Jump to content

Szkolny model akrobacyjny na uwięzi razy 4


Paweł Praus
 Share

Recommended Posts

9 godzin temu, qpa napisał:

Napisz co to za zestaw i co z tego powstanie. 

Powstanie to co w temacie, a mianowicie cztery sztuki szkolnych modeli akrobacyjnych latających na uwięzi klasy F2B/M.

Zestaw noname, wykonany nawet nieźle, ale trzeba go uzupełnić o zawiaski, snapy i podobną galanterię, jeśli ustalę kto to robi i gdzie go można zakupić to dodam taką informację.

Poniżej zamieszczam fotki instrukcji, pojawił się na nich także tajemniczy cień...

522ABBDB-F504-4CB0-BD13-5C543A7EFDAC.jpeg

547483FC-A66B-48CE-AD15-9718E68F4BC2.jpeg

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, samolocik napisał:

Jakiej pojemności silnik i zbiornik będzie je napędzał? Serwa? Śmigło?

Serwa na uwięzi???

silnik .15 

zbiornik 55ccm

EDIT:

Śmigła w zestawie są 8x4 APC ale w mojej ocenie nie są one najlepsze dla tych modelików...

Link to comment
Share on other sites

Paweł, a dlaczego nie

18 minut temu, Paweł Praus napisał:

Serwa na uwięzi???

A dlaczego nie - podpinasz tester serw mechanicznie pod orczyk, serwo do steru i masz sterowanie pośrednie?

Piotr zapewne z rozpędu zapytał.

 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Paweł Praus napisał:

Serwa na uwięzi???

silnik .15 

zbiornik 55ccm

 

Dzięki! Złapałeś mnie ?

A jakie śmigiełko do os maxa 0,15 ? Wygląda na APC, ale rozmiarów śmigieł do tych silników chyba było od 7x6 poprzez 8x4 do 8x5.

 

PS. Ile ten silnik bierze paliwa, że taki mały zbiornik? W instrukcji silnika o ile dobrze pamiętam polecają ok. 100cm3. No chyba, że chodzi o wagę modelu do lotu.

Link to comment
Share on other sites

W takich modelach z reguły były małe własnoręcznie lutowane zbiorniki (domki).

Duże nie były potrzebne bo nikt bardzo długo nie latał, to nie RC ;)

Największe były w bodaj 5cm ( robiliśmy je z balonów  jako "ciśnieniowe",) pracowały idealnie bez względu na położenie modelu 

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.