Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sądzę, że jego konstruktor mając na uwadze jak najmniejszą masę przyjął optymalną ze względu bezpieczeństwa średnicę w stosunku do długości wolnego końca wału, i każde jego przedłużanie poza podporę(łożysko) proporcjonalnie zwiększa ryzyko urwania czy zgięcia, zwłaszcza przy kolizji i drganiach..

Opublikowano

Krotkie przedluzenia sa czesto stosowane, np samoloty RV.

Drgania poprzeczne walu sa stosunkowo proste do uchwycenia poprzez podpory.  Jednak wielu zapomina o drganiach skretnych, ktore sa duzo trudniejsze do opanowania np BD5 mial duze klopoty w tym zakresie.

Nie oznacza to, ze chce Cie odciagac od projektu, po prostu tylko uwaga.  Jak nie sprobujesz, to nie bedziesz nigdy wiedzial ?

Opublikowano
15 godzin temu, Granacik napisał:

i przedłużasz wał ile chcesz. :)

 

Takiego WALA !!!

Ile chcesz, to moze byc nieskonczonosc , a tyle sie chyba nie da ?

 

Trafiliscie z tymi walami! Wlasnie ogladalem Lucjana AIRCOBRe i rozmarzylem sie, zeby miala silnik jak w oryginale, czyli  z przedluzonym walem ?

p39gun.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano
21 godzin temu, jarek996 napisał:

Wlasnie ogladalem Lucjana AIRCOBRe i rozmarzylem sie, zeby miala silnik jak w oryginale, czyli  z przedluzonym walem ?

Ale nie bez podpór...

Opublikowano
44 minuty temu, RomanJ4 napisał:

Ale nie bez podpór...

i przez przekładnię.

Jednak niektóre firmy dopuszczają dłuższe piasty. Tylko wał też dłuższy. DA85. Karter i łożysko chyba bez zmian.

327312082_1423865528148818_2184735096407122374_n.jpg

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.