Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Coś przyciężkawo wyglądają te kabelki. Czy aż takie są potrzebne ???? Możesz zapytać  " https://pfmrc.eu/profile/14986-sbogdan1/ " ... on reanimował swojego Lentusa i zna go od podszewki. Zapytaj - na pewno odpowie. Jeżeli potrafisz lutować to takie kabelki będa cię kosztować 1/3 tej ceny. W ABC RC powinno być wszystko co potrzeba.

  • Lubię to 2
Opublikowano

Józek, mam je w modelu. Typowa średnica przedłużaczy do standardowych serw plus mpx. Nic tam nie ma co może być przyciężkawe. 

W tym zestawie są wszystkie, również te do pionowego i poziomego. Dlatego tak ich dużo.

Opublikowano

Dzięki Panowie!

Już zamówione. ? 

Jak będę składał całość to zdam relację ? co i jak.

 

 

Opublikowano
W dniu 24.02.2023 o 21:41, RobRoy napisał:

Coś przyciężkawo wyglądają te kabelki. Czy aż takie są potrzebne ???? Możesz zapytać  " https://pfmrc.eu/profile/14986-sbogdan1/ " ... on reanimował swojego Lentusa i zna go od podszewki. Zapytaj - na pewno odpowie. Jeżeli potrafisz lutować to takie kabelki będa cię kosztować 1/3 tej ceny. W ABC RC powinno być wszystko co potrzeba.

 

Józef reanimowałem Soliusa i Funrey_a ?
Jeśli chodzi o Lentusa jak i do pozostałych modeli całą elektrykę, czyli wszelakie przedłużki, złączki, MPX lutowanie itp robię sam.
Teraz jest na tapecie Lentus ...zrobiłem co prawda już jeden komplet przewodów, ale doszedłem do wniosku że można zejść z wagi i zastosuję przewody do serw znacznie cieńsze i lżejsze 3* 0.08 mm SKR.JR (54029) Germany, zakupione w metrażu w MODELEMAX. Wszystkie końcówki przewodów lutuję do pinów. Jak dla mnie oryginalne wiązki są bycze, i do ,,styropianu,, szkoda ładować przewody ,,spawalnicze,, Co do ceny to faktycznie wychodzi sporo taniej jeśli zrobi się samemu, no ale nie każdy ma chęć bawić się w lutowanie ;)

Taka moja fanaberia przewody które idą do serw SW i SK są lutowane do przewodu serwa, żadnych złączek, dupereli itp.


 

Opublikowano

Sprawdziłeś - wiesz,.... to co innego niż powiedzieć...myślę że ...

 

I żeby nie było -tak lata Solius na cienkich kabelkach....

 

 

  • Lubię to 1
  • Dzięki 1
Opublikowano
W dniu 25.02.2023 o 22:33, sbogdan1 napisał:

Teraz jest na tapecie Lentus

 

 

Boguś, jaki kołpak będziesz zakładał do Lentusa? No i kiedy planowany oblot ?

Opublikowano

Hej Piotruś
Co prawda mam kołpak oryginalny z MPX w wersji z gumką gdzie śmigła złożone są cały czas ( wiadomo o co chodzi ;) )
Natomiast prawdopodobnie pójdzie turbo albo plastik albo alu, kwestia co bardzie mi się spodoba. Rozmiar pasuje idealnie.
Akurat mam oba, więc mogę pomarudzić sobie nad wyborem.
Wszystkie pozostałe komponenty wyposażenia posiadam, więc oblot na wiosnę.
Dodam że alu prezentuje się zaje..fanie na modelu. 

 

606508102_Kopak2.jpg.9cee3b93a6affd2652d994c13560a955.jpg

 

702951452_UchwytZ.jpg.38828e48561cfbbda1ac1f44dc3c40bf.jpg

 

Kołpak.jpg

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dziś latałem moim Lentusem, tym razem bez podwozia. Było lepiej niż wcześniej, ale dalej sporo opada i broń Boże wchodzić w ciasny zakręt bez silnika. Od razu wchodzi w korek. Może ustawić mu inny niż 67 mm ś.ć.?

Opublikowano

Robert bądź co bądź, jest to spory piankowy dyliżans, więc w ciasnym zakręcie musi mieć szybkość.

Sam z siebie jej raczej nie utrzyma. No chyba że napędzisz go schodząc z pułapu.
Z sc możesz po testować, byle by nie przedobrzyć w stronę tylnego wyważenia bo stanie się nerwowy.
I w rezultacie możesz się zdziwić.

Opublikowano

Czyli wychodzi na to, że żeby powisieć trochę w powietrzu bez schodzenia z pułapu, to zakręt o mniejszym promieniu niż 100 m:-) robić na silniku.

Zmniejszyłem mu wychylenia na lotkach i kierunku i zwiększyłem expo. Cularis mimo odrobinę mniejszej rozpiętości nie miał takich tendencji. Może dlatego, że Lentus ma sporo większy przekrój kadłuba i większe opory czołowe.

Opublikowano

Na początku Cularisem miałem obawy aby cokolwiek robić na niskim pułapie.
Obecnie trochę na ryzyko i może zbyt nisko zaczynam wygłupy, ale wszystko na prędkości.
Co do ustawień, najbardziej wolę jak pracują razem klapy i lotki
do tego klapy idą w górę ok 2-3mm i wówczas model nabiera wigoru.
Zastosowałem w nim dodatkowo węglową rurę która idzie od tyłu kabinki do samego

końca kadłuba, co nadało mu sporo sztywności. W oryginale były jakieś pręciki.
Z pewnością trzeba w latać się, poznać model i oszacować jego możliwości.

Opublikowano

Zwarzyłem model. Ca 2264 g. Mam sls 2450 mAh, 182 g i Dualsky 1000 mAh 52 g. Bez tego aku do elektroniki ogon wisi w dół. Może zamiast niego przykleić ołów aku napędowego. Pewnie suma mas będzie mniejsza bo ołów będzie bliżej dziobu. Zmniejszy się przez to obciążenie powierzchni nośnej.

Zmniejszy się tendencja do korka?

Kurcze. Źle napisałem zważyłem. Nie da się tego poprawić:-(

Opublikowano

Jeśli miałbym wozić ołów, to mimo wszystko wolałbym jednak dodatkową energię.


Np. pakiety:
SLS 4S 2600 mAh 40C - waga 295 - 300g. 
SLS 3S 2600 mAh 40C - waga 229g

Dedykowane do Lentusa pakiety są w przedziale 2600-3000 mAh 3S i chyba tym to jest podyktowane aby model dobrze się wyważał
Zakładam że kulek nie wkładałeś w statecznik pionowy.
 

Opublikowano

Kulek nie ma, a chciałem mieć minimalną masę. Stąd ten 3s 2450 mAh kupiony że znaną masą ale trochę w ciemno. Muszę go wrzucić na wyważarkę choć sam już nie wiem czy uszczknięcie np. 20 g coś da w zachowaniu modelu.

Opublikowano
15 minut temu, robas69 napisał:

czy uszczknięcie np. 20 g coś da w zachowaniu modelu.

Przy tak dużym modelu 20g nie ma znaczenia. Nawet nie odczujesz różnicy. Model pomimo dosyć dużego obciążenia pow.nośnej powinien móc ciasno zawrócić. Wiadomo trzeba troszkę rozpędzić przed zakrętem ale bez przesady....

Sprawdź bardzo dokładnie środek ciężkości. Tylko nie na palcach bo nic nie będziesz wiedział. Na wyważarce, spokojnie w domu.

Na moje oko to zbyt tylne wyważenie jest przyczyną takiego zachowania ....

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.