RV4 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2018 Mam mały problem gdyż ciągle odkrèca mi się tłumik-pitts.Zastosowałem klej do gwintów odporny do 300C dłużej trochę trzymają śruby,ale wraz się odkrecajà.Jeżeli ktoś z Was miał podobny problem i poradził sobie to prosił bym o podsuniècie pomysłu,myślałem nad montażem tlumika do dolnej części domku silnikowego i wyprowadzenia krótkiego kolektoru lub przyspawanie blaszki odpowiednio wyprofilowanej i przykrècenie dodatkowo do domku,ale nie wiem czy by to rozwiązało problem.Za wszelkie sprawdzone patenty z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 12 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2018 Pomysł który przedstawiłeś z przykręconą/dospawaną blaszką jest jak najbardziej ok. Sam tak zrobiłem w Yaku 2,2 m przy wiecznie odkręcającym się pittsie i problem znikł. Blaszka do domku mocowana na gumowej podkładce by był minimalny luz przy drganiach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exu Opublikowano 12 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2018 Cześć Poniżej w wątku masz ten sam problem, podałem również to z czego ja korzystam i sprawdza się to w moim przypadku, Czarny silikon marki VersaChem - post 103 http://pfmrc.eu/index.php/topic/69173-mxs-94-extreme-flight/page-6 Sprawdza się do dziś, tłumik trzyma jak zły, nawet jak ostatnio zostawiłem podwozie na lotniku to tłumik nie ma najmniejszych luzów Pomysł z blaszką nie jest zły ja np wykorzystałem przed zamocowaniem dymu miejsce na dysze, dokręciłem tam blaszkę i druga strona do mocowania silnika, szpilki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merlin71 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 A podkładki sprężynowe by nie pomogły? Nigdy nie miałem takiego problemu ale zawsze daje takie podkładki przy wydechu. Jak jest możliwość to pod nakrętki a w pittsie pod łby śrub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RV4 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Mimo podkładek sprèżynujàcych wraz się odkrèca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osa Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Może głupi pomysł ale kiedyś stosowany, czyli przewiercić łby śrub i zabezpieczyć względem siebie przewlekających drut stalowy. Przykład i) tzn pod h) Można ewentualnie użyć blaszki zabezpieczającej ale to trzeba by docinać lub laserkiem ciąć Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Klos Opublikowano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 Mam mały problem gdyż ciągle odkrèca mi się tłumik-pitts.Zastosowałem klej do gwintów odporny do 300C dłużej trochę trzymają śruby,ale wraz się odkrecajà.Jeżeli ktoś z Was miał podobny problem i poradził sobie to prosił bym o podsuniècie pomysłu,myślałem nad montażem tlumika do dolnej części domku silnikowego i wyprowadzenia krótkiego kolektoru lub przyspawanie blaszki odpowiednio wyprofilowanej i przykrècenie dodatkowo do domku,ale nie wiem czy by to rozwiązało problem.Za wszelkie sprawdzone patenty z góry dzięki. Byl ten temat juz poruszany niedawno ale nie moge go znalesc. Jest wiele powodow dla ktorych sruby sie odkracaja np zla geometria zlacza (za krotka sruba, zbyt wiotkie czesci laczone etc). Dolacz zdjecia to bedzie latwiej ocenic. A podkładki sprężynowe by nie pomogły? Nigdy nie miałem takiego problemu ale zawsze daje takie podkładki przy wydechu. Jak jest możliwość to pod nakrętki a w pittsie pod łby śrub. Podkladki sprezynowe to jest mit; nie dzialaja, sa za waskie etc etc, ich "przeciecie" to zupelne nieporozumienie. Zwykle, utwardzone podkladki sa lepsze: http://www.boltscience.com Kilka lat temu w pracy wymienilem wszystkie podkladki sprezynowe w duzych sitach drgajacych na zwykle i skonczylo sie odkracanie srub i wycieki oleju. Duzo lepsze sa np podkladki typu Nordlock: http://www.nord-lock.com/nord-lock/wedge-locking/washers/introduction/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Również mam problem z odkręcającym się tłumikiem typu pitts w silniku NGH GT 25. Proszę kolegów o zamieszczenie zdjęcia ze sposobem zamocowania tłumika do dolnej części domku silnikowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi