slawko_k Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 wg mnie sklep jest ok. zamawialem 3 paczki i przyszly wszystkie po 10-16 dniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 wg mnie sklep jest ok. zamawialem 3 paczki i przyszly wszystkie po 10-16 dniach No to masz niebywałe szczęście, ja mam tam też 3 udane zakupy Ale na 6 dokonanych :lol2: Właśnie przed chwilą okazało się dlaczego czekam już bez sensu 2 tygodnie :evil: Jeden malutki kwarc za 3,5$ znalazł się właśnie dzisiaj na liście "Backorder". Do tej pory był ciągle dostępny i miałem odznaczone, że CAŁY towar dla mnie czeka na wysyłkę w magazynie (od tygodnia sprawdzam to codziennie). Przed chwilą odznaczyłem go sobie z zmówienia i zobaczymy kiedy wyślą resztę i jak oddadzą kasę. PS W sumie nie byłoby w tym nic strasznego, tylko mocno mi się spieszyło. No i przepłaciłem bezsensownie kilkanaście dolarów za przesyłkę. Wybrałem "EXPRESS EMS International Parcel 1KG MAX $28.50" (nie ma mniejszych) zamiast "International (Registered) Air Mail 251-500g $11.35 " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawko_k Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 niezle szalejesz z wysylkami. ja tu kombinuje gram do grama zeby mi sie zamknelo w 7 czy 9 dolcach a ty pake ze tyyyyyyyyyle $ bierzesz. mysle ze poki sie nie zrazilem bede bral dalej. ceny niezle. za 42 zl regulator, silnik i smiglo, 50zl za pakiet 1000mAh 3s. tak mozna bawic sie w modelarstwo. dodam ze moi znajomi tez w100% zadowoleni z towaru i szybkosci sklepu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 dodam ze moi znajomi tez w100% zadowoleni z towaru i szybkosci sklepu Sklep też jest zadowolony ze swojej szybkości. Dzisiaj dostałem powiadomienie o wysłanej przesyłce (nie, nie tej co opisałem powyżej, tylko jeszcze starszej ) Widać, że naprawdę się cieszą ze swojego sukcesu: Yipeee! Your parcel has been sent from united hobbies. Cieszę się razem z nimi :jupi: PS A za skreślenie tego kwarca co był, a potem zniknął, dostałem kod i odejmą mi kasę przy nastepnym zamówieniu (ale paczki nadal nie wysłali). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Opowieści dziwnej treści ciąg dalszy. Właśnie miła pani poinformowała mnie, że w magazynie brakuje im jeszcze innego kwarcu z tego mojego expresowego zamówienia (i teraz sama go już wykreśliła, a kaskę oddadzą nastepnym razem). Nie mam czasu budować i latać, ale mam sporo czasu na siedzenie przed laptopem. Kocham ten sklep, on jeden troszczy się o mnie, robi niespodzianki i dostarcza mi rozrywki PS A tak poważnie, to gdybym był tak bardzo niezadowolony, to bym tam pewnie nie kupował :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Nie mam czasu budować i latać, ale mam sporo czasu na siedzenie przed laptopem. Kocham ten sklep, on jeden troszczy się o mnie, robi niespodzianki i dostarcza mi rozrywki No skoro zbiera tak pochlebne opinie,to i ja dalem im szanse na zapewnienie mi rozrywki.Czas start (przesylka ta szybsza oczywiscie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 ja dalem im szanse na zapewnienie mi rozrywki No to życzę miłej zabawy Z ciekawszych atrakcji miałem jeszcze niezgodność towaru z opisem (inna średnica osi silników do EDF - leżą, bo nie mam takich piast) i zamiana regulatorów (tu przeprosili sugerując, że i tak jest u nich tak tanio, że nie ma co wybrzydzać ). PS Wszystkie paczki już do mnie dotarły, i o dziwo ostatnio ta szybsza i ta wolniejsza szły dokładnie 3 dni, ale od momentu ich wysłania (jest tracking). PPS No i są mi winni 7$ czas więc rozpoczynać zabawę od nowa ! Żartowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
