Elvis Opublikowano 25 Września Udostępnij Opublikowano 25 Września Koledzy, szukałem po necie ale z marnym skutkiem. Znacie jakieś programy darmowe lub konwertery on-line? Mam profil w dxf a potrzebuję mieć go w dat, żeby wrzucić go do xflr5. Znalazłem jeden stary programik ale ma ograniczenie do dwóch krzywych a profil po eksporcie do dxf jest z kilku - przyznaję że z cada jestem zielony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 25 Września Udostępnij Opublikowano 25 Września Moze coś sie uda. https://youtu.be/p4v5Q2JGVvk?si=v2lWOxu317UIzSgl 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis Opublikowano 25 Września Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września Dzięki Grzegorz, to właśnie znalazłem i jak pisałem nie radzi sobie z więcej niż 2 krzywymi a mój dxf jest bardziej złożony. Próbuję ogarnąć dxfa z fusion360, żeby był bardziej "posklejany", ale mam z nim styczność drugi raz w życiu. Edit: Jakoś z grubsza poradziłem ale tylko z grubsza bo konwerter wywalał błąd przy kilkunastu węzłach i musiałem zadowolić się 5. Za to teraz mam kolejny problem z xflr5 - przy analizie profilu błąd "unconverged after 100 iterations". Normalnie jak po grudzie ale tak to jest jak się człowiek nie zna. Kopię dalej po necie i próbuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobRoy Opublikowano 25 Września Udostępnij Opublikowano 25 Września A jaki profil potrzebujesz w dat ? 7 godzin temu, Elvis napisał: Mam profil w dxf a potrzebuję mieć go w dat, żeby wrzucić go do xflr5. A jaki profil potrzebujesz w dat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...