Skocz do zawartości

Regulator Kavan trochę pytań


Grzesiek

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, rkrzysztof napisał:

Ta dodatkowa wtyczka z żółtym kabelkiem, to sygnał z informacją o  prędkości obrotowej silnika wykorzystywany np. w systemach śmigłowcowych FBL do stabilizacji obrotów wirnika.

Niestety nie

image.thumb.png.65d0e22d92f5a60243a0cb17a13d7c51.png

 

A szkoda, bo mi by to życie mocno ułatwiło.


To do programowania i odwracania kierunku pracy silnika

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki.Następne pytanie które mnie nurtuje to ,podłączenie do odbiornika.

Dwa silniki +2 regulatory+dwa pakiety Regulator odbiornik to V kabel. Czy trzeba cos w pinach regulatorów odcinać?

No chyba ze ktoś pomoże w futabie 9 do miksować drugi kanał do gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Tytuł został zmieniony na Regulator Kavan trochę pytań

Ja używam BEC z jednego regulatora do zasilania odbiornika i serw lotek, a BEC z drugiego regulatora do zasilania 2 serw steru wysokości. W dwusilnikowym Łosiu regulatory mam na 2 kanałach i za pomocą drążka kierunku zmieniam ciąg o +/- 20% co pozwala skręcać płasko bez steru kierunku. W moim B-17 z czterema regulatorami układ zasilania jest jeszcze bardziej skomplikowany, ale każdy z BEC ma coś do roboty i żaden nie jest zbyt przeciążony.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Jerzy Markiton napisał:

Użyj 1 akumulatora o większej pojemności ! Do zmiksowania kanału gazu - użyj wolnych miksów aparatury (nadajnika). 

Pozdrawiam - Jurek

Futaba ff9 mozesz coś podlinkować?Naprawde nie wiem jak to zrobić.Co do pakietow to mam 1000ma/h sls i chce je użyć.Docelowo mozę zmienie na jeden

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z futabą nie pomogę, mam OpenTx na radiach Frsky. Akumulatory łączy się równolegle, żeby silniki miały to samo napięcie zasilania. Gdyby akumulatory rozładowywały się w różny sposób (z powodów asymetrii: silników, cel, regulatorów) każdy silnik pracowałby z innymi obrotami. Na starcie trzeba zapewnić to samo napięcie obu akumulatorów, żeby nie płynął prąd wyrównawczy - to wada takiego rozwiązania.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można zrobić taki pakiet. 2S2P. Zastanów się czy nie byłby lepszy pakiet 4S z połączenia szeregowego dwu pakietów.  Dalej można by stosować tanie regulatory - są do 4S i zniknęły by problemy z równoległym połączeniem, cele takiego pakietu można by dokładnie balansować w ładowarce...mnejsze prądy przy tej samej mocy silników = mniejsze straty, nie do pogardzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, sp350D napisał:

Można zrobić taki pakiet. 2S2P. Zastanów się czy nie byłby lepszy pakiet 4S z połączenia szeregowego dwu pakietów.  Dalej można by stosować tanie regulatory - są do 4S i zniknęły by problemy z równoległym połączeniem, cele takiego pakietu można by dokładnie balansować w ładowarce...mnejsze prądy przy tej samej mocy silników = mniejsze straty, nie do pogardzenia.

4 s odpada bo mam silniki 2s 

https://modelemax.pl/pl/kavan-combo/31888-kavan-c2822-1200-kavan-r-20b-combo-set-kav300100c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.