mirolek Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Pasa do startu ledwo wystarcza ale jak już model się poderwie to czuje się moje ulubione klimaty, model z taką prędkością idealnie nadaje się do aircombat-u Świetnie lata - gratulacje a filmowa muzyka "Evolution Engine" brzmi doskonale. ms
ExPrezes Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Dziś na śmietniku latały dwa modele Cyber-fly - FW190 i jeszcze nie skończony bo bez oznaczeń F4U. Latało coś jeszcze, co doprowadzało mnie do szewskiej pasji... Komary! Następnym razem obowiązkowo muszę rozpylić coś na te dranie z FunCub'a
mirolek Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 dziś Drake II znów moczył pływaki ...... Wojtek zaliczył udane loty a mój Rafik utknął na brzegu gdyż silnik gasł na wolnych obrotach. ms
f-150 Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 I miał rację że się buntował.Ja też nie miałbym ochoty na poranną pracę
mirolek Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 W Zesławicach byliśmy po pracy czyli od 17 i relaksowaliśmy się w popołudniowym słońcu. Atmosfera udzieliła się również silnikowi i albo pracował na wysokich obrotach albo wcale :-) ms
alenik Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Sporo dzieje się na wodzie. Do grona hydrolotów dołącza mój Rafik. Póki co na sucho.
Callab Opublikowano 25 Maja 2014 Autor Opublikowano 25 Maja 2014 He, he, fajnie Adam! Do zobaczenia na wodzie. Pewnie w tym tygodniu też będziemy się moczyć. Pasa do startu ledwo wystarcza ale jak już model się poderwie to czuje się moje ulubione klimaty, model z taką prędkością idealnie nadaje się do aircombat-u Świetnie lata - gratulacje a filmowa muzyka "Evolution Engine" brzmi doskonale. ms Jeszcze Evolution jest trochę kapryśny - potrafi się zakrztusić przy starcie i zgasnąć - ale daje radę. Na filmie prędkość przelotowa wynosi 100 km/h. Zmieniłem śmigło i wczoraj osiągnąłem 120 km/h. Nad wodą powinno być więcej - podwozie to jednak opór.
Callab Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Opublikowano 26 Maja 2014 Co prawda wydarzenie sprzed ponad dwóch tygodni (w zeszłym tygodniu nie nagrywaliśmy lotów), ale teraz zmontowałem filmik z wodnych lotów Drake. Zapraszam do obejrzenia (proponuję włączyć pełny ekran i HD):
ExPrezes Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Choć to wciąż pianka, to wrażenia już jakby inne od Sky Surfera. No i ten świst... https://vimeo.com/96625390
Foczka Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Nowy nabytek Wojtka z egzotycznym silnikiem Hirtenberger (na razie film z docierania, jako że model nie wzbił się jeszcze w powietrze):
mirolek Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Brzmi świetnie, zwłaszcza na wolnych ma nietypowy dźwięk który bardziej kojarzy mi się z podrasowanym motocyklem ile daje obrotów? ms
mirolek Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 to sporo na 4 takt-a, Beaver to przecież nie odrzutowiec ms
mirolek Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Wodne latanie jest zwykle bardzo przyjemne ............. ale niestety nie zawsze. Dziś miałem okazję się przekonać, że jeden błąd, pech lub podmuch wiatru w nieodpowiednim momencie może spowodować brzemienne w skutki zdarzenie. https://picasaweb.google.com/111364731422052630499/FilmyZLatania?authkey=Gv1sRgCNKbk4_e5eL8Eg#6021557537003047330 Wojtkowi dziekuję za pomysłową akcję ratowniczą, dzieki której uniknąłem kąpieli ms
Callab Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2014 Z każdym wyjazdem nad wodę, przybywa nam wspomnień związanych z przygodami wyciągania modeli na brzeg. Tym razem stosunkowo wysoka fala i start z dosyć silnym, bocznym wiatrem przyczyniły się do powstania kolejnej porcji wspomnień. Wczoraj latał też Northstar. Krótki filmik z tego wydarzenia przedstawiam poniżej. Starty są super, lądowania też, ale w specyficzny sposób. Publicznie nie powinno się takich lądowań pokazywać, ale ... śmiech to zdrowie. Jeszcze muszę poćwiczyć wodowania tym modelem.
