl regulowac nieszczesne ciegna gazu ( dostrojenie obrotow silnikow ) na jednym serwie . Jak przeciez wiadomo , nie bede mogl regulowac ich samym serwem , ale wpadlem dzisiaj na "polgenialny" pomysl , ktorego jednak nie mam sily opisywac . Jutro zrobie fotki i poczekam na Wasze opinie . Doszly wczoraj do mnie z Anglii zamowione "makietowe" smigla trojlopatowe , ale beda one zamontowane w SKYROCKEcie . Do BRZYDALA mam juz dwulopatowe i niech na takich pozostanie ( choc pewnie jak zdaze przed rozbiciem , to zmienie i sprawdze jak sie sprawuje na "trojlopacie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Poniewaz juz do mnie WSZYSTKO doszlo , glupio byloby NIC z PASKUDEM nie robic. Jak juz pisalem wczesniej , kanaly na "okablowanie" zarzenia swiecy zostaly wykonane , przewodu wciagniete i dzisiaj wkleilem pierwsza gondole ( tylko jedna , bo trudno byloby dwie na raz zrobic ; trzeba obracac , smarowac klejem , uzupelniac klej ITD ). Jedna wklejona , to i czasu na "podlubanki" ( a moze bardziej "uzbrajanki" ) innych modeli zostalo. Jak kiedys pisalem , w zeszlym roku polatalem KILKA razy , bo kazdy z modeli "czegos" nie mial gotowego. W tym roku przygotowuje na 100% WSZYSTKO we WSZYSKICH , zeby nie bylo wymowek i przeklinania jak pojade na lotnisko. Z niemieckich i austriackich "allegro" nakupowalem mase odbiornikow JETI ( okazje maja CUDOWNE ) , wiec kazdy moj model ( z tych ktore sa gotowe ) jest praktycznie zdolny do lotu !!! Ponizej wklejona gondola i pomysl na ",mikroregulacje" obrotow silnikow ( takie cos znajdzie sie w KAZDEJ gondoli ) . Trzecie ( puste gniazdo ) zostanie odciete ( waga ) . Po zakreceniu nic sie tutaj nie przesunie , bo te mosiezne "cos" ma drobny gwint . Kropla kleju do gwintow ( po ustawieniu ) zabezpieczy to na AMEN ! W jednym bedzie bowden idacy z serwa ( widac na ostatniej fotce gondoli ) , a w drugim drut idacy do gaznika . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chuck Yeager Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Jarek tylko mi nie mów, że te gondole z silnikami, zbiornikami i mocowaniem koła są tylko tak powierzchniowo przyklejone do balsowego poszycia skrzydeł bez żadnych wzmocnień. Przejrzałem jeszcze raz całą relację i widzę, że tak chyba jest. Jak bym to jakoś próbował powzmacniać, np od środka jakieś przetyczki węglowe + laminat. Szkoda by było modelu. To się może od razu nie rozleci ale po jakimś czasie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Kawal jednej wregi jest przyklejony duza powierzchnia do plata ( czolowo ) + ta gondola ma kilka wreg ( + cala z dwoch stron po dlugosci ) i one wszystkie tez do poszycia . Pozniej pozalewam jeszcze klejem EPOXY od srodka ( w gondoli ) . To tylko tak strasznie wyglada , ale naprawde bedzie sie trzymalo . Masz jedynie racje , ze sie to na 100% kiedys rozleci Na dole OD SRODKA to nie ma zadnego dojscia , wiec tak to zostalo pomyslane. Ale tutaj gdzie mam to otwarte , to faktycznie jutro to wszystko dokladnie obejrze i "poteoretyzuje" ladowania. Wtedy ewentualnie cos tam sie wyrzezbi ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 11 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 Obejrzalem to wszystko ze wszystkich stron i sprawa ma sie tak : nie ma zadnego problemu z wytrzymaloscia "wiazania" skrzydllo - gondola. Sama gondola jest pancerna i w przypadku dzialania KOLA ( przyladoaniu ) na konstrukcje calosci , to trzyma to gondala pod platem i cala gondolowa skrzynka. Dzwignia powstala przy zbyt "brutalnym" ladowaniu lub przyziemieniu nic nie powinna uszkodzic. W kazdym innym przypadku to i tak sie to wszystko rozpadnie Zdjecie gondoli od wewnatrz ( a pozniej kilka z dnia dzisiejszego ) : Pozniej nie wytrzymalem i poszedlem POLATAC ! Model to Thunder Tiger Soaring Star , zakupiony ( z ELEKTRONIKA ) za 90 EUR ( NOWY ) !!! Niestety polatalem ze 3 razy , ale nie dalo sie nawet wytrymowac , bo byly straszne szkwaliki i rzucalo nim dosyc mocno w powietrzu. Sezon jednak zostal OTWARTY ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 13 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Dzisiaj okleilem boki drugiej gondoli i wkleilem ja w centroplat . Jutro ( jak zdaze ) zaczne skladac to wszystko z kadlubem i moze wkleje statecznik poziomy i pionowy . Pozniej pozostanie ustalenie polozenia serw statecznikowych , ale to juz bedzie kombinowanie z pakietem do odbiornika