Jacekos Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Witam, trochę z innej beczki... Nastała wiosna. W związku z tym udało mi się pierwszy raz skorzystać z uroków latania na tzw termice. Moim EG latałem 64 min. bez lądowania z czego silnik włączony był 7,5min (pomiar czasu z aparatury). Pogoda prawie bezwietrzna, piękne słońce i żal, że nie było na pokładzie kamery, jednak jak się zorientowałem, że "nosi" postanowiłem sprawdzić co z tego będzie. Lądowałem ponieważ zacząłem obawiać się o stan pakietu. Jak się okazało na ziemi można było jeszcze troche poszybować... Z pewnością nie wyszedł mi z tego Rekord Świata ale z pewnością (mam nadzieję chwilowo) mój osobisty Jakie są Wasze doświadczenia z latania na termice tym modelem??? Pozdrawiam Jacek
Norbert Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Ja wczoraj na jednym pakiecie 46 minut i polatałbym jeszcze sporo bo cele w pakiecie wskazywały 4,09 ale przeszkodził mi telefon z pilnym wezwaniem do firmy :-( A mogło być tak pięknie :-( Termika była taka sobie ale nosiło, dziś wiało lepiej więc i pewnie latanie byłoby fajniejsze ale czasu zabrakło.
diem Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Ja mialem przedwczoraj rekord, w godzine 650mah z pakietu wyszlo, pozniej musialem jechac. Wczoraj i dzisiaj po 1000mah - tez kolo godziny latania. Pakiet mam 2200. Na jednym wzniesieniu na silniku 15min bez problemu.
kefir Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 andrzejp zmień zdjęcie bo mnie w dołku ściska
Jacekos Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 W moim przypadku po tych 64 minutach cele wskazywaly po ok 3.6 Pakiet mam też 2200 oczywiście 3s. Norbert na jakim pakiecie latasz?
Malker Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Witam Wczoraj oblatałem EG pro Lata się super ale nie umiem jeszcze znaleźć dobrego noszenia Dziś też trochę latałem ale nadal nie umiem znaleźć noszenia Musze potrenować jeszcze
Norbert Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Jacekos, moj pakiet to 3S 2200 20C Zippy. To największy jaki posiadam aktualnie ale mniejsze 1750 i 1550 też ładnie działają w EG tyle że na krócej starczają :-)
kefir Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Ja też nie umiem znaleźć ale najłatwiej patrzeć na ptaki jak krążą to w kominie
Malker Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 No u mnie to tylko gwizdały na wiatr xD Kilka metrów nad ziemią latały Słabiutko było
Norbert Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Malki, nie szukaj , samo Cie znajdzie hehe. Ja mam miejsce do latania osłonięte z 2 stron lasem i największe a może raczej najdłuższe noszenia mam właśnie blisko linii drzew. A druga metoda to jak wspomniał kefir, ptaki. Niestety ja mam często pecha że zamiast wskazywać mi miejsca noszenia latają razem z modelem. Przeważnie jaskółki ale wczoraj się trafił jakiś wielgachny ptak który po około 30 sekundach zainteresowania odleciał. Na ptakach się nie znam więc jaki nie powiem, wielkości bociana ale jakby bardziej "krępej" budowy :-)
Jacekos Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Dzięki Norbert tak pytam bo przymierzam się do zakupu kolejnego pakietu i zastanawiam się jaki. W moim przypadku też rekordowy lot zaczął się od podglądania ptaszków
kefir Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Norbert nie przesadziłeś z tym zużyciem po wylądowaniu miałeś 4,09 radze ci zmień miernik albo ładowarkę normalnie ładowarka ładuje do 4,20 po uruchomieniu odbiornika więcej ci zje a jeszcze hamulec silnika tez zjada
Norbert Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 kefir, mowie co miernik pokazywał. Przeważnie pokazuje to samo co ładowarka ale pakiet leżał potem kilka godzin w bagażniku więc podłączenie go po takim czasie do ładowarki nie dało by już miarodajnego porównania. Latam z miernikiem na pokładzie i jeszcze mi się nie zdarzyło by pokazał inaczej niż ładowarka akkucell 6. Ile zjada odbiornik AR6200 nie wiem. Wznoszenia były dwa. Za pozno by sprawdzić co pokazałaby ładowarka :-)
kefir Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Ja też mam 6200 a baterie mam KOKAM 2400 30C
stach34 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Pakiet mam 2200 To pakiet 3s1p ??? Można spytać jakiej firmy ?Jak Jacekos też przymieżam się do zakupu pierwszych lipoli Używacie torebek failsafe ?
Jacekos Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Ja używam 3s1p Dualsky 2200mAh 25C. Torebek nie używam. Jednak następny pakiet ze względu na to, że spodobało mi się latanie na termice chyba kupię większy
stach34 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Nie wytrzymuje???? Nie gadaj , myślałem że taki będzie wystarczający do EGP.
Boczas Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 ja latam motoszybowcem "Falkon" produkcji Leszka Kwarcińskiego na pakietach Zippy 2200 20C 11.1V (http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=14876) Co do długości lotu to znalezienie termiki to nie wszystko, moim zdaniem cała sztuka opiera się na technice lotu, umiejętności wycentrowania komina i nie popełniania błędów z zakrętach Swoim Falkonem na tym pakiecie wczoraj zrobiłem lot godzina i 5 minut Mój Falkon wazy 1.5kg gotowy do lotu i jest raczej szybkim modelem
Jacekos Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Jak pisałem wcześniej na termice latałem troche ponad godzinę a można to wyciągnąć moim zdaniem do 1,5h na tym pakiecie. Także nie można powiedzieć że nie wystarcza:) jednak jak chce się bić rekordy to przydałby się trochę większy. Poza tym myślę o FPV i pakiet kupię również z myslą o takim lataniu. Podsumowując - myślę, że 2200 jest akuracik. Większa pojemność to już krok w kierunku "kombinacji" - długie loty lub dodatkowy sprzęt na pokładzie. Myślę, że Kefir się wypowie bo on "wozi" conieco
Boczas Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 nie boli was szyja od patrzenia tak długo w niebo ? ja po godzinie mam już serdecznie dosyć
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.