Łukasz1 Opublikowano 21 Lipca Udostępnij Opublikowano 21 Lipca Witam. Buduję twinstara, ale z wersji kit i w instrukcji nie jest nic powiedziane odnośnie śmigieł poza rozmiarem w dedykowanym zestawie. W poprzednim twinstarze 20 lat temu jeszcze styropinowym i z permaxami 400 były śmigła "gunther" współbieżne. Czy ktoś ostatnio budował twinstara i może podzielić się doświadczeniem? Śmigła obecne 8x5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 21 Lipca Udostępnij Opublikowano 21 Lipca Współbieżnie - to z pewnością według ciebie - w tę samą stronę. Przy 2silnikowych chyba już nikt nie stosuje tej opcji w elektrykach. Raczej przeciwbieżnie. To rodzi pytanie obroty na zewnątrz czy do wewnątrz. W moim TwinStar nie było znaczenia czy na zewnątrz czy do wnętrza. Gdy dodałem trzeci silnik to też nie było żadnego problemu mimo, że dwa śmigła kręciły się w tę samą stronę. Dlatego jak zastosujesz dla obu jeden kierunek to też nie będzie źle. Dla mnie jednak przeciwbieżne obroty wyglądają "lepiej" 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano 21 Lipca Udostępnij Opublikowano 21 Lipca Jestem na etapie trzeciego Twinstara, wszystkie miały śmigła współbieżne. Zero problemów, nawet kiedy testowałem śmigła 10x7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek Opublikowano 14 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia Jeśli już to śmigła do wewnątrz gdy wybieramy opcje przeciwbieżną - przy awarii jednego silnika zmaleje efekt asymetrii . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi