Grizzly Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Witam szukam napędu do pioneera v2 1400m. Na forum widziałem jak modelarz miał Emax c2812. Na abc-rc.pl nie ma c2812, ale jest c2822. Czy będzie pasować i da radę c2822 ? I jakie śmigło składane czy stałe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grizzly Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Znalazłem jeszcze jeden silnik Emax XA2212 1400KV 3S 248w ciąg 940g https://abc-rc.pl/product-pol-6383-Silnik-Emax-XA2212-1400KV-3S-248W-ciag-940g-EMAX.html będzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek1925 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Cześć, Pierwsza rzecz to sprawdź ile masz miejsca lub czy chcesz przerabiać mocowanie. Tam kadłub ogranicza wielkość śmigła. Tam z tego co pamiętam jest 5" lub może 6" wejdzie. C2822 według producenta powinien chodzić na 10" a nawet jeśli jest to zawyżone to 9" też nie wejdzie. Co do Emaxa XA2212 też niby potrzeba 7". Ewentualnie poszukaj silnika z powyżej 2000kv. Tam idą silniki na śmigła 5" i to powinno pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpawel Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Witam CF 2812 używam z łopatkami Graupnera CAM 7,5-4". Przy zasilaniu 3s daje około 700 g ciągu statycznego zależnie od kondycji akumulatora i regulatora. 2822 lata z łopatkami tej samej firmy tylko 9-5" i daje nieco większy ciąg. Obydwa latają od lat w małych motoszybowcach 1,5 i 1,9 m. W sumie niezły i lekki napęd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyCopter Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Znalazłem jeszcze jeden silnik Emax XA2212 1400KV 3S 248w ciąg 940g https://abc-rc.pl/product-pol-6383-Silnik-Emax-XA2212-1400KV-3S-248W-ciag-940g-EMAX.html będzie? Do modelu potrzebny Ci silnik o KV od 1400 do 2400 dla śmigła nie większego niż 6 cali. Są w sprzedaży silniki "zalecane" do modeli tej grupy. Przed oblotem, zadbaj o wzmocnienia krawędzi skrzydeł i kadłuba szczególnie w przedniej części używając taśmy srebrnej z włóknem szklanym. Zaczynając naukę pilotażu, nie unikniesz "kreta", a zabezpieczenie kadłuba w postaci naklejenia wzmocnień taśmą, zapobiegnie sytuacji, gdy wygląd modelu rozpoczynać się będzie od krawędzi natarcia skrzydeł. Zadbaj także o wklejenie zawiasów. Na forum, jest wiele wątków poświęconych tej klasie modelom, przeczytaj je. Mogą okazać się Ci bardzo przydatne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 W mojej wersji skysurfera light używam silniczka cf2812 i smigła 7 cali. Gdy zamontuje się silnik na gondoli a nie w, to odsunięcie silnika pod katem umożliwia zamontowanie większego śmigła. Myślę, że w Pionierze może być podobnie. Moim zdaniem nie ma sensu dawać składanego śmigła, dodaje tylko wagi i może powodować problem z wyważeniem.. Tak to wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Nie wiem ile ten pioneer waży, ale ja do latającego skrzydła (Sky Shadow wraz z balastem symulującym GoPro) o wadze do lotu 575g używam silniczka od drona wyścigowego Racing BR2205 wersja CW (czerwona) i daje radę znakomicie na zalecanym śmigle 5045. Sam silnik mniejszy i lżejszy od emaxa, może chodzić od 2s do 4s, ja latam na 3s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi