Skocz do zawartości

Silniki i silniczki


RomanJ4
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, witold_pi napisał:

a jak nie motorek nie zapali to co?

 

Bierzesz kolejny z kolekcji. A ten co nie odpalił naprawiasz. :)

Ja ostatnio przynajmniej raz w tygodniu odpalam tego czterosuwowego Thunder Tiger'a. Ale on ślicznie pracuje. I ten zapach spalin. :) Już prawie litra tak przepaliłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, japim napisał:

X25XE to V6?

 

Tak. To genialna rodzina silników. Strasznie niedoceniana a z dużym potencjałem. Niestety mocno zduszona przez osprzęt, zwłaszcza wydech. Moim zdaniem lepsza konstrukcja niż "Busso". Co prawda bardzo przypomina ale ma kilka ciekawych konstrukcyjnych "smaczków" odróżniających od Włocha. W nominale, bez dłubania, kładzie na łopatki fordowskie ochłapy, VAG'owskie dziwolągi. 

 

11 godzin temu, japim napisał:

Ja codziennie rano słucham sobie tego i od razu raźniej się do pracy jedzie :D

 

Niestety V8 na mnie wrażenia nie robi. Tak samo popsuty jak rzędowa czwórka. I nie ważne czy wał płaski czy krzyżowy. Taka prawda. Za to V10,  V12 biorę w ciemno. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.