BRoman Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 To samo miałem na myśli,tylko bym otwór nagwintował powiedzmy M6,i siła razy gwałt .Potrzebna będzie śruba i młotek. Mówisz gwintowanie ołowiu ?
a74BACK Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Jednym słowem trzeba napier... .-) Można laminat delikatnie "opukać" z zewnątrz.
tytan12 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Mówisz gwintowanie ołowiu ? E,tam da się,nie chodzi o sam gwint,tylko o opór,można to wtedy skleić klejem do gwintów,albo cyjankiem .
Ciosku Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Co raz bardziej skłaniam się ku temu aby odciąć nosek i od tej strony powoli nawiercać ołów, ale jeszcze spróbuję frezem na proxxonie od środka. We wtorek ma przyjść silnik z całą elektroniką więc jak nie uda się od środka to odcinam. To nawet było by o wiele bardziej sensowne rozwiązanie bo i łatwiej będzie wręgę silnika ustawić i wkleić. A przykleić nosek to już najmniejszy problem.
a74BACK Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Zanim odetniesz spróbuj z otworem i prętem. To najszybszy spisób i bezinwazyjny, bo sam otwór i tak bedziesz musiał zrobić na wał.
symon5 Opublikowano 2 Września 2019 Opublikowano 2 Września 2019 Opalarką podgrzewać ołów od środka ,klej puści i wyciągnąć.do opalarki można użyć dyszy redukcyjnej i jeśli jest za krótka przydłużyć jakąś metalową rurką .Można także użyć lutownicy elektrycznej np 100-150W .Wielokrotnie musiałem wyklejać wlaminowane elementy do kadłuba FSR i nie stanowiło to żadnego problemu.
Ciosku Opublikowano 9 Września 2019 Autor Opublikowano 9 Września 2019 Witam, jednak klamka zapadła, tniemy. Linia cięcia wstępnie przygotowana.
dimmus Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Tak jak A74BACk napisał, zrob dziurkę z przodu i czujnikiem kinetycznym potraktuj. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Ciosku Opublikowano 9 Września 2019 Autor Opublikowano 9 Września 2019 Ten kloc jest tak zalany w żywicy że ciężko go będzie wybić.
Artur Lis Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Jak by co to mam świeże nówki dopiero co wyskoczyły z formy .
Ciosku Opublikowano 9 Września 2019 Autor Opublikowano 9 Września 2019 I po cięciu teraz jeszcze tylko odciąć ołów piłką.
dimmus Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Jak by co to mam świeże nówki dopiero co wyskoczyły z formy .Pocieszyciel . Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Ciosku Opublikowano 10 Września 2019 Autor Opublikowano 10 Września 2019 I tak to wygląda po wyjściu prawie 0.6kg ołowiu.
paweln7 Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 Uporałeś się teraz przed przyklejeniem dorób wręgę silnikową i wklej ,później doklej nosek będziesz miał lepszy dostęp do wręgi
d9Jacek Opublikowano 18 Września 2019 Opublikowano 18 Września 2019 zrób dwie wręgi, dopiłuj do noska i kadłuba a potem jak w modelach kartonowych .....silnik i tak chcesz miec na długim wałku
Rekomendowane odpowiedzi