Skocz do zawartości

PZL M26 Iskierka 1:5


jędrek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dłubaniny dalej... Światło na pionowym i prawie pokryty kadłub. Klosz lampy odlany z barwionej żywicy. Dioda na płytce+ mały radiator z blachy aluminiowej. Obsadę klosza z gwintem zrobiłem z elementy metalowego od e-papierosa (odpowiednia średnica i drobny gwint).

 

75.thumb.JPG.795103230e20bd5c7ff3863be5ad5319.JPG

 

76.thumb.JPG.54b17cae9f7234cdacd4b8a39ed4136b.JPG

 

77.thumb.JPG.2c2339f13d0686f17017dc5bc4db7ee1.JPG

 

78.thumb.JPG.e397fb58bd3f2c81aeac1e8e19dc3a6f.JPG

 

79.thumb.JPG.d70b80d41479af8bf9ece83b76b724b4.JPG

 

80.thumb.JPG.fb4dc3c023ad2c067fb02f5700743518.JPG

 

 

 

 

  • Lubię to 2
  • Dzięki 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montaż fajny ale ten led nie ma radiatora, czy nie boisz się że po 5 min się spali?

Obecnie pracuje nad oświetleniem do Sabre i buduję moje lampy bazując na rozwiązaniu z Unilight. Przyklejam diody do radiatora i dodatkowo montuję wyłącznik termiczny na 65 stopni Celsjusza przyklejony do radiatora w celu zabezpieczenia diod przed przegrzaniem. Diody Powerled naprawdę wydzielają dużo ciepła. Po 10 min święcenia radiator jest gorący, a po zamontowaniu w skrzydle będzie pewnie jeszcze cieplejszy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, solainer napisał:

Montaż fajny ale ten led nie ma radiatora, czy nie boisz się że po 5 min się spali?

Obecnie pracuje nad oświetleniem do Sabre i buduję moje lampy bazując na rozwiązaniu z Unilight. Przyklejam diody do radiatora i dodatkowo montuję wyłącznik termiczny na 65 stopni Celsjusza przyklejony do radiatora w celu zabezpieczenia diod przed przegrzaniem. Diody Powerled naprawdę wydzielają dużo ciepła. Po 10 min święcenia radiator jest gorący, a po zamontowaniu w skrzydle będzie pewnie jeszcze cieplejszy. 

LED ma radiatorek z blaszki 1mm o średnicy diody. Dioda przyklejona jest na pastę do radiatorka i całość przyklejona do płytki z bolcami. Po kilku minutach świecenia błyskami nie za bardzo całość się grzeje. Mam nadzieję, że będzie OK. Jedynie dioda światła lądowania będzie miała większy radiator, bo raz, że się zmieści i dwa będzie świecić światłem ciągłym. Ponadto te wszystkie światełka to tylko pewien gadżet i nie muszą się świecić przez cały lot?.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...

Podkład i farba na zewnątrz to akrylowe Motip. Podkład szary (nie robiłem fotek pomalowanego kopyta). Zewnętrzna farba czarny połysk. Obie farby w sprayu. Właściwszym było by użycie samochodowych akryli dwuskładnikowych. Można nałożyć grubszą warstwę i są twardsze. Ale robiłem już na zwykłych Motipach i było OK. Jeśli chodzi o żywicę używam L285 z utwardzaczem L286, zarówno na formę jak i na laminowanie maski.

Jeśli chodzi o uszczelnienie krawędzi używam zwykłej plasteliny, lepsza jest plastelina techniczna ale akurat nie mam.

  • Lubię to 2
  • Dzięki 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.