attyla Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 PPS No i są mi winni 7$ czas więc rozpoczynać zabawę od nowa ! Chyba raczej PSS Ostatnio na forum unitedhobbies wywiązała się dyskusja na temamt pakietów li-pol okazało się ze sporo z nich puchnie bardzo szybko nawet w 3-4 rozładowaniu , chyba musiało byc tego sporo po podjęli decyzję ze wystarczy przesłac zdjęcie suchniętych li-poli i wyślą nowe na wymianę. Sam mam 4 pakiety 2200 i z obawą ogladam je po każdym locie ale na razie nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawko_k Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 tez mam ze 3 szt. ladowane juz ze 30 razy i wszytsko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Chyba zostane fanem nr 1 tego sklepu. A wiec po koleji. Zamowilem baterie do nadajnika lipo,bo to teraz taki trynd.Pare smigiel.regulatorow,bo te z pro tower czy inne wynalazki pikajace,nijak nie chca dzialac z AXI. Zaplacilem paypalem,przyjeli,potwierdzili.czekam.Z tego czekania,napisalem do nich ,kiedy moge wyjsc na miasto , by nie minac sie z paczka,popoludniowa pora. A oni mi na Hello, I'm sorry that we have very large numbers of orders in queue and also. Warehouse and office are just finished removal and now busying on setting up, it might have a week more delay to process the order. Apologize for any inconvenience caused Best Regards Customer Service Officer Janice Czyli w skrocie,pani Janina pisze ze maja tak wiele i tak dlugo ze sama nie wie nic. To ja im na to- 24h kaska z powrote plus prowizja za paypal. Ciag dalszy nastapi. Unitedhobbies.com to ze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
attyla Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Peter masz pecha po prostu akurat skończyli przenosiny Your account Important Notice! We have finished our move into our new warehouse. All warehouse staff are working 7 days plus overtime to finish all orders. We are currently processing more orders per day than we receive, which means that once we complete the current backlog, dispatch times will be within 24hrs of payment. Unitedhobbies.com apologizes for the delay and we thank you for your patience. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Z tym pechem, to moze masz racja. Ale ta marchewka na patyku ($$$) powinna zadzialac. Nie lubie jak mnie ktos kreci.Kombinuje tak. Kaska plus % dla paypala x 2, czyli tam i z powrotem za wysylke kasy. Albo zapakowac,oddac kase za ekstra szybka przesylke i powiedziec (napisac) sorry. Z pracy,w wolnej chwili,ustawilem faks,co godzine dostana inny :devil: A i tam na miejscu im sie ktos przypomni.Jutro :shock: Bede ich ulubiencem,zawsze bede bral ekstra szybka wysylke,jeden dzien ( wg, tracka United Post lub kogo tam maja na wyslugach) jest do tylu,kaska na paypal plus charge za usluge x2 z powrotem.Ciekawe komu sie znudzi :?: A jak zobacze na paypalu kaske-zwrot,od nowa zakupy,do skutku.Az sie zmieszcza w termunie,i ZAWSZE dostane to co wlasnie kupilem.A to ze nie maja....kaska z powrotem,i tak do skutku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Uwazaj Peter bo wywiesza twoje zdjecie z podpisem TEGO KLIENTA NIE OBSLUGUJEMY :lol2: PS. Dostalem taka sama odpowiedz jak podalc Atylla. PS1. W powitaniu napisalem, ze jestem niecierpliwy (i prawie nikt mi nie powiedzial czesc :cry: ) ale jakos czekam spokojnie na moje zamowienie, a przeciez wszyscy pisza, ze modelarstwo jest to zajecie dla cierpliwych - oni po prostu wyrabiaja w nas cierpliwosc :rotfl: Pozdrawiam Robert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawko_k Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 @Peter czegos nie kumam. 