adams38 Opublikowano 14 Lutego 2021 Opublikowano 14 Lutego 2021 Proszę o radę w dwóch sprawach: Sprawa 1. Dostałem kamerkę z rozbitego, starego, dość prymitywnego drona (podobno kosztował 300zł) Już wiem, że jest zasilana 3.3 V, Nadaje po WiFi, widać jej zgłoszenie na tablecie jako: "WiFi FPV-VR-7d1-455." Jedak nie mam żadnego doświadczenia z transmisjami WiFi i nie wiem co dalej należy robić, żeby ten sygnał pojawił się na tablecie. Dane kamery - tylko to co widać na zdjęciach. Dane tabletu: ALOW White TAB, nazwa modelu aw132, system Android 4.2.2, wersja jądra 3.0.46+ Domyślam się, że na tablecie powinien być zainstalowany odpowiedni program ale nie wiem jak się nazywa i gdzie go można zdobyć. Jestem również zainteresowany drugą możliwością odbioru tego sygnału na komputerze stacjonarnym. Sprawa 2. Nabyłem zestaw FPV Składający się z nadajnika TS8332 i odbiornika RC832. Uruchomił się łatwo, działa dobrze ale pomimo opisu w ofercie nadajnik nie posiada wejścia AUDIO. Moje pytanie: Czy rzeczywiście to wejście nie istnieje, czy może potrzebna jest jakaś tajemna wiedza, żeby ten sygnał dołączyć ?
maxiiii Opublikowano 14 Lutego 2021 Opublikowano 14 Lutego 2021 Ta kamerka jest najprawdopodobniej os kultowej już symy. Sprawdź to oprogramowanie. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tomdxs.symafpv&hl=pl&gl=US Jest to kamerka która nie ma wyjścia ani audio ani video. Nagrywa na kartę SD. Wyjścia to plus, minus i sterowanie. Dorób mikroswitcha do masy. Krótkie naciśnięcie to zdjęcie długie nagrywanie filmów. Masz jeszcze kod qr do oprogramowania. W Internecie szukaj pod nazwą syma camera mod.
Bodzioch Opublikowano 14 Lutego 2021 Opublikowano 14 Lutego 2021 Mam nadajnik TS832 i tam na płytce są punkty lutownicze "Audio In"