Skocz do zawartości

Szybowiec na zbocze, jakieś sugestie?


grzegorzp

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich zbocz... (nie nie to by źle zabrzmiało :lol2: ) latających na zboczu.

 

Przeglądając forum znalazłem kilka relacji z latania na zboczu i muszę przyznać, że temat mnie dość mocno zainteresował :mrgreen:

 

Mam pytanko (tak wiem widziałem i czytałem przyklejony post)

W związku z tym, że już latam i nie jestem tak całkiem początkujący (no mistrzem świata też nie :lol2: ) jaki polecalibyście szybowiec na zbocze?

 

Ja mam w tej chwili Condor'a Voodoo z firmy Scorpio (Włochy, nie Scorpio-Polska) i lata bardzo fajnie ale tylko w termice.

Może istnieje jakiś "złoty środek", motoszybowiec który potrafiłby latać termikę i zbocze?

 

Proszę o propozycje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Zależy od grubości portfela. Culris sobie dobrze radzi i ciężko go popsuć nawet w ekstremalnych warunkach przyziemienia. Fox [2-3m] ładnie lata na zboczu tylko ze musi wiać. Zależy co się preferuje. Proponuje założyć ci nowy temat i przedstawić swoje preferencje. Jak zapytasz Malina co masz zrobić to zapewne odpowie ci że zbudować model i iść polatać :lol: Myśle że twoim modelem też polatał byś na zboczu, ew. troche musiałbyś go dobalastować. Ja latałem nieśmiertelnym skrzydełkiem ze styro+taśma i z balsowymi lotkami i jak na moje już było super a model tani :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, to też ja nie szukam nie wiadomo jak wyszukanego sprzętu, tym bardziej, że zbocze dopiero bym zaczynał więc ... pełna rekreacja i zabawa.

Do sprzętu typu Easy Glider nie mam ochoty wracać (choć mile sobie wspominam).

Jeśli o grubość portfela to schudł mocno ostatnimi czasy :( jestem w trakcie wykańczania mojego nowego lokum, więc budżet na nowy model będzie dość ograniczony.

Na razie myślę o modelu do 2m rozpiętości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach