Skocz do zawartości

abc-rc.pl


AndyCopter

Rekomendowane odpowiedzi

Dopowiadacie sobie własne historie, do zdarzenie które opisałem. Kurier GLS zostawił przesyłkę pod innym adresem, u zupełnie obcej osoby. Następnego dnia, pracownica tejże firmy - z pod innego adresu, przyniósła paczkę i ją pozostawiła. Tyle w temacie "dostarczenia".

 

Kontakt z firmą Leda zakończył się skandalicznym zachowaniem jednej z prawcownic, ca co zostałem już przeproszony (telefonicznie) przez przełożonych tejże pracownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co by było gdyby ta Pani nie odniosła przesyłki pod adres z paczki? Klient zapłacił , sklep otrzymał kasę, dostał potwierdzenie dostarczenia przesyłki i sprawa zakończona.

Jak dla mnie to sklep zawiera umowę na dostarczenie przesyłki pod wskazany adres i tylko pod ten, chyba że po kontakcie telefonicznym z adresatem może zostawić u sąsiada.  Kurier musi umieć czytać i traktować swoją pracę poważnie a nie jako żart. Nie ma adresata zostawia awizo i paczka do odbioru w punkcie GLS. Tak jest przynajmniej u mnie w Krakowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co by było gdyby ta Pani nie odniosła przesyłki pod adres z paczki? Klient zapłacił , sklep otrzymał kasę, dostał potwierdzenie dostarczenia przesyłki i sprawa zakończona.

Jak dla mnie to sklep zawiera umowę na dostarczenie przesyłki pod wskazany adres i tylko pod ten, chyba że po kontakcie telefonicznym z adresatem może zostawić u sąsiada.  Kurier musi umieć czytać i traktować swoją pracę poważnie a nie jako żart. Nie ma adresata zostawia awizo i paczka do odbioru w punkcie GLS. Tak jest przynajmniej u mnie w Krakowie.

 

Zgadza się, taka jest powszechna praktyka. Chyba że... trafi się na kuriera "cwaniaka", który "po swojemu" rozumie jak należy dostarczyć przesyłkę a później będzie kłamiąc szedł w zaparte, że dostarczył pod właściwy adres.

 

Przedstawiona przezemnie sprawa, ma trzy warstwy,

1. dostarczenie przesyłki pod anny adres - i fałszowanie dokumentu potwierdzającego dostarczenie - mailowo dostałem od pracowników firmy Leda potwierdzenie dostarczenia na właściwy adres, mimo że nie miało to miejsca,

2. pozostawienie samemu sobie sprawy dostarczenia przez sklep zakupionego towaru - adresat czyli ja, nie jestem stroną umowy pomiędzy sklepem a firmą kurierską, i w związku z tym, nie mogę występować z jakimikolwiek tu roszczeniami przed firmą kurierską,

3. pomimo upłynięcia sporego czasu od zdarzenia - mimo wcześniejszych zapewnień, brak reakcji sklepu na to, co "dotarło" w przesyłce.

 

Tak więc, pozostało mi tylko podzielić się tą niefortunną serią zdarzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jestem adwokatem-pajacem, ale Ty za to jesteś płaczek i goguś. wleję Ci kilka porad ze strony GLS dotyczących odbiorców czyli wprost mówiąc Ciebie.

 

Skargi Jeśli masz powód do złożenia skargi

Complaints_140x265px-35754_Content.jpg

Jeśli nie jesteś zadowolony z jakiegokolwiek aspektu usług świadczonych przez GLS, powiadom nas o tym. Ponieważ przywiązujemy wielką wagę do niezawodności, odsetek uszkodzeń i strat jest w GLS nieustannie utrzymywany na bardzo niskim poziomie. Jeśli jednak nie jesteś zadowolony z naszych usług, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego online lub kontakt telefoniczny z naszą infolinią.

Aby być pewnym, że zgłoszenie zostanie szybko rozpatrzone podaj numer paczki lub Track-ID z awiza. Dzięki temu będziemy mogli zająć się nim tak szybko, jak to tylko możliwe.

 

Co należy zrobić, jeśli przesyłka jest uszkodzona?

Nadawca odpowiedzialny jest za prawidłowe zapakowanie towaru. Jeśli przesyłka ma jakiekolwiek uszkodzenia zewnętrzne, na przykład podarty karton, możesz odmówić jej przyjęcia. GLS zabierze paczkę do filii i poinformuje Nadawcę, że reklamacja musi zostać złożona przez niego.

Jeśli odebrałeś pozornie nienaruszoną paczkę, a następnie okaże się, że zawartość jest uszkodzona, reklamacja musi zostać przekazana do Nadawcy. Wynika to z faktu, że GLS nie jest w stanie i nie może sprawdzać zawartości wysyłanych paczek. Zachowanie tajemnicy korespondencji dotyczy także GLS.

