Marek_Spy Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 To jak z autami elektrycznymi niby super ale .....
jarek996 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 2 godziny temu, Marek_Spy napisał: To jak z autami elektrycznymi niby super ale ..... Albo jak z piwem bezalkoholowym , niby praktyczne , ale .......
jarek_aviatik Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2020 2 godziny temu, Marek_Spy napisał: To jak z autami elektrycznymi niby super ale ..... Zawsze jest ale: - plan lotu i zapas energii na dolot do lotniska zapasowego, - inne Zależy od przeznaczenia, dla użytku prywatnego, gdy ktoś mało lata może zdać egzamin.
Marek_Spy Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Zawsze jest ale: - plan lotu i zapas energii na dolot do lotniska zapasowego, - inne Zależy od przeznaczenia, dla użytku prywatnego, gdy ktoś mało lata może zdać egzamin.No tak zwolennik elektryków Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
jarek_aviatik Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2020 1 minutę temu, Marek_Spy napisał: No tak zwolennik elektryków Raczej hybryd ?
Marek_Spy Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Czyli dodatkowe 300 kg akumulatorów a auto nadal mulowate Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
dariuszj Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 A mówią coś tam o zaletach tych EDF-ów w porównaniu do tradycyjnego śmigła? Czy tak jak w modelach wyje i żre dużo prądu nie dając nic w zamian
Shock Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 19 godzin temu, Marek_Spy napisał: Czyli dodatkowe 300 kg akumulatorów a auto nadal mulowate Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Mułowate ? w sensie że auto elektryczne ? Chyba nie miałeś okazji przejechać się jakimkolwiek autem na "bateryjki" ... (bez wnikania w czasy ładowania, opłacalność ,zasięgi, koszty itp itd ) 1
Boogie Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Opublikowano 17 Kwietnia 2020 2 godziny temu, dariuszj napisał: A mówią coś tam o zaletach tych EDF-ów w porównaniu do tradycyjnego śmigła? Czy tak jak w modelach wyje i żre dużo prądu nie dając nic w zamian Przy prędkościach do 45m/s odpowiednio zaprojektowany EDF ma większą sprawność i niższy hałas. Zapewnia też większe bezpieczeństwo dla wszystkiego dookoła kosztem jednak większego skomplikowania. No i średnica jest mniejsza o 30% od napędu śmigłowego o podobnych parametrach. 1
Marek_Spy Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 19 godzin temu, Shock napisał: Mułowate ? w sensie że auto elektryczne ? Chyba nie miałeś okazji przejechać się jakimkolwiek autem na "bateryjki" ... (bez wnikania w czasy ładowania, opłacalność ,zasięgi, koszty itp itd ) Nie przekonasz mnie, stary samochodziarz teraz to jeżdzitka a nie auta, potrafisz tym wejść w dryft ?
bubu2 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 https://sznyt.pl/2018/12/07/c_two-najszybszy-na-swiecie-samochod-elektryczny-ktory-rozpedza-sie-410-kmh/
Marek_Spy Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Na jakim dystansie? Cuda panie cuda... Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
sławek Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Nie chcecie elektrycznego EDF? to proszę bardzo ,na silniku LS6 GM
Marek_Spy Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Podziwiam goglowników za podatność na manipulacje i fascynacje bye czym w internecie, już widzę elektrycznego myśliwca czy inna maszynę trochę większa niż testowe zabawki, możliwe że kiedyś po opracowaniu innych akumulatorów ale nie obecne, samochodem to można najwyzej nie dojechać ( oglądałem filmik tesla z Krakowa do wawy ) i co jeszcze mój podziw wzbudziło to pierdząca Tesla , pakiet dźwiękowy w którym było parę do wyboru pierdnieć a ktore można zaprogramować przy siadaniu .... poziom hmmmm .... wole nie komentować a to juz dawno bylo mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
Granacik Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Mój przepis na hybrydę? Jedyne sensowne, zgodne z prawami fizyki, rozwiązanie to napęd kół tylko silnikami elektrycznymi a konwencjonalny silnik wyłącznie jako napęd generatora. Wystarczy prosta konstrukcja zrobiona w "punkt". Nie trzeba kosztownych układów zmiennych faz rozrządu, zmiennej geometrii dolotu. Ot prosty trzycylindrowy doładowany silnik, pojemności ok 1,5L, spięty z generatorem pracujący ze stałymi obrotami i stałym obciążeniem. Wydajność generatora wystarczy 50 do 65% maksymalnej łącznej mocy silników napędowych. Do tego pakiet wydajnych baterii mogących szybko się ładować i oddawać energię, jak nic wpisuje się w to LiFePo. Pojemność akumulatora też wcale nie musi być wielka. Takie realne 150-200km wystarczy. Duży też nie może być z innego powodu. Duży = ciężki co znacząco wpływa na dynamikę oraz efektywne wykorzystanie energii. IMHO każda hybryda która ma silnik spalinowy połączony mechanicznie z kołami jest całkowicie bez sensu, ślepa uliczka. Ani efektywne, ani ekonomiczne, cholernie skomplikowane a najbardziej to nieekologiczne.
Rekomendowane odpowiedzi