19.06 napisales ze kupisz tam cos a wczoraj czyli po 2 dniach chcesz zwrotu kasy. nie przesadziles?? mi rekordowo to chyba w 10 dni przyszlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Peter - tak trzymaj :jupi: Też uważam, że jak się za coś bierze opłatę, to należy się z tego wywiązać :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reptyl Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 A jak zobacze na paypalu kaske-zwrot,od nowa zakupy,do skutku.Az sie zmieszcza w termunie,i ZAWSZE dostane to co wlasnie kupilem.A to ze nie maja....kaska z powrotem,i tak do skutku. No i jeszcze można im wystawić negatywne opinie na wszystkich możliwych forach, zaskarżyć do sądu i najlepiej znichęcić szubrawców i oszustów. Żartowałem. A teraz na serio. Kupowałem tam już kilka razy. Ceny i ofertę (paletę produktową) mają bardzo konkurencyjną - nawet w porównaniu do lokalnej, chińskiej konkurencji. Z zakupów jestem zadowolony. Niestety dzięki temu, że mają niezłą ofertę, w szczycie sezonu popyt przerósł ich możliwości przerobowe (nie nadążali), co spowodowało zrozumiałe niezadowolenie klientów. ALE HOLA HOLA PANOWIE, jeżeli naprawdę się spieszycie to nie kupujcie w Hong Kongu tylko u lokalnych dostawców. Będzie szybciej ! Jeżeli sklep mi nie odpowiada z takich czy innych powodów, to w ramach protestu - nie kupuję tam. Natomiast nie odpowiada mi postawa NAUCZYCIELA - na zasadzie "to ja im pokażę". Może to spowodować, że się zwiną, albo w wyniku wyższych kosztów podniosą ceny - i tym samym zmniejszy się konkurencja, a w rezultacie wszyscy na tym stracimy. Pozdrawiam, Reptyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Jeżeli sklep mi nie odpowiada z takich czy innych powodów, to w ramach protestu - nie kupuję tam Też tak uważam. Mimo pewnych niedociągnięć ceny mają na tyle atrakcyjne, że mi się ciągle opłaca tam kupować. Pobiadolić zawsze można, ale pomyślcie że oni muszą jakoś te koszty obniżać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 To co radzicie.Topor wojenny zakopac? Czekac cierpliwie na tzw czas nieokreslony,zrozumiec ze maja przenosiny oraz to ze zabolilem ponad 38 $ za szybka wysylke a dojdzie pozniej niz normalna.A i na koncu moge nie dostac tego,za co zaplacilem,itd. Nie , nie jest to na zasadzie ja im pokaze , tylko tzw, kupiecka (biznesowa) uczciwosc i szacunek dla klienta (skoro zaplacil to nie potencjalnego), ja sie wywiazalem. A to ze ma ceny-to nie argument,by wsxzystko tolerowac. Radzcie lepiej co dalej,bo mi urlop sie zbliza,i do kogo wtedy wysla te paczke :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Witaj Peter Przesylka to co innego - realizuje ja inna firma :wink: - problem w tym, ze UH musi ja wpierw (te przesylke) przygotowac - i tu jest pies pogrzebany :? bo zajmuje im to conajmniej tydzien. Pozdrawiam Robert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reptyl Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 To co radzicie.Topor wojenny zakopac? Ja bym im dał szansę. Z wyjaśnień na ich lokalnym forum wynika, że sytuacja jest przejściowa. Zmienili magazyn na większy, zatrudnili ludzi, których muszą przeszkolić. Podobno już teraz liczba backorderów im spada, czyli obsługują więcej zamówień, niż im spływa. Jak się z tego wykopią to wysyłki mają być w trybie 24H od zamówienia - tak jak to było przed sezonem. Oczywiście widząc problem (tzn więcej zamówien niż mocy do ich obróbki) mogli na przykład ograniczyć przyjmowanie nowych - ale to też by część klientów irytowało. I tak dostaną po łapkach (stracą co bardziej nerwowych klientów). Pozdrawiam, Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.