Viper Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 Zaszalałem, w poprzednim miałem D5 (świetny diesel), a teraz po wielu latach przeprosiłem się z benzyną i jest T6, jak na Suv`a nie mogę narzekać, rakieta, skręca też dobrze No to znowu będę dopingował. Ja poszedłem w wygodę i ostatecznie kupiłem cyfrowego Fendera, jak na warunki domowe i mój cały czas brak umiejętności jestem mocno zadowolony, zwłaszcza, ze mogę zmieniać presety i tym samym symulować gitarzystę, którego utworu się uczę, a brzmi naprawdę świetnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 Marcin, skoro już cyfra to ... słowo klucz Fractal no chyba że chcesz spróbować z osobnymi procesorami taniej to Mooer, Zoom itp. Pamiętaj że w każdej chwili możesz podjechać po klona SLO50 i JTM45 plus kolumna Celestion V30 112. Nawet jutro. Ja nie korzystam z tego na ten moment. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 Super, wielkie dzięki, z przyjemnością potestuję, ale najbliższe półtora tygodnia mam zajechane, więc odezwę się po. Głośnik Celestiona to ja mam też w tym Fenderze (Fender Mustang GT 100) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 Mogę wrzucić w kolumnę głośnik od Fendera Hot Rod-a ale uwierz mi że jak Twoja gitarka gra górą to razem z tym głośnikiem będzie jazgot. Daj znać wcześniej dzień/dwa i nie ma problemu. Telefon do mnie masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 Jasne, wielkie dzięki, dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Granacik Opublikowano 14 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 W dniu 13.03.2021 o 14:34, SlawekADW napisał: Volvo - fakt, wygodne jak cholera. Tylko ten promień skrętu w V70II- przyzwyczaiłem się juz że nie wszystkie miejsca parkongowe są dla mnie dostępne Tak to jest jak napęd jest na niewłaściwym końcu pojazdu. 3.. 2... 1... zaraz będzie nowa kłótnia jak z cyfrowym dźwiękiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 Dla mnie to może być nawet na dachu. Ma jeździć i nie rdzewieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Granacik Opublikowano 14 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 4 godziny temu, SlawekADW napisał: Dla mnie to może być nawet na dachu. Uuu.... środek ciężkości będzie niekorzystny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Spokojnie, u mnie napęd jest na właściwym początku pojazdu. Nie widzę sensu drążenia tematu o silnikach. Z tyłu wystarczy mi silnik od wycieraczki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Granacik Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Nie zrozumieliśmy się, mi chodziło o napędzaną oś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Ehh. Dla mnie napęd to silnik, skrzynia biegów, oś napędowa. Silnik wycieraczek też jest napędowy hehehe. Poproszę jednak o nie robienie śmietnika w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Kolejny odcinek V70II pod tytułem "lampy" Za ten temat miałem zabrać się przed zimą ale jakoś zeszło i zabralem się tydzień temu. Z lamp schodził lakier zabezpieczający poliwęglan przed UV. Postanowiłem je zregenerować. Od razu napiszę że zamienniki "made in czajna" nie wchodziły w grę. Regenerację zacząłem od usunięcia starej warstwy za pomocą papierów w kolejnosci 240, 500, 1000, 2500. Oczywiście szlifowanie z obfitą ilością wody. Jako zestaw naprawczy użyłem zmywacza do silikonów, lakieru podkładowego do plastkiu i lakieru dwuskładnikowego 2K firmy SprayMAX. Najpierw odtłuściłem powierzchnię , następnie zgodnie z instrukcją położyłem lakier podkładowy a na to 3 warstwy "klaru". Wyszła skórka pomarańczowa ale temperatura otoczenia oscylowała w okolicach 15st więc nie zdziwiło mnie to zbytnio. Wg. mnie wyszło "cacy" Lakier utwardziłem wstępnie lampą podczerwieni i zostawiłem na noc do wyschnięcia. Rano kolejnego dnia zacząłem wyprowadzać powierzchnię z użyciem papierów 500,1000, 2500 na mokro. Potem polerka maszyną oscylacyjną DualAction z użyciem pasty Manzerna 3000. Powierzchnia wyszła idealna jednak okazało się że podkład wszedł w reakcję albo z lakierem 2k albo z poliwęglanem albo z wilgocią zawartą w powietrzu. Klosze nie były idealnie przezroczyste tylko lekko mleczne, jakby zamglone. Jest to pokazane na ostatnim zdięciu. Nie było to jakoś super widoczne ale ręce mi opadły. Tak być nie mogło. Kolejny tydzień. Tym razem na początek papier 80 bo do zebrania było dużo włącznie z warstwą która zmętniała. Po 3 godzinach walki z lampami i godzinie z halogenami można było malować ponownie. Teraz z listy chemii odrzuciłem zmywacz do silikonów oraz podkład do plastików. Wszystkie lampy umyłem dokładnie wodą z płynem Acuta, wysuszyłem, przetarłem szmatką która nie zostawia włókien. Lakier wstępnie podgrzałem do około 30 stopni. I