Skocz do zawartości

sopwith camel


pacek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 207
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Arek jak Ci się udało przykręcić silnik z łożem do wręgi .

Mi się nie udało i serwo powędrowało na podkładce z EPP na górę wręgi + snap kulowy.

Olejem się nie przejmuj.Zwykły Eskay u Piotrka wytrzymuje bez problemu .Marek też montuje serwo z przodu.

To EPP to taki amortyzator drgań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak Ci się udało przykręcić silnik z łożem do wręgi

nie taki dobry to ja nie jestem, niestety przeszkadza gaźnik :(:D ale jest bardzo dobry dostęp do śrubki od dźwigni w serwie i po założeniu silnika łącze serwo z gaźnikiem poprzez założenie i dokręcenie tej dźwigni na serwie :mrgreen:

 

no to dorobiłem podwozie, koła narazie od Balili troche za małe, ale do przymiarek starczą, no i wkurza mnie skucha z zaokrągleniem maski troche za mała krzywizna, ale obiecuje, że jak model spełni pokładane w nim nadzieje to doczeka się wersji 2 poprawinej

 

Dołączona grafika

 

a taka jest waga wszystkiego co już jest plus co do włożenia pozostało, nawet jak dojdzie jeszcze jakieś 50-100g to i tak chyba będzie niźle :D

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki problem najpierw przykręcać łoże a później silnik?

Żaden,ale gdyby się udało zrobić moduł silnik+ łoże + serwo to można by było wymieniać łatwo między modelami ,a to obniżyłoby koszty startu w zawodach.

Mam na myśli wymienność napędu do modeli treningowych, bo w WWI najwięcej kosztuje napęd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden,ale gdyby się udało zrobić moduł silnik+ łoże + serwo to można by było wymieniać łatwo między modelami

:idea: :idea:

 

też o tym pomyślałem, byłoby super i skoro otwory w łożu zasłania gaźnik, to trzeba je wysunąć na zewnątrz ( coś na zasadzie krzyżka w silnikach elektrycznych) w modelach z okrągłymi mordami chyba do wykonania :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tu wynalazków cd :D

 

mocowanie serw myślę że typowo kombatowo, w sumie dwa w jednym mocowanie serw i zbiornika paliwa

Dołączona grafika

 

a tu mocowanie serwa gazu wersja poprawiona z amortyzatorem wstrząsów i zabezpieczeniem przed nieoczekiwaną ewakuacją :D

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i stery na miejscu, pozostało zrobić stójki skrzydeł, napęd górnych lotek, zasadzić silnik i w góre :D

 

Dołączona grafika

 

no i oczywiście jeszcze troche kosmetyki jakeś kokardy i tym podobne :D

 

farba na kadłubie jednak jest inna :( co prawda nie ma aż takiej różnicy co na fotkach ale jednak coś trzeba będzie do niej dolać aby zrobiła się cieplejsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekamy z niecierpliwością na oblot, ile można odwlekać ten moment?!

 

Poprzeczka jest zawieszona wysoko fakt....

 

:mrgreen:

 

do sytuacji pasuje to (Grunwald 1410 wg Długosza):

 

"Wielki mistrz pruski Ulryk posyła Tobie i twojemu bratu dwa miecze, ku pomocy, byś z nim i z jego wojskiem mniej sie ociągał i odważniej, niż to okazujesz walczył, a także żebyś dalej się nie chował i pozostając w lasach i gajach, nie odwlekał walki"

 

 

to co mam przysłać dwa śmigła?!

 

:lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.