maxiiii Opublikowano 17 Września 2019 Opublikowano 17 Września 2019 Teraz wygląda rasowo. Mi się podoba.
japim Opublikowano 17 Września 2019 Opublikowano 17 Września 2019 A co to są te prostopadłościany na górnej powierzchni skrzydeł? Jakaś technologia "Stealth" ?
Poli25 Opublikowano 18 Września 2019 Autor Opublikowano 18 Września 2019 Nie udało się schować do końca serw, więc zrobiłem takie właśnie zamknięcia.
japim Opublikowano 18 Września 2019 Opublikowano 18 Września 2019 Myślę, że gołe serwa wyglądałyby lepiej niż te puszki.
Poli25 Opublikowano 20 Września 2019 Autor Opublikowano 20 Września 2019 Zaczęła się zabawa z oklejaniem.
maxiiii Opublikowano 20 Września 2019 Opublikowano 20 Września 2019 Ślaczek już jest. Teraz czas na .........
Poli25 Opublikowano 20 Września 2019 Autor Opublikowano 20 Września 2019 Ślaczek już jest. Teraz czas na ......... Na ślaczek po drugiej stronie....
Poli25 Opublikowano 24 Września 2019 Autor Opublikowano 24 Września 2019 Jak się uda może na weekend już poleci. Trzymajcie kciuki
Poli25 Opublikowano 6 Października 2019 Autor Opublikowano 6 Października 2019 B2 gotowy do lotu, teraz czekam na pogodę i wolny pas startowy.
Poli25 Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 Oby tylko tak ładnie latał jak wygląda
Vesla Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 He, He widzę, ze nie tylko ja używam suszarek do prania :-) Lekkie, składane i poręczne. BTW model świetny!
Poli25 Opublikowano 12 Października 2019 Autor Opublikowano 12 Października 2019 Witam po pierwszych testach, niestety ale padł mi POWER| MODULE podczas startu z gumy. Rozpiętość 266cm Powierzchnia skrzydła 132,51 dm2 więc spora płaszczyzna Obciążenie skrzydła 33,96g/dm2 przy wadze 4,5kg Silnik TURNIGY D3548 KV1100 ciąg 2150 Samolot wyważony na 20% wg kalkulatora ale mimo wszystko ciężko się podrywał, co prawda spodziewałem się że lekko nie będzie ale czy waga jest zbyt duża do poderwania przy takim obciążeniu skrzydła? Jakieś sugestie?
robertus Opublikowano 12 Października 2019 Opublikowano 12 Października 2019 33g/dm2 to bardzo małe obciążenie.
Poli25 Opublikowano 12 Października 2019 Autor Opublikowano 12 Października 2019 Jak wyciągnę jeden akumulator to mogę zejść do wagi 4 kg a wówczas wg wyliczeń obciążenie skrzydła wyniesie 30,19 g/dm2. Mnie zastanawia też dlaczego spalił się POWER MODULE (wcześniej ten zestaw miałem w Zagi 160) może to tylko złośliwość rzeczy martwych.
japim Opublikowano 12 Października 2019 Opublikowano 12 Października 2019 Silnik TURNIGY D3548 KV1100 ciąg 2150 Samolot wyważony na 20% wg kalkulatora ale mimo wszystko ciężko się podrywał, co prawda spodziewałem się że lekko nie będzie ale czy waga jest zbyt duża do poderwania przy takim obciążeniu skrzydła? Jakieś sugestie? Ten ciąg mierzyłeś na modelu? Czy to dane producenta? Jeżeli dane producenta to zmierz najpierw ile fizycznie ten napęd w tej konfiguracji daje. Śmigło w 80% schowane za kałubem nie ma skąd brać powietrza do wygenerowania ciągu. Nawet super małe obciążenie nic nie pomoże gdy nie masz dostępnego odpowiedniego ciągu. Inaczej masz po prostu szybowiec...
Poli25 Opublikowano 12 Października 2019 Autor Opublikowano 12 Października 2019 Ciąg jest wg danych producenta, ale już zakupiłem tester mocy. Przy skrzydle 2 m które ważyło 2 kg ale miało dużo mniejszą powierzchnię nośną leciało bez problemu. Wszystko przy śmigle 10x5. Przeprowadzę testy też przy większym śmigle 11x6 zobaczymy jakie będą efekty.
japim Opublikowano 12 Października 2019 Opublikowano 12 Października 2019 Nie mocy - CIĄGU! Postaw zwykłą wagę pod modelem ustawionym dziobem w dół. Albo przymocuj wagę do ściany i powieś model na swoim urządzeniu do wyznaczania położenia CG i odpal silnik. Dowiesz się ile masz dostępnego ciągu statycznego. Do tego power module Ci nie jest potrzebny,
Rekomendowane odpowiedzi