Skocz do zawartości

Modelarze, lotnicy, motocykliści!


qba

Rekomendowane odpowiedzi

Ja to uprawiam bardzo amatorskie enduro, na motocross za cienki jestem albo za gruby raczej :P 

 

"

W garażu walczę z ze swoją Yamaha TTR600 - wrzucam silnik z rozrusznikiem, ale przez tego korona-wirusa wszystko mi się mega obsunie niestety, ale przynajmniej sobie posprzątam mój cały "warsztat".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mr.jaro napisał:

 

Niestety, ta namiastka tylnego siodla zupelnie nie nadaje sie do wozenia kogokolwiek. Nic dziwnego, ze trudno bylo kobiete przekonac. Pewnie biedaczka cierpi podczas jazdy.

Fat Bob to maszyna z zalozenia stworzona do jezdzenia solo, wiec nawet jak wymienisz tylne siodlo na wygodniejsze, bedzie ono duzo wieksze i bez pasazera rzucalo sie w oczy.

 

Jak wspomniałem na początku zdjęcie oddaje stan po odebraniu z salonu, a nie obecny. Siodło mam wymienione na większe i dużo wygodniejsze. Mi osobiście ono się bardziej podoba niż oryginalne, ale jak wiadomo jest to już kwestia gustu. Faktem jest, że oryginalne było mało komfortowe dla pasażera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, qpa napisał:

W garażu walczę z ze swoją Yamaha TTR600 - wrzucam silnik z rozrusznikiem, ale przez tego korona-wirusa wszystko mi się mega obsunie niestety, ale przynajmniej sobie posprzątam mój cały "warsztat".

Kuba, czytałem wcześniej, że od XT silnik chcesz wrzucić. Masa dużo się zwiększy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to będzie to około 2-3 kg różnicy - sprzęgło rozrusznika, rozrusznik i akumulator life. Wczoraj umyłem kartery, teraz będzie szlifowanie, gładzenie i na końcu drugie mycie i malowanie, wał pojechał na przekucie korby. Jak kogoś interesuje mogę zrobić kilka fotek silnika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, qpa napisał:

Szczerze to będzie to około 2-3 kg różnicy - sprzęgło rozrusznika, rozrusznik i akumulator life. Wczoraj umyłem kartery, teraz będzie szlifowanie, gładzenie i na końcu drugie mycie i malowanie, wał pojechał na przekucie korby. Jak kogoś interesuje mogę zrobić kilka fotek silnika. 

Dawaj fotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygodny, fakt, choć w tym względzie jego poprzednikowi (którego z żalem, ale jednak będę musiał teraz sprzedać) też niczego nie brakowało. Nawet powiedziałbym, że przy tak silnym wietrze jak dziś, lepiej się trzyma  wytyczonej ścieżki i mniej nim buja. Ale może jeszcze muszę się w niego po prostu "wjeździć", a może wiatr był silniejszy niż kiedykolwiek wcześniej... 

 

Ale jeśli chodzi o ergonomię to są do siebie podobne i super. Natomiast to, jak to R1200RT się zbiera w porównaniu do cięższego o około 30 kg R1100RT, to jednak od razu widać, że to inna liga i inny czas. Oczywiście nie jest to szlifierka, ani nawet FJR1300 i nigdy nie będzie, ale dla mnie wystarczą jego osiągi takie jakie są ...

91776316_3562392437166739_7550760292590813184_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.