Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam mały problem gdyż ciągle odkrèca mi się tłumik-pitts.Zastosowałem klej do gwintów odporny do 300C dłużej trochę trzymają śruby,ale wraz się odkrecajà.Jeżeli ktoś z Was miał podobny problem i poradził sobie to prosił bym o podsuniècie pomysłu,myślałem nad montażem tlumika do dolnej części domku silnikowego i wyprowadzenia krótkiego kolektoru lub przyspawanie blaszki odpowiednio wyprofilowanej i przykrècenie dodatkowo do domku,ale nie wiem czy by to rozwiązało problem.Za wszelkie sprawdzone patenty z góry dzięki.

Opublikowano

Pomysł który przedstawiłeś z przykręconą/dospawaną blaszką jest jak najbardziej ok.

Sam tak zrobiłem w Yaku 2,2 m przy wiecznie odkręcającym się pittsie i problem znikł.

Blaszka do domku mocowana na gumowej podkładce by był minimalny luz przy drganiach.

Opublikowano

Cześć 

Poniżej w wątku masz ten sam problem, podałem również to z czego ja korzystam i sprawdza się to w moim przypadku, Czarny silikon marki VersaChem - post 103

http://pfmrc.eu/index.php/topic/69173-mxs-94-extreme-flight/page-6

Sprawdza się do dziś, tłumik trzyma jak zły, nawet jak ostatnio zostawiłem podwozie na lotniku to tłumik nie ma najmniejszych luzów  ;)  

 

Pomysł z blaszką nie jest zły ja np wykorzystałem przed zamocowaniem dymu miejsce na dysze, dokręciłem tam blaszkę i druga strona do mocowania silnika, szpilki. 

Opublikowano

A podkładki sprężynowe by nie pomogły? Nigdy nie miałem takiego problemu ale zawsze daje takie podkładki przy wydechu. Jak jest możliwość to pod nakrętki a w pittsie pod łby śrub.

Opublikowano

Może głupi pomysł ale kiedyś stosowany, czyli przewiercić łby śrub i zabezpieczyć względem siebie przewlekających drut stalowy.

Przykład i) tzn pod h)

post-54-0-39633600-1528925263.jpg

 

Można ewentualnie użyć blaszki zabezpieczającej ale to trzeba by docinać lub laserkiem ciąć

 

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mam mały problem gdyż ciągle odkrèca mi się tłumik-pitts.Zastosowałem klej do gwintów odporny do 300C dłużej trochę trzymają śruby,ale wraz się odkrecajà.Jeżeli ktoś z Was miał podobny problem i poradził sobie to prosił bym o podsuniècie pomysłu,myślałem nad montażem tlumika do dolnej części domku silnikowego i wyprowadzenia krótkiego kolektoru lub przyspawanie blaszki odpowiednio wyprofilowanej i przykrècenie dodatkowo do domku,ale nie wiem czy by to rozwiązało problem.Za wszelkie sprawdzone patenty z góry dzięki.

 

Byl ten temat juz poruszany niedawno ale nie moge go znalesc.  Jest wiele powodow dla ktorych sruby sie odkracaja np zla geometria zlacza (za krotka sruba, zbyt wiotkie czesci laczone etc).

 

Dolacz zdjecia to bedzie latwiej ocenic.

 

 

 

A podkładki sprężynowe by nie pomogły? Nigdy nie miałem takiego problemu ale zawsze daje takie podkładki przy wydechu. Jak jest możliwość to pod nakrętki a w pittsie pod łby śrub.

 

 

Podkladki sprezynowe to jest mit; nie dzialaja, sa za waskie etc etc, ich "przeciecie" to zupelne nieporozumienie.  Zwykle, utwardzone podkladki sa lepsze:

 

 

http://www.boltscience.com

 

 

Kilka lat temu w pracy wymienilem wszystkie podkladki sprezynowe w duzych sitach drgajacych na zwykle i skonczylo sie odkracanie srub i wycieki oleju. 

 

 

Duzo lepsze sa np podkladki typu Nordlock:

 

http://www.nord-lock.com/nord-lock/wedge-locking/washers/introduction/

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Również mam problem z odkręcającym się tłumikiem typu pitts w silniku NGH GT 25.

Proszę kolegów o zamieszczenie zdjęcia ze sposobem zamocowania tłumika do dolnej części domku silnikowego.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.