piotr28 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 A pewny silnik to nie zawsze ekstraklasa z najwyższej półki.Nie musi się to równać z najwyższą ceną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejC Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 Na tych stronach, których adresy podałem tylko kilka silników nadaje się do "wyczynu" wszystkie lotnicze, czy helikowe to normalne motorki do powszechnego użytkowania, bo żadna firma nie utrzyma się tylko z silników zawodniczych, choć jeden wyjątek jest (CMB), ale to jest wyjątek,który potwierdza regułę. A u nas w Polsce pokutuje niesłuszna moim zdaniem teza, że modelarstwo ma być tanie. A dlaczego? Jak chcemy tanio, to depron, pianka i tanie elektryczki i akusiki . I OK A jak chcemy się bawić "na porządnie" to nie płaczemy, tylko wywalamy kasę na to co w tej zabawie nas najbardziej zadowoli. I nie gadamy, że drogo. Bo Koledzy modelarze:Tanie mięso to psy jedzą. A jak już chcemy najtaniej to idealnie zapasuje Mały Modelarz, Butapren nożyczki itp. A.C. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold_pi Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 Kup OS 65 LA lub 46 LA- silnik lekki, niezawodny i bardzo prosty w obsłudze, trwałość podawana przez producenta to 270 h czyli jakieś 1000+ lotów. Dociera się też szybko i bezproblemowo, działa niezawodnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 Latam na ASP od chyba 8lat i nigdy nie było z nimi problemów. Chodził mit ze małe ASP, poniżej .46 są kiepskie. No nie wiem. Mam .25 i jest moim ulubionym silnikiem, nigdy nie zawiódł a pali z palca. I do tego jest ekonomiczny. Tak samo był mit o kiepskich 4t. Moim pierwszym 4t byl ASP .61. Palił z palca i gasł kiedy ja chciałem. Dla mojego latania te silniki w zupełności wystarczają, szkoda że już nie są dostępne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek01 Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 Muszę wpisać sprostowanie do mojej wypowiedzi z 15 stycznia . Silniczki sprawują się dobrze , ale niestety powstał problem z dostępnością części , a zarazem serwisu , które wychwalałem . W dniu wczorajszym kontaktowałem się z serwisem , temat zszedł w kierunku Evo i niestety rozczarowanie . Producent silniczków Evolution zakończył produkcję , gorzej bo się całkowicie zawinął i dostępność części jest zerowa ( O ) . Pomoc techniczna oczywiście jest , ale niestety brak już jakichkolwiek części zamiennych . Obecnie nie ma informacji , by ktoś próbował pociągnąć dalej temat produkcji tych zabawek . Pozostaje nam używać i cieszyć się nimi do ich żywotności , a dalej zostaną dawcą , jeśli coś da się odzyskać . Szkoda , bo zapowiadało się ciekawie z zastosowaniem ich w mniejszych modelach . Zapewne moje info pomoże w podejmowaniu decyzji o napędzie , raczej nie będzie to silnik Evo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Kolejny problem oprócz dostępności silników to ostatnie problemy z dostępnością paliw do nich..... Latam na Meccamo Excel Fuel 10% i nigdzie nie mogę go teraz dostać :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi