Skocz do zawartości

http://hobbyking.com/


slawko_k

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Jerzy Markiton

Nie mam doświadczeń z kartą kredytową.

Termin reklamacji zależy od wybranego sposobu dostawy. Wybrałem rejestrowaną przesyłkę lotniczą do 30 dni. Więc 28 dnia nie ma co składać sporu w PaY Pal. Dopiero 31 dnia. I wtedy ten profesjonalny Contakt Center wykazuje ogromną aktywność ale tylko w pisaniu maili. Które zresztą uśpiły moją czujność. Jak przestali odpowiadać to zwróciłem się do Pay Pal-u, gdzie grzecznie acz stanowczo zwrócili mi uwagę, że zgodnie z regulaminem mają mnie w nosie...

- Jurek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Sluchajcie - myslalem ze moja sprawa jest przegrana, ale final przesylki z 13 grudnia 2013 (opisanej gdzies w czelusciach tego watku) jest taki, ze po dlugim ale cierpliwym drazeniu sprawy zwrocili mi kase na konto - zwrot nastapil 18 marca - czyli po 3 miesiacach. Faktem jest, ze zwrot nie byl bezbolesny - bo z 53 dolarow wydanych na zakupy z przesylka wlacznie, na konto zwrocili mi 45. Po interwencji na live chat brakujace 8 dolcow zwrocili mi w postaci punktow. Wiec teraz zrobie u nich ostatnie zakupy z magazynu Euro i to by bylo na tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wspieram, ale jak mam większy zakup to moja chęć wsparcia słabnie. Bo już się nauczyłem, że jak coś kosztuje w HK 10USD (tak, wiem, bez cła i VAT), to w polskim sklepie będzie kosztowało 100 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemek - kupujac w PL placisz cene x2 z czego wiekszosc tego to VAT + pozniejszy podatek (od zysku sklepu), a w kieszeni sklepu nie zostaje za duzo. Faktem jest, ze w ten sposob wspierasz raczej budzet naszego panstwa. Jezeli jednak masz mozliwosc taniej rozwijac swoje hobby (ktore do najtanszych nie nalezy) to dlaczego tego nie robic? HK nie jest jedynym sklepiem w Chinach - ale to temat na inna dyskusje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzałem Twoją przesyłkę. W 17track jest, w śledzenie pp nie ma...

 

Moja przesyłka pojawiła się już w PP, chociaż niby dopiero została wysłana (jeszcze nie ma jej w UK)... nic nie rozumiem, cierpliwie czekam, mam jeszcze czas :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pojawił się nowy wpis w trackingu PP.

Wygląda na to, że ktoś coś kombinuje...

 

http://emonitoring.p...r=EE186287297FJ

 

U mnie podobny status był już miesiąc temu, a przesyłki nadal ani widu ani słychu ;)

http://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=EE186265963FJ

Jaja się porobiły przez Fiji Post... o ile na 25 zamówień prawie wszystkie doszły w 2-3 tygodnie, to tym razem jedna paczka idzie już 42 a druga 21 dni...

Oby w ogóle doszły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie tylko z jakich danych korzysta tracking PP skoro pokazuje zupełnie co innego niż te trackingi logicons itp. Pisałem wczoraj do PP ale ciągle nie otrzymałem informacji zwrotnej. Kiedyś pisali, że jak jej nie ma w trackingu PP to znaczy, że przesyłka nie pojawiła się w PL. Teraz jest w trackingu i to 2x ale co z tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem takie zdarzenie, że paczka, która szła przez pocztę malezyjską (Kuala Lumpur), ale nie z HK to na trackingu było cały czas Kuala Lumpur a paczka przyszła po dwóch tygodniach do mnie DHL-em. W trackingu ostatni wpis to nadal jest Kuala Lumpur.

Zgłupiałem, ale cieszę się, ze przyszła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe przygody :) Jak miałem cyrki ze swoją paczką to popisałem z HK na czacie i w mig podali mi każdy szczegół trasy przesyłki, mimo że została już przejęta przez ParcelForce. Podali mi ostatnie ogniwo, adres i numer telefonu. Okazało się, że zalega u mnie w mieście a powodem był "błędny adres", który okazał się prawidłowym jak stawiłem się osobiście tam gdzie HK mnie skierował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja paczka która była wysłana pocztą Malezyjską też miała problemy z dotarciem do PL.

Z Kuala Lumpur wyleciała jakoś sprawnie i dotarła do UK na Heathrow i tu przelażała 17 dni.

Korzystając z faktu że córka zamieszkała Londynie próbowaliśmy się dowiedzieć na miejscu w Royal Mail o przesyłkę i nawet legitymując się polskim dowodem z danymi adresowymi jak na paczce nie chcieli udzielić żadnej informacji poza tym że jest widoczna w systemie i jest na terenie UK. W tym czasie w trakingu PP był tylko wpis że opuściła Kuala Lumpur i jest w UK. Po kolejnych 5 dniach paczka pojawiła się w PL i była widoczna w trakingu PP na linkach przesłanych z HK do trackingu paczka nadal jest w UK. Przy odbiorze i prośbie o zasilenie budżetu Vatem jakie było moje pozytywne zdziwienie jak poraz pierwszy wartość vatu została naliczona tylko od faktycznej wartości towaru a nie również przesyłki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taką rozpiskę krok po kroku co się działo z moją przesyłka. Interesuje mnie co się działo od punktu 06.02 , że niby paczka wróciła do HK na gwarancję bo została uszkodzona ?? A oni nawet łaskawie nie poinformowali że dostali przesyłkę w celu reklamacji tylko twierdzą, że paczka zginęła na poczcie ? albo ja źle rozumiem te punkty albo HK ładnie w hu.... leci... :/

00.00 - Electronic notification of shipment

00.01 - Data about your parcel registered

00.02 - Delivery cancellation

00.03 - Shipment not arrived to postal operator

00.04 - No further track and trace service available

00.05 - Operation cancelled

00.06 - Shipment confirmation

00.07 - Item Booked

00.08 - Order payment received

00.09 - Notification sent to sender

00.10 - Request for courier received

00.11 - Notification sent to recipient

01.00 - Accepted from sender

01.01 - Single item acceptance

01.02 - Partial acceptance (according to list)

01.03 - Arrived origin post office

01.04 - Acceptance from partners

01.05 - Accepted after operational time. Processing next working day.

01.06 - Item accepted by courier

02.00 - Update item information

02.01 - Sorting

02.02 - Consolidated for export (Export)

02.03 - Consolidated for local delivery

02.04 - Passed to retention

02.05 - Incoming mail distribution (Sorting)

02.06 - Customs data renewal

02.07 - Item damaged. Repacking

02.08 - Customs Clearance

02.09 - Special processing for item

02.10 - Additional tracking number added

02.11 - Awaiting payment customs taxes

02.12 - Customs Clearing. Missing or Incorrect Invoice.

02.13 - Customs. VAT, import number necessary or Customs declaration required

02.14 - Awaiting presentation to customs commissioner

02.15 - Retained by customs without specified reason

02.16 - Contact delivery company for details

02.17 - Customs clearance. Prohibited items

02.18 - Customs Clearance. Notification sent to recipient

02.19 - History of your item archived

02.20 - Awaiting recipient's instruction for customs clearance

03.00 - Arrived at postal office

03.02 - Arrived at sorting center

03.03 - Import (Item arrived at country of destination)

03.04 - Arrival at international place of exchange

03.05 - Arrival at transit point

03.06 - Arrival at delivery point

03.07 - Released by customs

03.08 - Arrived to automated postal office

04.00 - Left postal office

04.01 - Left acceptance point

04.02 - Left sorting center

04.03 - Send item abroad (Export)

04.04 - Left international place of exchange

04.05 - Left transit point

04.06 - Sent to delivery office

04.07 - Into customs

04.08 - Transferred to international place of exchange

04.09 - Submitted to partner for transportation

04.10 - Sent to Postomat

04.11 - Left postomat

04.12 - Handed over to Airline/Transporter

05.00 - Unsuccessful delivery attempt

05.01 - Unsuccessful delivery attempt. Recipient refused

05.02 - Unsuccessful delivery attemp. Recipient should come to office.

05.03 - Unsuccessful delivery attempt. Delivery timed under recipient request

05.04 - Unsuccessful delivery attempt. Recipient absent

05.05 - Unsuccessful delivery attempt. Recipient moved, Left no Address

05.06 - Unsuccessful delivery attemt. Recipient missed

05.07 - Unsuccessful delivery attempt. Insufficient or incorrect address

05.08 - Unsuccessful delivery attempt. Technical reasons

05.09 - Unsuccessful delivery attempt. Other issues

05.10 - Unsuccessful delivery attempt. Notice left

05.11 - Unsuccessful delivery attempt. Recipient not available at the time of delivery or office closed

05.12 - Unsuccessful attempt of delivery. No delivery for specified adress. Addressee advised to pick up the item

05.13 - Unsuccessfull attempt of delivery. Item with no home delivery. Please contact office

05.14 - Unsuccessful attempt of delivery. Holiday or weekend.

05.15 - Unsuccessful delivery attempt. Unpaid cash on delivery

05.16 - Refusal of payment customs charges

05.17 - Unsuccessful delivery attempt. Delivery scheduled

05.18 - Unsuccessful delivery attempt. Retained at Office

05.19 - Unsuccessful delivery attempt. Force majeure

06.00 - Item delivered.

06.01 - Delivered to recipient

06.02 - Returned back to sender

06.03 - Delivered to warranty

06.04 - Delievered to family representatives

06.05 - Delivered by P.O. box

06.06 - Cash On Delivery

06.07 - Item delivered, C.O.D. payment slip not recorded yet

06.08 - Partial delivery

06.09 - Delivered to front door

06.10 - Delivered to neighbour

06.11 - Delivered by Postomat

06.20 - Container delivered

07.00 - Redirected

07.01 - Forwarded. Arrival to wrong direction

07.02 - Forwarded. Recipients request

07.03 - Recipient moved out. Forwarded to new address

08.00 - Undelivarable item

08.01 - Undeliverable. Missrouted

08.02 - Undeliverable. Customs reason

08.03 - Undeliverable. No delivery to destination. Please contact courier

08.04 - Not delivered. Item damaged

08.05 - Undeliverable. Item seized

08.06 - Undeliverable. Item lost

08.07 - Undelivered. Destroyed.

09.00 - Return item to sender

09.01 - Return to sender. Item unclaimed

09.02 - Return to sender. Refused by addressee.

09.03 - Return to sender. Addressee cannot be located.

09.04 - Return to sender. Does not meet Customs requirements.

09.05 - Return to sender. Incorrect/insufficient address.

09.06 - Return to sender. At the request of the sender.

09.07 - Return to sender. Addressee deceased.

09.08 - Return to sender. Item damaged.

09.09 - Return to sender. Addressee moved.

10.00 - Delivery attempt

10.01 - Submitted for delivery

10.02 - Delivery scheduled

10.03 - Recipient advised to pick up the item

11.00 - Termporary delayed

11.01 - Delay. Temporary volume surge

11.02 - Postal office out of work. Item delayed

11.03 - Delay. Weather conditions

11.04 - Delay. Awaiting recipients address

11.05 - Delay. Shipment data not match (weight/size/content...)

20.01 - Container loaded

20.02 - Container Discharged

20.03 - Empty container arrival

20.04 - Arrival for loading (stuffing)

20.05 - Arrival at port for loading

A0.00 - Electronic MAWB created

A0.01 - Consignment Booked

A1.00 - Consignment arrived to airline

A1.01 - Good confirmed on board of flight

A2.00 - Arrival at Airport

A2.01 - Arrival at destination Airport

A3.00 - Consignment received from flight

A3.01 - Documents received at destination

A3.02 - Flight depart

A4.00 - Consignment ready for pick up

A5.00 - Documents delivered to recipient (forwarder)

A5.01 - Consignment delivered to recipient (forwarder)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj poczta Polska przysłała pismo że mojej paczki nie ma i nigdy nie było na poczcie w Polsce, a HK wciska kit że paczka dostarczona na naszą pocztę i gdzieś tam musi być ;) Nigdy więcej zakupów u nich. Będę jakoś próbował odzyskać kasę , podobno bank idzie na współpracę i można jakoś to załatwić ( płacone było kartą kredytową )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.