extream Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Pewnie taki ze od pojemności zbiornika zależy czas pracy silnika U mnie w instrukcji os maxa 0.46 la zalecają zbiornik nie większy niż 200 cm3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Ircek, to chcesz powiedzieć że mając trenerka z silnikiem APS 46 i zbiornik 0,5l to zagotuje silnik ?? Wiedz że nie ma lepszego chłodzenia silnika niz metanol w środku Doman, To masz przelany silnik W moim CAPie zbiornik ma 250ml silnik MVVS 4,6cm a po locie 25min paliwa jeszcze zostaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 a w jaki sposób czas pracy silnika wpływa na jego temperaturę? edit:pisałem razem z Motylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extream Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Nie wiem ... mowie co wyczytałem .... Zalecają zbiornik góra 200cm3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 to coś chyba nie doczytałeś :wink: w instrukcji są sugerowane zbiorniki do pojemności ale o temperaturze to ja tam nic nie znalazłem ale może nie czytam miedzy wierszami :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extream Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Dziwne .... niby macie racje bo temperatura silnika nie rośnie cały czas....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 temperatura zależna jest bardziej od składu mieszanki niż od długości lotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extream Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 No to przepraszam. źle zrozumiałem :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Doman, To masz przelany silnik W moim CAPie zbiornik ma 250ml silnik MVVS 4,6cm a po locie 25min paliwa jeszcze zostaje To niemożliwe :-D Silnik wyregulowany jest mistrzowsko. Zwróć uwagę że zostawiam spory zapas. Do tego co innego latać często w okolicy 1/2..2/3 gazu(CAP), a co innego zasuwać na 100% gazu prawie non stop :-) Dolicz do tego pienienie się paliwa przy szybko latającym modelu oraz ów margines bezpieczeństwa. 10 minut jak nic ;-) Wiele zależy od stylu latania oraz paliwa i regulacji silnika. Ja opisałem jak to u mnie wygląda. Autorowi polecam zbiornik w okolicach 100-150ml. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Ludzie !!! O czym Wy mówicie??? :?: Osoba wykonująca ten model nie ma pojęcia o lataniu więc może skupcie się tylko na konkretnych odpowiedziach :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Ja może nie bede tak dosadny jak Irek ale budowa takiego modelu bez osoby dorosłej to pewne nieporozumienie ... Osoba dorosła powinna kontrolować jakość i dokładnośc wykonania, klejenia i symetrii modelu Ogółem zadanie dla instruktora albo perfekcjonisty ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krychol RC Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 To dowiem się ile ma mieć mililitrów bak paliwa do 3,5ccm ASP ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Biedactwo, google znów się zacięły :google: http://manuals.hobbico.com/osm/10-15-25-25la-manual.pdf strona 11: "7 Fuel tank For installation in the model, a 70cc(2.5oz.) for 10LA, a 100cc(3.5oz.) for 15LA, a 150cc(5oz.) for 25LA tank" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Podpowiem jeszcze ze 0,25{25LA} to właśnie 3,5cm ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krychol RC Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Nie. Os max 25 LA to nie jest 3,5ccm tylko 4,07ccm: http://nastik.pl/os-25la-p-679.html?osCsid=0c2951bfc254b81fdd7242bbbb73e021 a i co do zbiornika to już kupiłem ,ma on 120ml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krychol RC Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Zrobiłem dzisiaj skłon silnika i wykleiłem balsą podłogę. I chcę zapytać jak mocować zbiornik paliwa i czy ma być na stałe czy ruchomy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 :shock: A po co Ci ruchomy zbiornik ????? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Krychol, wykaż odrobinę inicjatywy!! poszukaj najpierw, poczytaj a nie od razu pytasz... Z czym Ty sie zabierasz za ten model skoro zadajesz takie pytania? zbiornik ma być zamocowany w gąbce tak aby nie dotykał ściankami konstrukcji modelu... co rozumiesz pod pojęciem na stałe bądź ruchomy?? logiczne, że nie może 'latać' po całym kadłubie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krychol RC Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Chodzi o to czy ma być wyciągany i czy ma być możliwość dostania się do niego czy zabudowany? No bo wkońcu jak naleję do niego paliwo, chyba ,że przez jakiś wężyk ale dostęp do niego wole mieć. A oto zdięcia: Tutaj klapka pod którą będzie się znajdował bak paliwa: Tu widać jaki jest skłon i boje sie że jest zbyt duży: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Standardowe zbiorniki mają 3 rurki. 1 podaje paliwo do silnika, 2 odbiera "ciśnienie" z tłumika 3 możesz tankować W moim trenerku zbiornik był wyjmowany przez tylną wyażurowaną wręgę ,ale to raczej nie jest konieczne.Klapkę zrób na zawias oraz 2 śruby/wkręty aby dobrze trzymała zbiornik . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.