radek872 Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Dzięki za info na pewno to sprawdze w pierwszych lotach i porawię co trzeba będzie dostałem info od kolegi, który składa Katane i z środkiem ciężkości w niej nie jest najlepiej tzn aku ma max z tyłu i wyważenie jest w 1/3 narazie nie zaprzątam sobie tym głowy zobacze co wyjdzie na finiszu. PS wszystkie sugestie dotyczące Su 29 i Katany 50 mile widziane Troszke podłubałem odchudziłem łoże i zrobiłem wstępne przymiarki dziś uruchomię multi dremel żeby sąsiedzi mysleli, że miksuje na nalesniki czy cos podobnego i wytne wszystkie otwory na tłumik, regulacje i zobaczymy jak sie będzie prezentować ten nocnik itp :lol2: :lol2: Z wstepnych przymiarek już wiem, że muszę zrobić większe otwory w masce na rurki z tłumika bo inaczej jej nie zamocuje musiałbym z góry robić otwory na imbusy i za każdym razem wykręcać tłumik, więc zrobie masakrę i powiększe otwór chłodzenia silnika, który na spaline i tak jest za mały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Maska dopasowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artemis3 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Ja ogólnie myślę, że maski w stylu yaka albo Su są o wiele piękniejsze niż extrowe, ale to kwestia gustu:) tak czy inaczej całkiem całkiem udało ci sie dopacowac ten tłumik, wygląda zawodowo;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekSz Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Wygląda świetnie ale ciekawe jak będzie z chłodzeniem bo głowica to się będzie smażyć, w cieplejsze dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Jeszcze dojdzie kilka otworów będzie dobrze chciałem ponacinć te miejsca, które naśladują wyloty powierza, ale to pełny laminat w tym miejscu o grubości 4mm, więc strasznie by to wyglądało.Kolejny etap to mocowanie elektroniki w kadłubie i wzmocnienie podwozia, ale to już zrobię jutro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artemis3 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Na jaki patent sie w końcu zdecydowałeś?? Robisz na metalowcyh m4 czy plastiki?? :?: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 W zestawie są 3 śrubki metalowe i w klocku 3 nakrętki kłowe oczywiście wstawię plastikowe tylko nie wiem czy gwintować w sklejce czy wstawiać kłowe większe lepiej chyba będzie nagwintować klocek i wkręcić śrubkę z żywicą i wykręcić aby wzmocnić gwint i dodatkowo w środku po boku dać włókno węglowe wagi sporo odpadnie jakieś 20g myślę Poszukam jeszcze podwozia węglowego może ktoś ma takie do modelu 1.5m na sprzedaż , bo to co w zestawie dali to strasznie ciezkie i sztywne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Nagwintuj klocek (jeżeli jest odpowiedniej grubości) a po nagwintowaniu napuść rzadkim CA i będzie gites. Z plastikowymi śrubkami to dobry pomysł, chroni model przy twardszych lądowaniach. Tylko w takim układzie zastanowiłbym się nad montażem kapci na koła, z autopsji wiem, że dziurawią skrzydła przy wyłamaniu podwozia :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebarc Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Jeżeli masz na myśli owiewki, to raczej odpadają, na naszym lotnisku jedno lądowanie i owiewki byłyby 10metrów za modelem ja również myśle do swojej katany dać plastikowe śruby, no ale własnie obawiam się tego że podwozie może zniszczyc kadłub lub skrzydła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artemis3 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Chyba lepiej jest w najgorszym wypadku załatać kawałkiem folii skrzydła niż wylaminowyac nowa półkę dla podwozia... dać sruby grubością odpowiednie do warunków i przy dobrym lądowaniu nie powinno byc problemów:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Jeżeli masz na myśli owiewki, to raczej odpadają No właśnie o tym mówię. ja również myśle do swojej katany dać plastikowe śruby, no ale własnie obawiam się tego że podwozie może zniszczyc kadłub lub skrzydła. Jeżeli nie założysz owiewek na koła to bym się nie martwił, same kółka raczej szkód nie narobią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Owiewki miałem raz w Funie 3D i więcej ich nie dam zbędne gramy Wzmocniłem od spodu łączenie klocków.Teraz rozwierce otwory i nagwintuje na srubki M5 plastik mysle że wystarczy na M7 miałem model 1.7m i wytrzymywało wiec 5tki powinny byc akurat.Teraz ciekawostka tam są 2 klocki na podwozie i przerwa miedzy nimi jakies 3mm :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek:D Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Teraz ciekawostka tam są 2 klocki na podwozie i przerwa miedzy nimi jakies 3mm :lol2: Może chcieli zrobić patent w stylu wypinania się podwozia jakby było mocowane na rzepach Ale poza tym pozazdrościć modelu, bardzo fajnie wygląda, zobaczymy jak będzie się prezentować w powietrzu, no ale za taką cenę to nie ma innej opcji niż super hehe. Czekam na dalsze relacje z budowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Budowa cały czas do przodu domek silnika oklejony jutro zabezpiecze to wszystko lakierem zamocuje podwozie i zaczne wkoncu wkręcać serwka :jupi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Sorry, że tak post pod postem, ale co myslicie o tym, aby zastosowac zamiast serwa na kierunku HS635 dać cyfrowego Hiteca HS 5625MG jak to się ma do poboru prądu czy nie obciąży mi za mocno tego Beca do lipola może ktoś wie ile pobiera takie serwo przy nie za duzym sterze w modelu tej wielkosci >>??? Podobno serwa cyfrowe pobieraja wiecej od analogowych ale tylko w szczególnych warunkach podczas duzego obciążenia a serwo raczej mocno obciążne nie bedzie w tak małym modelu może ktos już to testował ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artemis3 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Serwa cyfrowe, fakty i mity Tu jest coś co powinno wyjaśnić twoje pytanie :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Troche ruszyło zrobiłem kółeczko ogonowe oryginalne wylądowało w koszu drut z zestawu sztywny 0 amortyzacji dodatkowo plastikowa stopka, która przy pierwszym przetarciu odlatuje wylądowała także w koszu. Zrobiłem kółeczko po swojemu z drutu sprężynującego na stałe ster jest na tyle skuteczny, że model będzie bez problemu kołować. Wpuściłem drut zakrzywiony w kadłub i przykeliłem dla wzmocnienia sklejkę 1.5mm Dalej podwozie oczywiscie na plastikowych srubkach.Wybiłem oryginalne nakrętki kłowe otwory zalałem żywica 10min a nastepnie rozwierciłem i nagwintowałem trzyma bardzo mocno :jupi: Umocowałem zbiornik paliwa pasuje idealne wystarczyło włożyć gąbkę.Wyszło minimalnie poniżej nypelka myslę, że jest ok i nie będzie problemów. Wkręciłem serwa kierunku i wysokości poprawione zostały w stosunku do katany komory serwo jest wpuszczone i mniej wystaje chociaż mogli jeszcze głębiej je wpuścić miejsca w środku nie brakuje Kierunek Wysokość I w środku Przykręciłem juz na stałe łoże na sylikonowych gumach oraz zabezpieczyłem domek przed olejem Przykręciłem serwo z gazu i przeprowadziłem bowden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 No i model prawie gotowy zostało trymowanie mocowanie zbiornika na stałe wagowo wyszedł 2050g bez paliwa.Teraz tylko czekać na poprawę pogody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobe24la Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Wagowo wyszedł ci świetnie Czekamy na relacje z oblotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Jestem bardzo zadowolony z wagi bo na napedzie elektrycznym wychodzi 2800-3000g z pakietem u mnie 2050+170g paliwo.Można jeszcze sporo zejsc z wagą wymieniając podwozie na weglowe i zmiana serw na słabsze lżejsze jednak wole te 60g wiecej a wiem, że serwa będą pracowac w pełnym zakresie. Zastanawiam sie jeszcze nad wymianą podwozia wszystko zależy czy własciciel łaki na której latamy pozwoli nam sobie przygotowac pas startowy wtedy moge dac weglowe lekkie podwozie jesli nie będę zmuszony zrobić podwozie na drutach bo inaczej nie polatam I jeszcze jedno jakies dziwne serwo HS 81 mam wtyk nie chce wejsc do odbiornika Hitec 8 kanałów z diodą :lol2: musze to wybadac co jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.