i malym pakietem do zarzenia w celu odnalezienia srodka ciezkosci ( oczywiscie z zakreconymi silnikami ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 Tak patrzę na te fotki i szukam przełożenia ciegna gazu. Masz tam jakieś katowe orczyki czy bowden po łuku i linka stalowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 14 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 "bowden po łuku i linka stalowa" - BINGO !!! Dzisiaj ( nie moglem sie oprzec ! ) skrecilem BRZYDALA na szybko aby sobie popatrzec , ale tez przy okazji wlozylem silniki , coby miec JAKIEKOLWIEK pojecie o srodku ciezkosci . Widze , ze nie bedzie problemu . Jak wszystko skleje ( stateczniki ) i skrece ( silniki ) do kupy to postawie go na przyrzadzie i bede dokladal na kadlubie serwa i pakiety. . Pozniej to tylko umocowac w srodku , polaczyc , podlaczyc i LATAC !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 Ładnie to to wygląda, jak się ma wywazenie? A samych silników to aż zazdroszczę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 14 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 Ja sam ich sobie zazdroszcze Z wywazeniem bedzie ok. Nic w srodku kadluba jeszcze nie przykrecalem na stale ( serwa , pakiety ) wiec bedzie mozna srodek ciezkosci dopracowac. Czekam na pakiecik do systemu zarzenia i wtedy zaczne wywazanie modelu .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.pilot Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Ładny model. Maska silnika będzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Och Ty zartownisiu ! Oczywiscie , ze nie bedzie ! Im brzydziej tym lepiel Musi w PELNI zaslugiwac na swoja nazwe . Na poczatku faktycznie myslalem o tym ( o kabinie pilota tez ) , ale jednak zwyciezylo trzymanie sie NAZWY modelu. SKYROCKET za to , bedzie mial WSZYSTKO ! Dzisiaj wkrecilem NA STALE prawy silnik ( ten co kreci odwrotnie ) . Silniki beda krecily DO KADLUBA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.pilot Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Och Ty zartownisiu ! Oczywiscie , ze nie bedzie ! Im brzydziej tym lepiel Musi w PELNI zaslugiwac na swoja nazwe . Na poczatku faktycznie myslalem o tym ( o kabinie pilota tez ) , ale jednak zwyciezylo trzymanie sie NAZWY modelu. SKYROCKET za to , bedzie mial WSZYSTKO ! Dzisiaj wkrecilem NA STALE prawy silnik ( ten co kreci odwrotnie ) . Silniki beda krecily DO KADLUBA Bleee, okropny brzydal... Bez kabiny i pilota... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Bleee, okropny brzydal... Bez kabiny i pilota... Mozna zacytowac klasyka ( Kononowicza ) : model nie bedzie mial NICZEGO ! U Ciebie jakies postepy ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.pilot Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Mozna zacytowac klasyka ( Kononowicza ) : model nie bedzie mial NICZEGO ! U Ciebie jakies postepy ??? Jestem na etapie tworzenia szkieletu kopyta maski silnika (ja będę miał...). Jak powycinam ze sklejki i posklejam, to puszczę foty. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Ja wlasnie dzisiaj dostalem WIELKA paczke od HAVEL COMPONENTS ( po konsultacji z Krzysiem KESTO ) . Zamowilem WSZYSTKO co potrzeba do "odlewnictwa" . Teraz tylko sie uczyc !!! Beda to owiewki silnikow do SKYROCKETA . Mysle , ze 5-6 powinna wyjsc tak , ze bedzie wkrecona do modelu ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.pilot Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Ja wlasnie dzisiaj dostalem WIELKA paczke od HAVEL COMPONENTS ( po konsultacji z Krzysiem KESTO ) . Zamowilem WSZYSTKO co potrzeba do "odlewnictwa" . Teraz tylko sie uczyc !!! Beda to owiewki silnikow do SKYROCKETA . Mysle , ze 5-6 powinna wyjsc tak , ze bedzie wkrecona do modelu !Nie strasz... 5-6 powinny wyjść??? Też pierwszy raz będę to robił i chciałbym aby pierwsza wyszła... Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 16 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Nie strasz... 5-6 powinny wyjść??? Też pierwszy raz będę to robił i chciałbym aby pierwsza wyszła... Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Wyjdzie i pierwszy , ale znajac siebie piaty bedzie tym ktory uznam za ODPOWIEDNI do montazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Havel jest drogi jak szlag.Wiem bo troche łudek FSR zrobilem w primson-composites masz o 30% taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi