jarek_aviatik Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 niestety po francusku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 To jak z autami elektrycznymi niby super ale ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 2 godziny temu, Marek_Spy napisał: To jak z autami elektrycznymi niby super ale ..... Albo jak z piwem bezalkoholowym , niby praktyczne , ale ....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek_aviatik Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 2 godziny temu, Marek_Spy napisał: To jak z autami elektrycznymi niby super ale ..... Zawsze jest ale: - plan lotu i zapas energii na dolot do lotniska zapasowego, - inne Zależy od przeznaczenia, dla użytku prywatnego, gdy ktoś mało lata może zdać egzamin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Zawsze jest ale: - plan lotu i zapas energii na dolot do lotniska zapasowego, - inne Zależy od przeznaczenia, dla użytku prywatnego, gdy ktoś mało lata może zdać egzamin.No tak zwolennik elektryków Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek_aviatik Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 1 minutę temu, Marek_Spy napisał: No tak zwolennik elektryków Raczej hybryd ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Czyli dodatkowe 300 kg akumulatorów a auto nadal mulowate Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszj Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 A mówią coś tam o zaletach tych EDF-ów w porównaniu do tradycyjnego śmigła? Czy tak jak w modelach wyje i żre dużo prądu nie dając nic w zamian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 19 godzin temu, Marek_Spy napisał: Czyli dodatkowe 300 kg akumulatorów a auto nadal mulowate Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Mułowate ? w sensie że auto elektryczne ? Chyba nie miałeś okazji przejechać się jakimkolwiek autem na "bateryjki" ... (bez wnikania w czasy ładowania, opłacalność ,zasięgi, koszty itp itd ) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 2 godziny temu, dariuszj napisał: A mówią coś tam o zaletach tych EDF-ów w porównaniu do tradycyjnego śmigła? Czy tak jak w modelach wyje i żre dużo prądu nie dając nic w zamian Przy prędkościach do 45m/s odpowiednio zaprojektowany EDF ma większą sprawność i niższy hałas. Zapewnia też większe bezpieczeństwo dla wszystkiego dookoła kosztem jednak większego skomplikowania. No i średnica jest mniejsza o 30% od napędu śmigłowego o podobnych parametrach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 19 godzin temu, Shock napisał: Mułowate ? w sensie że auto elektryczne ? Chyba nie miałeś okazji przejechać się jakimkolwiek autem na "bateryjki" ... (bez wnikania w czasy ładowania, opłacalność ,zasięgi, koszty itp itd ) Nie przekonasz mnie, stary samochodziarz teraz to jeżdzitka a nie auta, potrafisz tym wejść w dryft ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 https://sznyt.pl/2018/12/07/c_two-najszybszy-na-swiecie-samochod-elektryczny-ktory-rozpedza-sie-410-kmh/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Na jakim dystansie? Cuda panie cuda... Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Nie chcecie elektrycznego EDF? to proszę bardzo ,na silniku LS6 GM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Podziwiam goglowników za podatność na manipulacje i fascynacje bye czym w internecie, już widzę elektrycznego myśliwca czy inna maszynę trochę większa niż testowe zabawki, możliwe że kiedyś po opracowaniu innych akumulatorów ale nie obecne, samochodem to można najwyzej nie dojechać ( oglądałem filmik tesla z Krakowa do wawy ) i co jeszcze mój podziw wzbudziło to pierdząca Tesla , pakiet dźwiękowy w którym było parę do wyboru pierdnieć a ktore można zaprogramować przy siadaniu .... poziom hmmmm .... wole nie komentować a to juz dawno bylo mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Granacik Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Mój przepis na hybrydę? Jedyne sensowne, zgodne z prawami fizyki, rozwiązanie to napęd kół tylko silnikami elektrycznymi a konwencjonalny silnik wyłącznie jako napęd generatora. Wystarczy prosta konstrukcja zrobiona w "punkt". Nie trzeba kosztownych układów zmiennych faz rozrządu, zmiennej geometrii dolotu. Ot prosty trzycylindrowy doładowany silnik, pojemności ok 1,5L, spięty z generatorem pracujący ze stałymi obrotami i stałym obciążeniem. Wydajność generatora wystarczy 50 do 65% maksymalnej łącznej mocy silników napędowych. Do tego pakiet wydajnych baterii mogących szybko się ładować i oddawać energię, jak nic wpisuje się w to LiFePo. Pojemność akumulatora też wcale nie musi być wielka. Takie realne 150-200km wystarczy. Duży też nie może być z innego powodu. Duży = ciężki co znacząco wpływa na dynamikę oraz efektywne wykorzystanie energii. IMHO każda hybryda która ma silnik spalinowy połączony mechanicznie z kołami jest całkowicie bez sensu, ślepa uliczka. Ani efektywne, ani ekonomiczne, cholernie skomplikowane a najbardziej to nieekologiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi