adams38 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Proszę o radę w dwóch sprawach: Sprawa 1. Dostałem kamerkę z rozbitego, starego, dość prymitywnego drona (podobno kosztował 300zł) Już wiem, że jest zasilana 3.3 V, Nadaje po WiFi, widać jej zgłoszenie na tablecie jako: "WiFi FPV-VR-7d1-455." Jedak nie mam żadnego doświadczenia z transmisjami WiFi i nie wiem co dalej należy robić, żeby ten sygnał pojawił się na tablecie. Dane kamery - tylko to co widać na zdjęciach. Dane tabletu: ALOW White TAB, nazwa modelu aw132, system Android 4.2.2, wersja jądra 3.0.46+ Domyślam się, że na tablecie powinien być zainstalowany odpowiedni program ale nie wiem jak się nazywa i gdzie go można zdobyć. Jestem również zainteresowany drugą możliwością odbioru tego sygnału na komputerze stacjonarnym. Sprawa 2. Nabyłem zestaw FPV Składający się z nadajnika TS8332 i odbiornika RC832. Uruchomił się łatwo, działa dobrze ale pomimo opisu w ofercie nadajnik nie posiada wejścia AUDIO. Moje pytanie: Czy rzeczywiście to wejście nie istnieje, czy może potrzebna jest jakaś tajemna wiedza, żeby ten sygnał dołączyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiiii Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Ta kamerka jest najprawdopodobniej os kultowej już symy. Sprawdź to oprogramowanie. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tomdxs.symafpv&hl=pl&gl=US Jest to kamerka która nie ma wyjścia ani audio ani video. Nagrywa na kartę SD. Wyjścia to plus, minus i sterowanie. Dorób mikroswitcha do masy. Krótkie naciśnięcie to zdjęcie długie nagrywanie filmów. Masz jeszcze kod qr do oprogramowania. W Internecie szukaj pod nazwą syma camera mod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...