mirolek Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 W ostatni weekend odbyły się zawody airkombat ESA w Warcie Bolesławickiej oraz zawody modeli spalinowych w Bolesławcu. Eskadra Kraków dzielnie walczyła w obu kategoriach i po raz kolejny zdobyła miejsca na podium. Tradycyjnie już w tym sezonie, Rafał wygrał konkurencję ESA wwI a mnie udało się zająć III miejsce, natomiast w kategori ESA wwII Rafał był trzeci i dzielnie walczył z Czechami którzy zrobili prawdziwy nalot na zawody rozgrywane w formule Euro Cup. W drugim dniu zawodów rywalizowały model spalinowe i elektryczne wwI w formule ACES czyli skalowane 1/12 wwII oraz 1/8 wwI. Rywalizacja również miedzynarodowa gdyż wystartował zawodnik z Niemiec (szef europejskiej organizacji pilotów airkombat) i w tym dniu sukces Eskadry Kraków był chyba jeszcze większy niż w kategorii ESA, gdyż drugie miejsce w kategorii wwII po świetnej walce finałowej zajął Adam Lenik a mnie również udało się stanąć na III miejscu podium. w kategorii modeli wwI , startując nieco słabszym modelem ESA 1m Rafał również nawiązał równorzędną walkę z modelami spalinowymi i zajął II miejsce Pełna relacja zdjęciowa z zawodów dzięki ANi jest tu: http://yay.no-ip.org:8888/piwi/index.php?/category/28 ms 1
Callab Opublikowano 10 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2014 Czyli reprezentowaliście nas godnie :-) Brawo.
Callab Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2014 Wczoraj padało, więc wybraliśmy się polatać nad wodą. W końcu woda to woda. Wieczorem podjechaliśmy nad jezioro, gdzie przywitał nas taki widok: Potem kilka lotów i do domu. Mirek nagrał parę ujęć telefonem. Lądowania Northstarem już bez podskoków: https://picasaweb.google.com/111364731422052630499/Loty_2014?authkey=Gv1sRgCP6c-ri1497paA#6024903319669724754
ExPrezes Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Nie dość, że święto to jeszcze Mundial. Czyli można wyspać się do 11, kupić browar w zielonym sklepiku i spędzić resztę dnia przed telewizorem. Można. Ale można też wstać przed 6, a po 7 być już na stoku pod Myślenicami, żeby wreszcie oblatać trzymetrowego Foxa... I to była zdecydowanie bardziej kusząca wersja wydarzeń. Kilka wrażeń z mojej strony, czyli od jednosezonowego pilota RC, który pierwszy raz ulotnił coś tak dużego i nie z pianki: główne koło do przeróbki - trzeba było skorzystać z doświadczeń innych, oryginalna konstrukcja może nadaje się na utwardzony pas, ale nie jestem pewny. nadal mam ciągoty do zbytniego wytracania prędkości przed lądowaniem - choć przy tym kółku paradoksalnie może nawet lepiej, że tak usiadł. Sam model lata wybornie, tylko muszę ustawić expo na sterze wysokości i włączyć hamulec na śmigło. Motyl hamuje jak marzenie. miałem dwa pakiety 2300mAh, po wylataniu ok. 5 min na pełnym gazie / pakiet, weszło do każdego 2200mAh (napięcie spadło do 3,4V / celę). Przy ciasnym skręcie zdarzyło mi się zwolnić, zaczął wpadać w korkociąg - wyprowadzenie było zaskakująco łatwe. Przed przeciągnięciem macha skrzydłami głośno i wyraźnie, co kilka razy dało mi szansę na odpowiednio wczesną reakcję. Podsumowując, świetny model (Zakupiony w Marvio RC, którego ekipę przy okazji pozdrawiam ), wart swojej ceny i odrobiny dłubania przy nosie, jak dla mnie wystarczająco duże wyzwanie na długi czas, również jeśli chodzi o przewożenie - w Corsie mieszczę się tylko ja i on. Muszę poszukać boxa na dach. http://vimeo.com/98641855
Rekomendowane odpowiedzi