 

Czy GLS może zostawić paczkę w punkcie ParcelShop dla mnie do odbioru?

Tak. Jeśli paczka nie może zostać dostarczona do Ciebie, a Ty nie wyrazisz zgody na odbiór przez sąsiada, kurier GLS automatycznie zabierze ją do najbliższego punktu ParcelShop, a dla Ciebie pozostawi awizo. Następnie będziesz miał dziewięć dni roboczych na jej odbiór. Jeśli Nadawca korzysta 
z usługi ShopDeliveryService, będziesz mógł wybrać dany punkt ParcelShop jako adres dostawy już podczas składania zamówienia. Uwaga: aby odebrać paczkę będziesz musiał okazać ważny dowód tożsamości, prawo jazdy lub paszport.

 

Widzisz rozwalili Ci paczkę oddali w obce ręce, a Ty masz ciągle żal do sklepu. Co chciałeś aby sklep zrobił w Twojej sprawie? Nawet nie otwarłeś tej przesyłki w obecności kuriera. Zamiast rzucać gromami na sklep powinieneś złożyć donos na policję o podrobienie podpisu i żądać całkowitego zwrotu, poniesionych kosztów od firmy kurierskiej, bo przecież fizycznie nie Ty odebrałeś przesyłkę, więc nie została dostarczona. No ale Ty zabrałeś się za wszystko od dupy strony i zamiast mieć towar i kasę, to teraz masz pretensje do całego świata tylko nie do siebie.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Niestety z Andym muszę się zgodzić.

Sam kupowałem w tym sklepie i specjalnie wybrałem opcję z pobraniem aby nie czekać na zaksięgowanie wpłaty. Towar był bardzo pilny a na dodatek miałem sporo pracy w terenie i ledwo ustawiłem 1 dzień na miejscu żeby odebrać paczkę.
Dotarła po kilku dniach.

Na obronę Abc muszę dodać że nie myli się tylko ten co nic nie robi i pomyłki mogą się trafić.

Przy okazji apel do wszystkkch sklepów: pokazujcie prawdziwe stany magazynowe a nie na zasadzie klient poczeka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

By nie czekać na zaksięgowanie się wpłaty ja biorę wysyłkę pobraniową a nie przedpłatę. Tym bardziej jak ma to być pilny zakup..

 

 

Pawle, przejęzyczenie, chodziło właśnie o pobranie a nie przedpłatę.

 

 

Już poprawiam w moim poście.

 

W sobotę pojechałem do księgarni aby kupić Pilotaż samolotu od podstaw, bo był na stronie księgarni a na miejscu okazało się że "muszą ściągnąć z innego magazynu" czyli kupić od wydawcy i dopiero sprzedać mi.

 

Tak właśnie wygląda większość stanów magazynowych. A że ktoś się przejechał niepotrzebnie to już nie sklepu sprawa.

 

 

Żeby nie było: ja generalnie ze sklepu jestem zadowolony i niebawem zrobię tam kolejne zakupy.

Jednak często jest tak że do głównej rzeczy którą się kupuje dobiera się jakąś drobnicę typy zawiasy itd. które prędzej czy później i tak by się kupiło a koszty przesyłki są jedne.

I brak jakiegoś zawiasu (którego stany pokazane są) blokuje całą pilną przesyłkę.

 

Ze strony ABC brakowało mi tylko info że nie ma tego czy tamtego i co robimy. Czy czekam na wszystko czy rezygnuję z czegoś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Kupuje w tym sklepie od początku jego istnienia jak jeszcze był stacjonarny w Mysłowicach i zawsze byłem zadowolony. Niestety ostatnio również miałem jazdę z adresami. Mam tam wpisane 2 - praca i domowy. Zamówiłem paczkę na dom a przyszło do pracy w godzinach kiedy jeszcze nikogo nie było a kurier, który zawsze w takim przypadku zostawiał paczkę w sklepie przekazał ją do jakiegoś punktu odbioru po drugiej stronie miasta z jakimś tam terminem.

Nie miałem czasu odebrać więc paczka do nich wróciła. W końcu otrzymałem telefon z pytaniem co robić więc poprosiłem o ponowną wysyłkę bo się pomylili i nie wysłali gdzie mieli a pani po drugiej stronie stwierdziła, że muszę jeszcze raz za przesyłkę te 15 zł zapłacić bo nie odebrałem i to moja wina.

Nie miałem zamiaru płacić i anulowałem to zamówienie. Potem okazało się, że mieli jazdę z systemem i coś przy odzyskiwaniu danych się pofajdało, tak że zarówno dom jak i praca figurowały pod tym samym adresem - pracy a ja na to uwagi nie zwróciłem bo od wielu lat zamawiam raz tu a raz tu i zawsze było dobrze. Mimo wszystko uważam, że ponowna opłata za przesyłkę to zwykłe zgięcie pały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.