Skocz do zawartości

RWD -10 Model Partner w skali 1:3


Lucjan

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, kesto napisał:

Cześć Lucjan. Jakiej wartości są te siłowniki w podwoziu? Dawałeś jeszcze sprężyny?

Witaj !

 Siłowniki  były w  zestawie  , ale bez oznaczeń.  Mam  przygotowane sprężyny   w razie potrzeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Cześć Lucjan.

Widzę, że zastosowałeś silnik AXI 5330/24 i dałeś pakiety zasilające 2x6S czyli w sumie 12S. Ten silnik według producenta powinien pracować na 8-10S. Nie boisz się go spalić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kesto napisał:

Cześć Lucjan.

Widzę, że zastosowałeś silnik AXI 5330/24 i dałeś pakiety zasilające 2x6S czyli w sumie 12S. Ten silnik według producenta powinien pracować na 8-10S. Nie boisz się go spalić?

Witaj !

 

Silnik  kupiłem od kolegi który  jest ekspertem od elektryków . On  latał w tej  konfiguracji i nic się nie stało złego . Zwrócił mi uwagę  żeby tak dobrać  śmigło  aby nie przekraczać  parametrów  producenta ,  i dodał  że pomoże mi w tym .  Ja na elektrykach  znam się słabo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, robas69 napisał:

Lucjan, czy wręga silnikowa już zadaje skłon i wykłon? Pytam bo podkładka i nóżki pod krzyżak silnika są równe.

Producent  zestawu nic nie sugeruje  , więc na razie jet na zero.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.07.2024 o 15:37, Lucjan napisał:

Producent  zestawu nic nie sugeruje  , więc na razie jet na zero.

Producent sugeruje, ale trzeba go zapytać.

 

Dodatkowo - fabryczne otwory, do mocowania silnika na wrędze, przesunięte są w lewo (albo w prawo, jak się nie zauważy i odwrotnie wklei wręgę...). Przy wykłonie około 2-3st śmigło wychodzi wtedy centralnie nad maska. Skłon do dołu też zresztą dodałem, ale tutaj już mocowanie silnika przesunięte nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Patryk Sokol napisał:

Dodatkowo - fabryczne otwory, do mocowania silnika na wrędze, przesunięte są w lewo

 

Przesunięte w lewo jeżeli patrzymy na wręgę od strony ogona, bo jeżeli od strony śmigła to takie przesunięcie spowoduje tylko dodatkowy problem w przypadku wykłonu - wał silnika nie trafi w otwór w masce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, robas69 napisał:

 

Przesunięte w lewo jeżeli patrzymy na wręgę od strony ogona, bo jeżeli od strony śmigła to takie przesunięcie spowoduje tylko dodatkowy problem w przypadku wykłonu - wał silnika nie trafi w otwór w masce.

No tak, patrząc od ogona.

Tak jak wykłon jest w prawo, więc też patrzymy od ogona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 7/8/2024 at 3:37 PM, Lucjan said:

Producent  zestawu nic nie sugeruje  , więc na razie jet na zero.

Mysle ze w tak skomplikowanym modelu, gdzie producent nawet nie wie co tam wsadzisz, to sugestie mogły byc zaszkodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, pjk11 napisał:

Mysle ze w tak skomplikowanym modelu, gdzie producent nawet nie wie co tam wsadzisz, to sugestie mogły byc zaszkodzić.

Ja tu osobiście  nie widzę nic skomplikowanego  w tym modelu .  Cztery  czynności  : gaz, lotki , ster kierunku  i ster wysokości  i prosta konstrukcja . Zastosowałem napęd  sugerowany  przez  producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.