Skocz do zawartości

Budowa B2 Spirit


Rekomendowane odpowiedzi

Stosunek ciągu do wagi masz bardzo mizerny. Taki stosunek masz w trenerkach. Nie jestem orędownikiem aby ciąg przekraczał wagę, ale do latania potrzebujesz czegoś ok 0,7 co najmniej. Tak mały stosunek ciągu do wagi powoduje, że model wolno się rozpędza. Będzie latał z takim obciążeniem skrzydła, ale musisz mu nadać prędkość startową na katapulcie bo sam silnik nie da rady go szybko rozpędzić. Zapomnij też o manewrach pionowych w których wytracasz prędkość. No chyba, że np pętla z nurkowania.

Dodatkowy faktor to kV vel prędkość strumienia zaśmigłowego. Ecalc powiada 105km/h, może i tak, ale przy takim stosunku ciągu do mocy to osiągniesz ją w nieskończenie długim czasie zważywszy na opór modelu.

Moja rada: wymień silnik aby zwiększyć stosunek ciągu do masy o większym kV, rzędu 1500kv.

Mogę się oczywiście mylić, bo ze mnie żaden teoretyk i tak ciężkich modeli nie robię. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ile masz realnie tego ciągu? Ecalc podaje ciąg przy założeniu że śmigło pracuje w normalnych wręcz doskonałych warunkach. To co Ty masz w B2 jest dalekie od ideału. Wsadz go na wagę i zobaczysz ile tracisz. Jak dasz nowy silnik to tez nie będziesz miał wartości z ecalca tylko dużo mniej - ale po testach będziesz wiedział mniej więcej ile mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.