Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. paweln7 Opublikowano 5 Sierpnia Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 5 Sierpnia Wreszcie urlop można było zabrać się za PWS a Dorobiłem wsporniki słupków między skrzydłowych które zamocowałem do płatów ustawiłem PWS a w pozycji do lotu do czego potrzebowałem hali warsztatowej a podczas urlopu jest prawie pusta Dorobiłem wsporniki aby ustawić płaty na odpowiednie kąty i dzisiaj tyle jutro wracamy do tematu . 13 1
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. paweln7 Opublikowano 6 Sierpnia Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 6 Sierpnia Witam materiałem na "N" między skrzydłowe jest rurka stalowa fi 10mm której końce zostały spłaszczone dla wygodnego spawania . wykonałem jedna "N" oraz drugą waga gotowej "N" tak prezentuje się w całości korzystając z urlopu wykonałem też mocowanie maski silnika . druciarnie zostało teraz pospawać na gotowo i wymienić nakrętki na nitonakrętki aby łatwo było zdejmować maskę ( 8 śrub ) 6
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. paweln7 Opublikowano 7 Sierpnia Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 7 Sierpnia Witam Lecimy dalej z PWS -26 korzystając z urlopu 😄 Z profilu aluminiowego 60x60x2 mm wyciąłem kawałek co by wykonać mocowanie serwomechanizmów lotek z tego wyciąłem 4 wsporniki ( potrzebne 2 a reszta do następnego projektu ) w prefabrykatach wyciąłem miejsca na serwa wywierciłem 4 otwory i nagwintowałem pod śruby mocujące serwo oraz 2 otwory do mocowania wspornika Sprawdziłem serwa były OK to je przykręciłem do wsporników a wsporniki do sklejki mocującej wklejonej w płat , do montażu użyłem śrub i nakrętek kłowych wklejonych w sklejkę ,wsporniki zostały tak dopasowane aby ciasno pasowały między żebrami . Z 20mm paska sklejki 3mm wykonałem zabezpieczenia "N" między skrzydłowych aby po poluzowaniu śrub mocujących "N" się nie przesunęła ,potrzeba wykręcić śrubę ok 4mm aby wyjąc słupek dorobiłem pokrywki luków serw oraz wkleiłem peszle do poprowadzenia przewodów elektrycznych A na koniec poszpachlowałem skrzydła które po oszlifowaniu będzie można oklejać CDN 6 1
Andrzej Klos Opublikowano 8 Sierpnia Opublikowano 8 Sierpnia Piekna robota. Jedna uwaga tylko: zamiast spawania, srubki/nity bylyby lepsze. Ale jesli juz musisz miec spawane, to proponuje oszlifowac te spawy. Beda bardziej wytrzymale.
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. paweln7 Opublikowano 9 Sierpnia Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 9 Sierpnia Witam Antek ożył 😀 5
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. paweln7 Opublikowano 23 Sierpnia Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 23 Sierpnia Witam Lecimy dalej z PWS-em Za;aminowałem ranty ograniczające boczne klapy maski co pozwoliło zamontować zamki wyciąłem pozostałe otwory w masce oraz ogarnąłem stelaż do mocowania maski nawet pasuje do maski zagruntowałem lakierem nitro płaty i zabrałem się za oklejanie na początek poszły dolne jeden oraz drugi CDN 7
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. paweln7 Opublikowano 24 Sierpnia Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 24 Sierpnia Witam Jeszcze mokre 😀 CDN 6
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. paweln7 Opublikowano Niedziela o 12:35 Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano Niedziela o 12:35 Witam Praca przy płatach w sumie nic ciekawego do pokazania po prostu celonowanie ,szlifowanie i tak w koło 😞 Wstępnie ogarniałem osłony amortyzatorów ,muszę wymienić dolne mocowanie na sworzniu kulistym na inne ( zbyt łatwo się rozpina ) Za to FARMAN ma się ku końcowi 😀 CDN 6
Andrzej Klos Opublikowano Niedziela o 22:35 Opublikowano Niedziela o 22:35 Ster kierunku/statecznik pionowy cos maly wyglada. Poziomego nie widac dobrze.
paweln7 Opublikowano 20 godzin temu Autor Opublikowano 20 godzin temu Witam "Destylator " zrobiony wygląda tak z drugiej strony Nawet pasuje Trzeba jeszcze podłożyć dystanse 5mm pod łoże silnika ( śmigło za blisko osłony ) to będzie ok, i nawet zmieścił się pod osłoną 😀 CDN 4
RomanJ4 Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu Nie obawiasz się, że tak duży drgający element trzymający się tylko na króćcach wydechowych bez wzmocnień będzie je wyrywał? Spawy(bez urazy) nie wyglądają najsolidniej, a króćce nie są pośrodku tej masy...
paweln7 Opublikowano 18 godzin temu Autor Opublikowano 18 godzin temu 1 minutę temu, RomanJ4 napisał: Nie obawiasz się, że tak duży drgający element trzymający się tylko na króćcach wydechowych bez wzmocnień będzie je wyrywał? Obawiam się . będą zrobione jeszcze dwa mocowania z tyłu oraz mocowania do osłon termicznych osłaniających gaźnik serwo gazu i aparat zapłonowy .
RomanJ4 Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu Mocowania dodatkowe powinny być zrobione do drgającego silnika, a nie elementów kadłuba modelu, aby tłumik poruszał się razem z nim, wtedy jego zamocowanie do cylindrów będzie statyczne (w stosunku do silnika). Inaczej króćce do kanałów wydechowych cylindrów musiały by być elastyczne jeśli tłumik mocowany jest do kadłuba(modelu).
paweln7 Opublikowano 17 godzin temu Autor Opublikowano 17 godzin temu Silnik przykręcony jest do sztywnego metalowego łoża bez żadnych elementów elastycznych ,do łoża zostanie zrobione mocowanie tłumika .
Grzesiek Opublikowano 16 godzin temu Opublikowano 16 godzin temu Zrób je na wibroizilatorach i bedzie ok. Tak mocowałem rury reso w swoich wyczynowych ślizgach i nigdy nic nie pękło.
f-150 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu Tak patrzę na wielkość tego tłumika i chyba dwa oryginalne mają mniejszą pojemność niż ta beka. W 2-suwach ważna jest pojemność tłumika ze względu na zjawiska falowe. Może się okazać że kilka kucy poszło się paść.
Rekomendowane odpowiedzi