kesto Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca Cześć Lucjan. Jakiej wartości są te siłowniki w podwoziu? Dawałeś jeszcze sprężyny?
Lucjan Opublikowano 20 Marca Autor Opublikowano 20 Marca 5 godzin temu, kesto napisał: Cześć Lucjan. Jakiej wartości są te siłowniki w podwoziu? Dawałeś jeszcze sprężyny? Witaj ! Siłowniki były w zestawie , ale bez oznaczeń. Mam przygotowane sprężyny w razie potrzeby.
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. paweln7 Opublikowano 20 Marca Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 20 Marca 7 godzin temu, kesto napisał: Cześć Lucjan. Jakiej wartości są te siłowniki w podwoziu? Dawałeś jeszcze sprężyny? Krzyśku w RWD 5 którą widziałeś w Locie podczas zawodów w Kowali mam dwie sprężyny gazowe po 100N +sprężynki i tulejki ograniczające skok amortyzatorów ( sprężyny nie mają wpływu na siłę amortyzatora są po to aby tulejki dystansowe nie dzwoniły na tłoczyskach amortyzatorów ) masa RWD 5 to 9,2 kg mam kilka modeli z sprężynami gazowymi i w prawie wszystkich wartość siły sprężyn to dwukrotna masa modelu. PS Sory Lucjan za zaśmiecanie tematu. 5
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Lucjan Opublikowano 21 Marca Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 21 Marca Z prac malarskich pozostały do wykonania napisy na skrzydłach. 15 1
Lucjan Opublikowano 28 Kwietnia Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2 godziny temu, robas69 napisał: Cześć Lucjan, model poleciał? Cześć ! jeszcze nie latał , jestem na etapie kompletowania napędu . 2
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Lucjan Opublikowano 16 Maja Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 16 Maja Nareszcie przyszedł czas na montaż napędu. 9 1
kesto Opublikowano 8 Lipca Opublikowano 8 Lipca Cześć Lucjan. Widzę, że zastosowałeś silnik AXI 5330/24 i dałeś pakiety zasilające 2x6S czyli w sumie 12S. Ten silnik według producenta powinien pracować na 8-10S. Nie boisz się go spalić?
Lucjan Opublikowano 8 Lipca Autor Opublikowano 8 Lipca 2 godziny temu, kesto napisał: Cześć Lucjan. Widzę, że zastosowałeś silnik AXI 5330/24 i dałeś pakiety zasilające 2x6S czyli w sumie 12S. Ten silnik według producenta powinien pracować na 8-10S. Nie boisz się go spalić? Witaj ! Silnik kupiłem od kolegi który jest ekspertem od elektryków . On latał w tej konfiguracji i nic się nie stało złego . Zwrócił mi uwagę żeby tak dobrać śmigło aby nie przekraczać parametrów producenta , i dodał że pomoże mi w tym . Ja na elektrykach znam się słabo .
robas69 Opublikowano 8 Lipca Opublikowano 8 Lipca Lucjan, czy wręga silnikowa już zadaje skłon i wykłon? Pytam bo podkładka i nóżki pod krzyżak silnika są równe.
Lucjan Opublikowano 8 Lipca Autor Opublikowano 8 Lipca 26 minut temu, robas69 napisał: Lucjan, czy wręga silnikowa już zadaje skłon i wykłon? Pytam bo podkładka i nóżki pod krzyżak silnika są równe. Producent zestawu nic nie sugeruje , więc na razie jet na zero.
Patryk Sokol Opublikowano 10 Lipca Opublikowano 10 Lipca W dniu 8.07.2024 o 15:37, Lucjan napisał: Producent zestawu nic nie sugeruje , więc na razie jet na zero. Producent sugeruje, ale trzeba go zapytać. Dodatkowo - fabryczne otwory, do mocowania silnika na wrędze, przesunięte są w lewo (albo w prawo, jak się nie zauważy i odwrotnie wklei wręgę...). Przy wykłonie około 2-3st śmigło wychodzi wtedy centralnie nad maska. Skłon do dołu też zresztą dodałem, ale tutaj już mocowanie silnika przesunięte nie jest.
robas69 Opublikowano 11 Lipca Opublikowano 11 Lipca 9 godzin temu, Patryk Sokol napisał: Dodatkowo - fabryczne otwory, do mocowania silnika na wrędze, przesunięte są w lewo Przesunięte w lewo jeżeli patrzymy na wręgę od strony ogona, bo jeżeli od strony śmigła to takie przesunięcie spowoduje tylko dodatkowy problem w przypadku wykłonu - wał silnika nie trafi w otwór w masce.
Patryk Sokol Opublikowano 11 Lipca Opublikowano 11 Lipca 3 minuty temu, robas69 napisał: Przesunięte w lewo jeżeli patrzymy na wręgę od strony ogona, bo jeżeli od strony śmigła to takie przesunięcie spowoduje tylko dodatkowy problem w przypadku wykłonu - wał silnika nie trafi w otwór w masce. No tak, patrząc od ogona. Tak jak wykłon jest w prawo, więc też patrzymy od ogona
Lucjan Opublikowano 11 Lipca Autor Opublikowano 11 Lipca W tej sytuacji skłon silnika w prawo i skłon w dół będę musiał ustalić za pomocą podkładek .
pjk11 Opublikowano 11 Lipca Opublikowano 11 Lipca On 7/8/2024 at 3:37 PM, Lucjan said: Producent zestawu nic nie sugeruje , więc na razie jet na zero. Mysle ze w tak skomplikowanym modelu, gdzie producent nawet nie wie co tam wsadzisz, to sugestie mogły byc zaszkodzić.
Lucjan Opublikowano 11 Lipca Autor Opublikowano 11 Lipca 4 godziny temu, pjk11 napisał: Mysle ze w tak skomplikowanym modelu, gdzie producent nawet nie wie co tam wsadzisz, to sugestie mogły byc zaszkodzić. Ja tu osobiście nie widzę nic skomplikowanego w tym modelu . Cztery czynności : gaz, lotki , ster kierunku i ster wysokości i prosta konstrukcja . Zastosowałem napęd sugerowany przez producenta.
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Lucjan Opublikowano 28 Października Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 28 Października Wczoraj model poleciał w swój pierwszy lot . Spisuje się znakomicie . 🙂 16 1
Patryk Sokol Opublikowano 28 Października Opublikowano 28 Października Bawiłeś się już w jakieś akrobacje? No i jak tam u Ciebie nadmiar mocy, ilość ołowiu na nosie i czas lotu?
Rekomendowane odpowiedzi