Skocz do zawartości

OSMax 46 AX i remont


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam takiego trupka ktorego otrzymałem w rozliczeniu kompletnie zasmarkany rycyną i rozebrałem, zgroza tłok ma już rysy wiec przydało by się wymienić o ile coś takiego można kupić, łożysko stoi a wal się co prawda bardzo ciężko ale obraca, łożyska pewnie kupie bo pewnie są typowe. Blok idzie do kąpieli w nitro zobaczymy co z tego wyjdzie. Czy ktoś widział części zamienne do tych motorków ?

Opublikowano

Ja znalazłem za 230 czyli mniej niż polowa na razie sie moczy bo kompletny beton i zobacze co dalej z nim będę robił, a silnik jest droższy niż 230 zł

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Chyba najlepiej samemu pomierzyć ;), ale nieco poszukałem i znalazłem takie informacje:

Outer Diameter: 1-3/32" (27.68mm)

Inner Diameter: 5/8" (15.87mm)
Thickness: 9/32" (7.14mm)

 Outer Diameter: 0.875" (22.24mm)

 Inner Diameter: 0.375"  (9.52mm)
 Thickness:      0.280"  (7.13mm)

 

Przy okazji instrukcja - http://www.os-engines.co.jp/english/line_up/engine/air/aircraft/manual/46ax.pdf

I sam "exploded view" - http://www.os-engines.co.jp/english/line_up/engine/air/aircraft/pdf/15480.pdf

 

Swoją drogą coś się stało z dotychczasową stroną OS Max'a, a przydawała mi się...

Opublikowano

Silnik rozebrany i wygląda tragicznie, oczywiście zostanie karter, wał, gaźnik, głowica i... Pewnie cos tam jeszcze, łożysko przednie w miarę wyszło ale tylnego nie moge wybić bo nie ma jak zaczepic majzelkiem o bierz nie zeslizuje sie może macie jakieś pomysły? Grzac karter? Jak wiecie nie lubie fotek robić

 

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dobrze podgrzać karter, złapać karter przez szmatkę i energicznie stuknąć o deseczkę. Samo musi wypaść. Jak nie wypadło, to za słabo podgrzany karter. 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Na razie znowu mocze karter, to co rycyna z tym silnikiem zrobiła to koszmar nigdy nie bede juz używał paliwa z rycyną

 

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

http://www.promasz.pl/

I wszystko jasne :).

Mam niedaleko. Jak się określisz dokładnie to Ci taki oring nabędę i wyślę.

 

Na razie znowu mocze karter, to co rycyna z tym silnikiem zrobiła to koszmar nigdy nie bede juz używał paliwa z rycyną

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

Coś tak jakoś nieśmiało Kolega podchodzi do tego swojego motorka :)

Może to coś pomoże:   https://pfmrc.eu/index.php/topic/33489-jak-rozebra%C4%87-motorek/?hl=%2Bjak+%2Brozebra%C4%87

A co do tej rycyny w paliwie, to bym się nie zastrzegał tak bardzo...

Zaszkodzić, nie zaszkodzi, a pomóc może. Tyle, że jak już było pisane: TRZA DBAĆ :)

A.C.

Opublikowano

Jeszcze w Katowicach zapytam o ten oring może będą mieli a co do wymiarów to moge zgadywac tylko. A do kolegi AMC ja go dostałem w takim stanie ze nawet go sie nie dało obrócić oprócz łożyska to jest rozebrany.

 

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dobrze podgrzać karter, złapać karter przez szmatkę i energicznie stuknąć o deseczkę. Samo musi wypaść. Jak nie wypadło, to za słabo podgrzany karter. 

I już :)

A.C.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

cd. łożyska usunięte tyle ze hotair grzałem do 450 powietrzem i niestety młoteczek i majzelek ale wyszło ceny łozysk zaporowe zamiennik przód 4 zł, szukam sensownych wymiarów tylnego łożyska

Opublikowano

Otóż to, dokładnie tak jest !  ;):D

Znaleźli się mądrale, już nie oglądam.  :D  :D  :D  :lol:  :lol:  :lol: i to raczej nie to łozysko

to te wymiary

Outer Diameter: 1-3/32" (27.68mm)

Inner Diameter: 5/8" (15.87mm)

Thickness: 9/32" (7.14mm)

Opublikowano

Znaleźli się mądrale, już nie oglądam.  :D  :D  :D  :lol:  :lol:  :lol: i to raczej nie to łozysko

to te wymiary

Outer Diameter: 1-3/32" (27.68mm)

Inner Diameter: 5/8" (15.87mm)

Thickness: 9/32" (7.14mm)

Jedno z tych co podeslalem blisko , ale to akurat metryczne : 

SMR6902-ZZC #3 PS2 15 x 28 x 7 METRIC

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.