Skocz do zawartości

Pokrycie modelu?


Marcin_Matejko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Nie mam doświadczenia w budowie modeli latających RC, te które dotychczas zbudowałem doszczętnie rozbiłem w pierwszej minucie lotu, więc się zraziłem i  takowych nie robię. Ale prowadzę modelarnie społeczną dla dzieci i młodzieży w Świdnicy (obecnie w remoncie). Budujemy miniaturowe modele redukcyjne wszelakich typów. Jakiś czas temu dostałem od darczyńcy uszkodzony model samolotu dwupłatowego który ma być dekoracją w modelarni. Model wymaga małego remontu ale przy okazji chciałbym go nieco "podrasować" aby był bardziej realistyczny. Jest on pokryty jakąś folią która wygląda jak płótno, co to takiego jest i gdzie to można kupić?

Pozdrawiam Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Marcin,

 

być może jest to ta folia: https://allegro.pl/oferta/folia-oracover-oratex-2m-x-0-6-m-antyczna-9658763688?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_KRK_PLA_Kolekcje+i+Sztuka+-+Kolekcje_+_top_&ev_adgr=Modelarstwo&gclid=EAIaIQobChMIz5P1nMv_7wIVjteyCh0HEguREAQYAyABEgLonPD_BwE

 

https://oldgliders.com/oferta/folia-oratex/

 

https://bocianmix.pl/pl/p/ORATEX-60-cm-antique-1mb-10-012/2713

 

Byłoby dobrze znać rozpiętość skrzydeł, ponieważ folie mają różną wagę/m2 choć w sumie, jeżeli to na ozdobę modelarni to waga skrzydeł nie ma znaczenia.

 

PS. Nie rób swoim podopiecznym tego co matki rodzinom. Mama zraziła się do jedzenia czegoś tam, albo nie lubi wakacji nad morzem to cała rodzina nigdy tego nie zje/nie pojedzie nad morze itp. Spróbjcie coś zbudować latającego, nawet małe szybowce do rzucania ręką z górki lub holowania na sznurku za biegnącym kolegą/koleżanką. Pieniądze nie duże a zabawy dla dzieci mnóstwo ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach