Skocz do zawartości

Su 29 50E Sebart


Rekomendowane odpowiedzi

Ze względu na trudne warunki musiałem przerobić podwozie na terenowe druty 4mm i po problemach z wyrywaniem. Nie wygląda to może najlepiej, ale po naciągnieciu białych koszulek termo będzie ciut lepiej.W sumie, to Yaki fabrycznie mają takie patyki :D Wagowo zaoszczędziłem jakies 30g blacha z zestawu była toporna i sztywna dodatkowo przykręcana na metalowe sruby :roll:

 

81062b3d1c5fa910med.jpg

 

86feba8e9dcd6a0amed.jpg

 

Więcej poprawek nie przewiduje ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 323
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Temat nadal aktywny jak reaktor atomowy :D zmiana silnika na elektryczny.Nie chcę smiecic w temacie Extry więc wraca do swojego tematu.Czy silnik który znalazłem klik bedzie odpowiedni do tego modelu z pakietem 5S 4000mah i smigłem 18x12 ? przyznam, że im wiecej przeglądam oferty na hobby city tym mam wiekszy problem w wyborze.Chce uzyskać duzy zapas mocy i czas lotu 8-10min na 5S 4000mah przypuszczalnie model przytyje 200-300g czyli wyjdzie w granicach 2800g.Z tego co wyczytałem na zagranicznych forach do pełnego 3D potrzebuje w granicach 5kg ciągu :shock: czyli elektryk odpowiadający żarowemu silnikowi 15ccm

 

Do wyboru jest kilka motorów

 

TR 42-60C 500Kv Brushless Outrunner niby 4,5kg ciagu przy 50A i smigle 16x10 lecz te dane sa podane przy wiekszosci tych silników.

 

TGY AerodriveXp SK Series 42-60 500Kv / 1475W tutaj juz sporo mocy ale małe smigła

 

TR 50-65B 350kv Brushless Outrunner (Eq: 4030 AXi) sporo mocy ale ogromne smigła na 5S 20x8APC 50A 5,7kg ciagu nie wiem czy aż tak duże smigło moge zastosować ?

 

TURNIGY 50-65A 400kv Outrunner (Eq: 4030 AXi) podobny do poprzedniej wersji, ale wieksze KV 400

 

CO WYBRAĆ :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to poradz coś co wydusi z siebie chociaż te 4,5kg ciągu przy nie kosmicznym prądzie 80-100A :P Pakiet musze mieć 5S mogę kupić 4000-4400mah no i żeby polatac te 7-10min.Przy dużym zapasie mocy wiekszość lotu jest na połowie gazu, więc mysle ze z czasem nie będzie tragicznie.Znalazłem taką specyfikacje

 

R 50-65B 350kv Brushless Outrunner (Eq: 4030 AXi)

 

1584 D9 HXT4100 Hextronik Lipo 12-20C 18.5v (5S) 19x10 APC E 51.30 A 16.73 v 858 W 4980 t/mn 4399 g nc 12.5C 60.7km/h Super Chipmunk

1585 D9 HXT4100 Hextronik Lipo 12-20C 18.5v (5S) 19x12 APC E 54.00 A 16.57 v 895 W 4860 t/mn 4186 g nc 13.2C 71.1km/h Super Chipmunk

1586 D9 HXT4100 Hextronik Lipo 12-20C 18.5v (5S) 20x8 :twisted: APC E 49.60 A 17.56 v 871 W 5310 t/mn 5792 g nc 12.1C 51.8km/h Super Chipmunk

1586 D9 HXT4100 Hextronik Lipo 12-20C 18.5v (5S) 20x11 APC E 57.30 A 16.93 v 970 W 4230 t/mn 3674 g nc 14C 56.7km/h Super Ch

 

Przy smigle 20x8 dmucha 5,7kg to by wystarczyło ;D tylko czy z takim smigłem ten model bedzie sie przemieczac po niebie :lol2:

 

 

TR 42-60C 500Kv Brushless Outrunner niby 4,5kg ciagu przy 50A i smigle 16x10 lecz te dane sa podane przy wiekszosci tych silników.Jesli to znajdzie potwierdzenie to nie mam sie nad czym zastanawiać 4,5kg może być. Z tym silnikiem model wyjdzie 2700g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym z powodu mega zakłóceń moja Bossanova odeszła do krainy wieczności, a był to taki wdzięczy model, (czas już się rozstać z technologia 35 MHz przynajmniej w bliskim sąsiedztwie stolicy).

Oczywiście wszystko co mogłem wyciągnąłem z wraku a między innymi silnik Saito 91. . Teraz po głowie mi chodzi właśnie opasywany tutaj Su 29, Radku co myślisz o włożeniu Saito do tego SU, ten 4 T nie sponiewiera tego modelu projektowanego pod napęd elektryczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik to będzie strzał w 10 na moim 55AX samolot jest mocno przeważony do tyłu na FA 91 będzie miód.Konstrukcja jest dosyć mocna wystarczy oleic domek silnika balsą i psiknąć lakierem.Saito chodzi bardzo mięciutko i nie musisz sie martwic o drgania, a motorek cylindrem w dół nie powinien nawet wystawać z maski, która jest dosyć spora. Do modelu zalecany jest także napęd spalinowy i nie jest to typowa konstrukcja pod elektryka gdzie nie ma możliwosci montażu spaliny są nawet dostępne zestawy do konwersji glow w których znajduje sie łoże, zbiornik i sklejkowe elementy na domek silnika.

 

Tutaj model z FA 100 http://www.vimeo.com/3257454

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

Przeklinam dzień w którym sprzedałem ten model :twisted: no ale ;D

 

Zaczynamy kolejne boje z Su 29 50E tym razem w wersji V2 z napędem elektrycznym.

 

c05100ed69d2bd6f.jpg

 

Z wstępnych oględzin po wypakowaniu już wiem, że model ma zdecydowanie lżejszą kabinę, lżejszy profilowany ogon, wyższe podwozie i mocowanie kabiny na śrubki.

Zostały poprawione także detale np wzmocnione rogi kabinki, przygotowana komora na serwo do wersji spalinowe i inne drobiazgi które wychodziły w trakcie latania.

 

Wyposażenie to :

 

Lotki HS 225BB

Wysokość HS 225MG

Kierunek HS 5245MG

Silnik hmmm tu można sporo podyskutować na razie myślę nad axi 4120/20 lub jego odpowiednik pulso chociaż i z HC można by coś wpakować tylko nie wiem co :rotfl:

Liczę na pomoc i jakieś sugestie ludzi, którzy przerabiali takie modelez napędem elektrycznym.

Aku 5S 3300-3700 aby dać dużą średnice śmigła 16-17 cali

Regiel jakiś Chińczyk 80A

Waga do lotu : taka jaka wyjdzie po dużych cięciach ;D

 

Na wstępie z modelu polecą dwa domki pod elektro i spalinę odejdzie duży kawał sklejki i 4 śruby M4 do mocowanie budki.Dalej wywalę podwozie aluminiowe i dam węglowe, śrubki także metalowe do podowzia wymienie na plastiki M6.Pręty do wykonania popychaczy także wyrzucę, są dosyć ciężkie, a można sobie poradzić dając rurki węglowe, dalej do śmietnika koło ogonowe i zamiast tego stopka z precika stalowego 2mm.

Łącznie odpadnie około 150g i wg tego co wychodzi u innych waga powinna pokazać z aku 5S 3300 2,35-2,4kg czyli to co podaje producent bez baterii na swoim wyposażeniu :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.