pomalowałem..... Standardowo wyszła lekka skórka pomarańczowa ( znowu ta tamperatura 15st w garazu) I ponownie szlifowanie ale już tylko 1000 i 2500 na mokro. Potem wspomniana wcześniej polerka i wreszcie lampy są takie jak fabryczne. Pomiając lekkie zakurzenie w środku- to zostawię sobie na później ( wyjmowanie lamp z V70II przebiega dość szybko) Po prostu nie miałem już więcej czasu na zabawę w czyszczenie od środka. Zdjęcię zamontowanej lampy nie oddaje dokładnie szczegółów ale klosz jest gładki i błyszczący , jak nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 Kolejna robota, tym razem w Astrze G mojej córki. Poprosiła o kamerę cofania, a że od niedawna ma prawo jazdy więc dwa razy nie musiała powtarzać- będzie miała udogodnienie. Oczywiście Astra G II nie występowała z radiami 2din a już całkowicie z ramką na takie radio. Cóż było robić... Zakupiłem ramkę za dwie dychy i pociąłem. Panel klimatyzacji pójdzie niżej a radio wejdzie ponad ten panel. Całość oczywiście będzie przerobiona bez użycia szpachli gdyż nie wierzę w trwałe połączenie ABS-u i szpachli poliestrowej. Tak czy inaczej, prace są już na ukończeniu a jeszcze nie ukończone bo brakło mi ABS-u. Radio będzie trwale przymocowane do konstrukcji auta - bez możliwości szybkiego demontażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Granacik Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 Ja ostatnio też walczyłem z caraudio. Szfagier kupił grzybowóz B5 A.D. 1998 do bujania in die Fabrik und zurück. Oczywiście na nierafinowaną zupę z dinozaurów. Poprzedni właściciel (bez lipy drugi właściciel od nowości) trochę pracy włożył w wyciszenie i wymianę głośników ale łobuz, przy sprzedaży, zabrał radio, zwrotnice i wzmacniacz żeby wsadzić do swojego nowego Peszota. W kufrze ostał się rondel JBL 1000W w ładnej obudowie, co w drzwiach siedzi nie pamiętam ale są tweety i dwudrożny dół. W bonusie był rozsypany w drzazgi schowek w desce. Pod nim podwieszony był pierwotnie wzmak i grawitacja zrobiła swoje. Popękane były wszystkie mocowania i poskręcane drewnowkrętami. Ale brat mojej Najdroższej tak się uparł, że musi być piec, że nie było siły i musiałem coś wymodzić. Nowy Blow 1000W z Wolumenu (januszowanie po maksie) poszedł do bagażnika i siedzi przykręcony do suba. Troszkę kable trzeba było poprzedłużać ale nie było tragedii. Zwrotnice niby z Tonsilu ale made by Czech Republic (? chyba jakiś inżynęring znaczkowy). No i, wisienka na torcie, Philips z Biedry. Generalnie kupił lepsze głośniki niż samochód. Nawet to teraz całkiem ładnie gra. Ale na postoju. Wszystko psuje klekot 1.9 AFN. Podczas jazdy równie dobrze można by słuchać muzy z radia Safari. Przy rechotach Ile by kasy nie władować w sprzęt do grania to nigdy nie będzie dobrego odbioru. Spokojnie można był osobie wzmacniacz darować i podłączyć do końcówki radia przez nowe zwrotnice. Możecie mnie zhejtować ale zdania nie zmienię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 Miałem B5 98r 1.8ADR ale jak zaczęła go ruda wciągać to odpuściłem audio. Żona się śmiała że najgorzej to męża elektronika mieć bo nawet radio nie działa. A sprawa wyglądała tak że poodpadały membrany od cewek w średnio/niskotonowych w drzwiach i piszczały tylko gwizdki. Nie chciałem w to wrzucać pieniędzy i nic z tym nie robilem. W volvo audio gada jak trzeba. W Astrze Zenece G czy jak kto woli Astrze Zenka wywalę oryginalne głośniki ale to potem. Najpierw radio z kamerą cofania jako priorytet, dodatkowo będzie miała zestaw głośnomówiący jako funkcję radia itp itd. Wzmacniacza i suba nie będę pchał, no chyba że będzie chciała. Ale jak trafię głośniki Morel Maximo Ultra602 to obejdzie się bez suba. Te oryginalne oplowskie nadają się na korek do d..y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Granacik Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 Front wygląda ładnie. Poka od tyłu jak wygląda drutowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 Jak dokończę w okolicach środy to zrobię fotę z tyłu. Nie ma drutowania. Calość jest wzmocniona jak trzeba. To z założenia ma być sztywne ponieważ musiałem usunąć dwa punkty mocowania w połowie konsoli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2021 Dziś wkleiłem ramkę klimatyzacji. Brakło mi kleju. Jutro zakleję ostatnią technologiczną szczelinkę, uzupełnię ubytki plastiku itp. Potem szlifowanie aż do papieru 2500 i malowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 Trzeba jeszcze zmatowić cały element i pomalować. Może uda się dzis pomalować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Granacik Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 Ładnie wyszło. Spawasz ABS lutownicą czy masz bardziej wyrafinowany sprzęt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi