Skocz do zawartości

Regulacja DLE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może to głupie pytanie, ale czym się różni (jak rozpoznać) pracę dwu od czterotaktowej?

Taki zapis jest w instrukcji regulacji DLE 35.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Czy układ zapłonowy może być zamontowany blisko silnika ( w komorze ok. 5cm nad nim)) czy lepiej trochę dalej, chodzi mi o wpływ temperatury?

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Koledzy, zmieniłem fabryczną puszkę na tłumik JMB. Już wcześniej na nim latałem, ale się mocowanie urwało. Zamówiłem w Zimmermann Schalldämpfer, zrobili pod wymiar. Silnik jednak inaczej chodzi. Nie chodzi nawet o to, że jest lekko mniej mocy, ale silnik się rozregulował. Reakcja na gaz jest dobra, silnik wyrywa do przodu, ale słabo schodzi z wysokich obrotów. W locie uwidacznia się to najbardziej. Mniemam, że za dużo paliwa? Którą śrubą skręcić? 

Opublikowano
W dniu 21.07.2025 o 15:53, FockeWulf napisał:

Koledzy, zmieniłem fabryczną puszkę na tłumik JMB. Już wcześniej na nim latałem, ale się mocowanie urwało. Zamówiłem w Zimmermann Schalldämpfer, zrobili pod wymiar. Silnik jednak inaczej chodzi. Nie chodzi nawet o to, że jest lekko mniej mocy, ale silnik się rozregulował. Reakcja na gaz jest dobra, silnik wyrywa do przodu, ale słabo schodzi z wysokich obrotów. W locie uwidacznia się to najbardziej. Mniemam, że za dużo paliwa? Którą śrubą skręcić? 

Jeśli z wysokich to proponuję wkręcić 1/8 obrotu śrubę wysokich.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.