Skocz do zawartości

NGH 9 Pro


ahaweto

Rekomendowane odpowiedzi

Rynek części zamiennych do tego silnika rozeznałem już przed zakupem. Dlatego zdecydowałem się na ten zakup. Jak na razie "nie rozdzieram szat", awarie silników zdarzają się i niektórzy koledzy przekonali się bardziej dobitnie niż ja.

Do mojego silnika jest dołączona instrukcja a w niej jest rysunek złożeniowy silnika wraz z opisem części składowych. Przy tylnej pokrywie nie ma tego "robaczka" tylko cztery śruby mocujące. Czyli instrukcja jest aktualna. W moim silniku wykorzystano tylne pokrywy ze starszej wersji silnika sprzed modernizacji wkręcając w istniejący otwór "robaczka".

 

Producent silnika niestety nie popisał się.

 

Będę reklamował. W instrukcji są dwa adresy e-mail. Zastanawiam się tylko czy reklamować u producenta czy w Hobby King Europa gdzie silnik został zakupiony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zareklamuj u producenta powolując sie na HK ze tam kupiles.

Yyyy straszne, takiego stopu nie pospawa, Adam testuj dalej, jak już mówiłem też mam ochote na ten silnik.

Pospawa pospawa uwierz mi.Spawalem od ops-a bo korba wyszla bokiem.Andrzej C rowniez pokazal tu na forum naprawe CMB po uszkodzeniu skrzyni korbowej przez korbowód.Tylko że do tego potrzeba wprawnej ręki spawacza a nie smarkacza.Andrzejowi spawali laserem a mi tigiem.Wiadomo że aluminium jak i w tym przypadku silumin strasznie plywa podczas spawania ale jest to do zrobienia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek jeśli materiałem spawanym jest aluminium to ok. Ale taki odlew zazwyczaj jest z jakiegoś stopu aluminio-podobnego.

I wtedy sprawa nie jest taka prosta, trzeba kombinować ze spoiwem. Ale skoro mówisz że Ci sie udało to wierze na słowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Hobby King jest w sprzedaży korpus jak i tylna pokrywa.

Proszę spojrzeć na ten link   https://hobbyking.com/en_us/ngh-gt9-pro-gas-engine-replacement-rear-cover-plate.html     

Widać na  zdjęciu ten nieszczęsny "robaczek". Tam powinien być wkręt z łbem i nie byłoby takiego przypadku jak mój. Chyba że jest to celowe działanie fachowców od sprzedaży, mające podnieść sprzedaż części zamiennych :huh:

 

Jarek pośpieszyłem się i napisałem maila wraz ze zdjęciami na oba adresy podane w instrukcji silnika. Zobaczymy czy będzie odzew. Został jeszcze Hobby King. Spróbuję.

Mam też możliwość fachowej naprawy.  Silnik rozebrałem z czystej ciekawości mechanika  :rolleyes: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek jeśli materiałem spawanym jest aluminium to ok. Ale taki odlew zazwyczaj jest z jakiegoś stopu aluminio-podobnego.

I wtedy sprawa nie jest taka prosta, trzeba kombinować ze spoiwem. Ale skoro mówisz że Ci sie udało to wierze na słowo

Jesli potrzebujesz dowodow podesle zdięcie mojego OPS-A po spawaniu przed niestety nie posiadam.Odlew był z siluminu (aluminium +krzem i mangan)spoiwo to to drut aluminiowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam. Nic wielkiego.

 

Jaki wyciagamy wniosek z tej historii? Ano taki, ze jesli Cinczycy beda dalej ekspandowac jak dotychczas, chyba trzeba bedzie zaczac uczyc sie jezyka chinskiego. No, moze za wyjatkiem Niemiec, bo tutaj predzej arabski stanie sie jezykiem urzedowym. :)

Jarku, w tym przypadku nie podpowiedziałeś poprawnie. 

W jednym ze screenshotów zaznaczyłeś opcję ""I received a faulty /damaged item. What should I do" ? - co w wolnym tłumaczeniu oznacza, że "otrzymałem uszkodzony/wadliwy silnik, co powinienem zrobić" 

Zaś w tym przypadku, wydaje mi się że ciężko będzie udowodnić że otrzymana część była wadliwa. bo przecież została zainstalowana i działała.. ale..  - może się mylę.. 

 

Jednak w opisywanym przez @ahaweto przypadku, powinien on według mnie wybrać punkt 7 lub 9 lub 11 licząc od dołu Twojego SS. 

Jeśli potrzebujesz pomocy w języku angielskim, to mogę pomóc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dziś dostarczono mi taki silniczek :) Skusiłem się przy okazji świątecznej promocji (15%) Silnik wygląda elegancko, również "pachniał" benzyną ale nie sądzę by był odpalany. Pewnie tylko zalany gaźnik aby membrana nie wyschła, to by tłumaczyło zgrzanie woreczka w którym był zapakowany. Mój też ma robaczka w tylnej pokrywie , zaraz go wykręcę :) Silnik na razie na półkę do puki nie wymyślę gdzie go zamontować.

post-606-0-15147700-1557155351_thumb.jpg

post-606-0-11010100-1557155362_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super !

Dołączając zdjęcia do reklamacji jako ostatnie wysłałem takie. I to zdjęcie decydująco wpłynęło na uznanie reklamacji w Hobby King :rolleyes: .  Natomiast firma NGH odpisała mi (nie było tego zdjęcia w reklamacji) że chyba sam grzebałem śrubokrętem przy silniku :unsure: .

 

f3204a051741accf.jpg

 

Mój jeszcze nie dotarł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Super !

Dołączając zdjęcia do reklamacji jako ostatnie wysłałem takie. I to zdjęcie decydująco wpłynęło na uznanie reklamacji w Hobby King :rolleyes: .  Natomiast firma NGH odpisała mi (nie było tego zdjęcia w reklamacji) że chyba sam grzebałem śrubokrętem przy silniku :unsure: .

 

Mój jeszcze nie dotarł.

Jest jakiś ciąg dalszy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.