robloz Opublikowano 26 Sierpnia 2024 Opublikowano 26 Sierpnia 2024 Może to głupie pytanie, ale czym się różni (jak rozpoznać) pracę dwu od czterotaktowej? Taki zapis jest w instrukcji regulacji DLE 35.
Andrzej68IX Opublikowano 26 Sierpnia 2024 Opublikowano 26 Sierpnia 2024 W "pracy dwutaktowej" słyszysz jednolity szum w cztero słychać każde pierdnięcie .
robloz Opublikowano 8 Kwietnia Autor Opublikowano 8 Kwietnia Czy układ zapłonowy może być zamontowany blisko silnika ( w komorze ok. 5cm nad nim)) czy lepiej trochę dalej, chodzi mi o wpływ temperatury?
Elvis Opublikowano 8 Kwietnia Opublikowano 8 Kwietnia Może, musisz tylko zadbać o wentylację pod maską.
robloz Opublikowano 8 Kwietnia Autor Opublikowano 8 Kwietnia Ok, maska jest spora, średnica ok. 25 cm. to z wentylacją nie ma problemu.
robloz Opublikowano 22 Maja Autor Opublikowano 22 Maja Docieranie nowego silnika to obowiązkowo na oleju mineralnym?
Grzesiek Opublikowano 23 Maja Opublikowano 23 Maja Na oleju mineralnym szybciej sie dociera niż na syntetyku.
FockeWulf Opublikowano Poniedziałek o 13:53 Opublikowano Poniedziałek o 13:53 Koledzy, zmieniłem fabryczną puszkę na tłumik JMB. Już wcześniej na nim latałem, ale się mocowanie urwało. Zamówiłem w Zimmermann Schalldämpfer, zrobili pod wymiar. Silnik jednak inaczej chodzi. Nie chodzi nawet o to, że jest lekko mniej mocy, ale silnik się rozregulował. Reakcja na gaz jest dobra, silnik wyrywa do przodu, ale słabo schodzi z wysokich obrotów. W locie uwidacznia się to najbardziej. Mniemam, że za dużo paliwa? Którą śrubą skręcić?
jetfan Opublikowano Czwartek o 17:16 Opublikowano Czwartek o 17:16 W dniu 21.07.2025 o 15:53, FockeWulf napisał: Koledzy, zmieniłem fabryczną puszkę na tłumik JMB. Już wcześniej na nim latałem, ale się mocowanie urwało. Zamówiłem w Zimmermann Schalldämpfer, zrobili pod wymiar. Silnik jednak inaczej chodzi. Nie chodzi nawet o to, że jest lekko mniej mocy, ale silnik się rozregulował. Reakcja na gaz jest dobra, silnik wyrywa do przodu, ale słabo schodzi z wysokich obrotów. W locie uwidacznia się to najbardziej. Mniemam, że za dużo paliwa? Którą śrubą skręcić? Jeśli z wysokich to proponuję wkręcić 1/8 obrotu śrubę wysokich.
Rekomendowane odpowiedzi