jarek996 Opublikowano 6 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 Lubie nowe nieodpalane silniki Kto nie lubi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 6 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 Pare lat leży nieużywany FS 61 ASP - drugi taki używam, z 3-4 lata leży FS 30 i od 2-3 lat OS Max FS 120 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 6 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 Erwin walczy o TEN silnik ( wybaczysz Erwin , ze wyjawilem tajemnice ? ) : https://www.tradera.com/item/302065/367144260/os-surpass-91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nitromaniak Opublikowano 6 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 Nie wiem co to znaczy ale napawa mnie niepokojem - "Kommer från ett dödsbo." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 6 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 To znaczy, że pochodzi od zmarłego. Czyli ktoś wyprzedaje po zmarłym modelarzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 6 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 Tak ....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grifon Opublikowano 6 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 Nie chce mi sie tego czytać, jak myślę o tym ile dałem za swój to aż mi sie odechciewa 4t. Działa dobrze, ale odstrasza wygladem, dlatego nikt go nie chce kupić w sumie, co sie ludziom dziwić, ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Odkupiłem od kol. Patryka ten silnik. I jestem z niego bardzo zadowolony. Wcześniej nie miałem żadnej praktyki z czterosuwami nitro. Na wszelki wypadek w Riku zakupiłem drugą igłę. Z lewej nowa. Niepotrzebnie, okazało się że oryginalna jest dobra. Następnie usunąłem śrubę regulacyjną, na zdjęciu w poście powyżej to ta po lewej stronie od króćca dopływu paliwa. Śruba ta służyła wcześnie do ustalenia wstępnego uchylenia przepustnicy aby uzyskać wolne obroty. W to miejsce wkręciłem krótki wkręt aby zaślepić otwór. Przepustnica uzyskała pełny zakres uchylenia od zamknięcia do pełnego otwarcia. W obecnych aparaturach jest funkcja "idle down" która pozwala na ustawienie wstępnego uchylenia przepustnicy. Nie piszę tutaj o śrubie po drugiej stronie gaźnika którą ustala się dawkę paliwa dla wolnych obrotów. Zapewne nie "odkryłem ameryki" bo taką samą metodę stosuję w silniku NGH 9 Te części usunąłem z gaźnika. Dzisiaj odpaliłem silnik już w modelu. Jest OK ! Oblot na wiosnę. Silnik jest bardzo dobry. Chociaż widać po nim przejścia i wiek to kompresja jest barrdzo dobra. Na szybkie uchylenia przepustnicy reaguje prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 W dniu 28.12.2019 o 13:40, ahaweto napisał: (...) Te części usunąłem z gaźnika. (...) Przyznam Adamie, że nie rozumiem Twojej przeróbki. O ile mogę sobie jeszcze wyobrazić sens wymiany wkręta trzymającego przepustnicę, to zupełnie rozumiem sensu usunięcia sprężyny kasującej luz poosiowy przepustnicy. Możesz rozświetlić nieco temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 Tak po prawdzie to ta sprężyna nie ograniczała ruchów przepustnicy ale jak już ją usunąłem "z rozpędu" i po uruchomieniu silnika okazało się że pracuje normalnie, reakcja na ruchy przepustnicy (nawet gwałtowne) jest prawidłowa, to już jej nie zakładałem tylko ze względu na to aby nie rozkręcać ponownie gaźnika. W minioną niedzielę pokołowałem samym kadłubem po lotnisku i naprawdę jestem zaskoczony reakcją silnika na gwałtowne dodanie "gazu". Model momentalnie skacze do przodu. Tak nie zachowuje się mój Travel Air z silnikiem NGH9 pro. Chociaż też nie mam powodu aby na niego narzekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 Ona zapobiega falowaniu obrotów. Jest to dokuczliwe zwłaszcza przy biegu jałowym, kiedy silnik może po prostu zgasnąć. Często jest jednak tak, że cięgno gazu lekko sprężynuje w jedną lub drugą stronę kasując przy tym luz i efekt jej działania jest niewidoczny. Warto jednak ją mieć w środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Marcin zgadzam się z twoim wyjaśnieniem i od razu naprawiam swój błąd. Wymontowałem silnik i założyłem sprężynę. Po zmontowaniu serwo gazu wymagało drobnej korekty ale to już drobnostka. ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi