Skocz do zawartości

http://hobbyking.com/


slawko_k

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Mnie martwi natomiast co innego co skuteczbie blokuje moje zakupy. a chetnie bym conieco kupil...

Chcac kupic jakis towar i dodajac go do koszyka widzimy na dole kalkulator mowiacy nam ile zaplacimy za przesylke i ile gram nam pozostalo aby zmiescic sie w widelkach. Natomiast kiedy uz zamawiamy to okazuje sie ze jedyna mozliwa opcja przesylki jest najdrozsza za 37$ a nie za 14 czy 19 jak w kalkulatorze.

Taj jest w przypadku np TEGO modelu albo TEJ lodeczki.

i wielu innych artykulow. Absurdem zas jest to ze dodajac cos jeszcze i obciazajac paczke powstaje mozliwosc wyboru tanszej poczty.

Opublikowano

We now ship within 24hrs! 11/05/2010 10:18:22 PM

Our warehouse has improved it's speed and we're now shipping out most in-stock orders the following day (Tuesday ~ Saturday). We will continue to improve warehouse response time over the coming weeks to ensure your parcels get out the door as quickly as possible!

 

 

HYHYHYHY chciałbym to widzieć :lol:

Opublikowano

[...] jedyna mozliwa opcja przesylki jest najdrozsza za 37$ a nie za 14 czy 19 jak w kalkulatorze. [...]

Widziałem gdzieś w na ich stronie (próbowałem teraz znaleźć ale bezskutecznie) że niektóre modele wysyłają tylko tymi droższymi paczkami... niby w trosce o towar.
Opublikowano

wysyłają tylko tymi droższymi paczkami... niby w trosce o towar.

To tyczy sie wiekszych modeli ktore sa pakowane w paczki gabarytowo wieksze.

Tutaj jest sytuacja ze modeliki male,czesto z EPP a juz sie nie troszcza o nie, jak dozucisz cos do paczki. Uwazam ze to pomylka w oprogramowaniu sklepu i fajnie jakby ktos pismienny po anglijskiemu zwrocil im uwage.

Opublikowano

A może w HK idzie na lepsze.Ja składałem zamówienie 11.05 o 17.15 a nastepnego dnia paczka miała już status wysłane.Mam za to inny problem.Wklepuje numer paczki RB.....HK na stronie śledzenia i nie wyświetla mi gdzie jest i co sie z nią dzieje.

Opublikowano

A no właśnie :) Poczta jeszcze nie odnotowała Twojej przesyłki.Zazwyczaj 48h trwa nim pojawi się na ich stronie.

Widocznie hobbycity nie nadało jeszcze twojej paczki lub zrobiło to później :)

Opublikowano

W sumie 12 pozycji-rodzajów sprzętu (serwa ,silniki, LiPolki,wtyczki,konektorki,śmigła,anemometer i mase różnej maści drobnicy :rotfl: :rotfl: jak szaleć to szaleć

Dodam że brałem tylko to co było na magazynie :devil:

Opublikowano

:/ To ja wziąłem zaledwie 2 serwa, silnik, srubokret, klej, termoskurcze, regulator, 2 smigla, piaste i wysylali 6 dni. Dopiero jutro wylatuje z HK wiec u mnie w polowie tygodnia.

Opublikowano

Teraz o moich problemach:

 

Zamówiłem sobie wczoraj Accucela 6 i parę kabelków. Zapłaciłem Paypalem, po paru minutach dostałem e-mail, że mój payment jest accepted. Zalogowałem się do sklepu, patrze w tabelkę - rzeczywiście Payment Status jest Paid, a Warehouse status "Processing". Budzę się dzisiaj, patrzę w skrzynkę, jest e-mail - "Your items has been double checked, and sent do dispatch area". Super! Loguję się do sklepu, żeby zobaczyć co widać w statusie: Payment Status: "Awaiting Payment", Warehouse status: "Processing". Co oni namieszali? Napisałęm im email, ale oni już chyba idą do domu, więc pewni będę się stresował cały weekend. Miał ktoś tak kiedyś?

 

EDIT: Dostałem jednak odpowiedź. W sumie nie za bardzo ją zrozumiałem. Ivy zapomniała napisać paru czasowników, ale "Your order is process well", więc zobaczymy.

Opublikowano

Ok teraz zgłupiałem. W szczegółach zamówienia mam listę zamówionych przedmiotów:

MINIJST-EXT5   Mini Plug Extention for Micro Batt  1  Unreserved
602A-601B      Male Tamiya <-> Female XT60 (3pcs/  1  Unreserved
ACC6           Turnigy Accucel-6 50W 6A Balancer/  1  Unreserved
HOLD-ORDER     >>>>>HOLD ORDER GIVE TO STAFF<<<<<  1  Unreserved

Co to za HOLD ORDER?

Opublikowano

Zapłaciłem i miałem już status Paid oraz Reserved przy przedmiotach na liście. Potem zauważyłem, że zrobiłem literówkę w adresie wysyłki. Napisałem maila, odpisali, że poprawili i od tego momentu dzieją się jakieś jaja. Napisałem do nich ponownie i odpisali:

 

Dear Customer,

 

Thank you for your email and sorry for the inconvenience. I checked your order#XX as per your request. You request to change the phone number after the order is printed, so we need to stop form no change before the order will be posted. Your order is process well. Once it's posted, you will get an email notification.

 

If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

 

Best Regards,

 

Niezbyt rozumiem co to znaczy "we need to stop form no change before the order will be posted". Mogli po prostu napisać czy dostali kasę czy nie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.