Skocz do zawartości

Falcon 25


Krychol RC

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pewnie taki ze od pojemności zbiornika zależy czas pracy silnika :D U mnie w instrukcji os maxa 0.46 la zalecają zbiornik nie większy niż 200 cm3.

  • Odpowiedzi 243
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Ircek, to chcesz powiedzieć że mając trenerka z silnikiem APS 46 i zbiornik 0,5l to zagotuje silnik ??

 

Wiedz że nie ma lepszego chłodzenia silnika niz metanol w środku :D

 

Doman, To masz przelany silnik :D W moim CAPie zbiornik ma 250ml silnik MVVS 4,6cm a po locie 25min paliwa jeszcze zostaje :D

Opublikowano

to coś chyba nie doczytałeś :wink: w instrukcji są sugerowane zbiorniki do pojemności ale o temperaturze to ja tam nic nie znalazłem ale może nie czytam miedzy wierszami :wink:

Opublikowano
Doman, To masz przelany silnik :D W moim CAPie zbiornik ma 250ml silnik MVVS 4,6cm a po locie 25min paliwa jeszcze zostaje :D

To niemożliwe :-D Silnik wyregulowany jest mistrzowsko.

 

Zwróć uwagę że zostawiam spory zapas. Do tego co innego latać często w okolicy 1/2..2/3 gazu(CAP), a co innego zasuwać na 100% gazu prawie non stop :-) Dolicz do tego pienienie się paliwa przy szybko latającym modelu oraz ów margines bezpieczeństwa. 10 minut jak nic ;-)

 

Wiele zależy od stylu latania oraz paliwa i regulacji silnika. Ja opisałem jak to u mnie wygląda.

 

Autorowi polecam zbiornik w okolicach 100-150ml.

Opublikowano

Ludzie !!! O czym Wy mówicie??? :?: Osoba wykonująca ten model nie ma pojęcia o lataniu więc może skupcie się tylko na konkretnych odpowiedziach :devil:

Opublikowano

Ja może nie bede tak dosadny jak Irek ale budowa takiego modelu bez osoby dorosłej to pewne nieporozumienie ...

 

Osoba dorosła powinna kontrolować jakość i dokładnośc wykonania, klejenia i symetrii modelu

 

Ogółem zadanie dla instruktora albo perfekcjonisty ...

Opublikowano

Krychol, wykaż odrobinę inicjatywy!! poszukaj najpierw, poczytaj a nie od razu pytasz... Z czym Ty sie zabierasz za ten model skoro zadajesz takie pytania?

 

zbiornik ma być zamocowany w gąbce tak aby nie dotykał ściankami konstrukcji modelu...

co rozumiesz pod pojęciem na stałe bądź ruchomy?? logiczne, że nie może 'latać' po całym kadłubie...

Opublikowano

Chodzi o to czy ma być wyciągany i czy ma być możliwość dostania się do niego czy zabudowany?

No bo wkońcu jak naleję do niego paliwo, chyba ,że przez jakiś wężyk ale dostęp do niego wole mieć.

 

A oto zdięcia:

 

1003686tn2.jpg

 

Tutaj klapka pod którą będzie się znajdował bak paliwa:

1003687jj6.jpg

 

1003688hi6.jpg

 

Tu widać jaki jest skłon i boje sie że jest zbyt duży:

1003689bg9.jpg

 

1003691wo7.jpg

Opublikowano

Standardowe zbiorniki mają 3 rurki.

1 podaje paliwo do silnika,

2 odbiera "ciśnienie" z tłumika

3 możesz tankować

 

W moim trenerku zbiornik był wyjmowany przez tylną wyażurowaną wręgę ,ale to raczej nie jest konieczne.Klapkę zrób na zawias oraz 2 śruby/wkręty aby dobrze trzymała zbiornik .

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.