Jump to content

Cięcie węgla; pręty, płaskowniki


Irek M
 Share

Recommended Posts

27 minut temu, Irek M napisał:

Czym tniecie pręty, rurki czy płaskowniki węglowe? Muszę pociąć kilka pręcików fi 1mm. ciąłem gdy potrzebowałem włośnicą ale to oznaczało wymianę jej do każdego cięcia.

Dremel i tarczka do cięcia :)

Link to comment
Share on other sites

59 minut temu, Irek M napisał:

Nie podawałem takich banalnych sposobów , o których piszecie licząc na uzyskanie rozwiązań, o których nie wiem. Tarcza dremelka "zapychała" się ale oprócz tego i pylenia to chyba najszybszy sposób.

Tarczka drymelka , nie może się zapychać jak użyjesz odpowiedniej  https://allegro.pl/oferta/proxxon-tarcze-tnace-korundowe-22mm-zestaw-10-szt-10170969206?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_krk_kis_kolekcje_pla_ss&ev_adgr=kolekcje&ev_campaign_id=14598257198&gclid=EAIaIQobChMI4N6djZiQ8wIVqkaRBR39FQw3EAQYAiABEgKRcvD_BwE

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

A ja tnę pręty węglowe do 1,2mm średnicy szczypcami bocznymi oczywiście posiadającymi ostre i nie uszkodzone krawędzie tnące.

Zdarzało się też ciąć nożykiem naokoło pręta i łamać. Na moje potrzeby jakość cięcia jest wystarczająca.

Jeżeli trzeba dokładniej tarczą i dremelem jak wyżej.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.