motyl Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Wyłącznika nie stosuj wcale !! !! Zo nie odepniesz lipola i go zakatujesz po pierwszym locie
WZ Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Pakiet wpinasz bezpośrednio pod regulator - bez przełącznika, regulator powinien być wpięty pod kanał 3 odbiornika
CDgrom Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Super !Dzieki ! Pozostaje jeszcze jedno ,czy bezszczotkowy silnik bedzie pasował w EG elec. (trzeba cos przerabiać) I co z przekładnią ?Jest już zbedna. Sorry ,że takie pytania zadaje ,ale jestem "zielony" A jak nie pytałem to wyzej widac jak kupowałem.( Sprzedawca też mógł cos poradzic,ale....) jeszcze link do silnika bezszczotkowego ,który z tym zadziała. .........A moze mimo wszystko zostawic to i zmienic regulator?!
motyl Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 A moze mimo wszystko zostawic to i zmienic regulator?! niee !!!! nowy regie droższy będzie od samego silnika BL, a szczotka w tym EG to porażka ledwo mocy starcza na wznoszenie na pozieomie 2m/s
CDgrom Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 A taki silnik bedzie OK . Przekładnia chyba ,też by pasowała ,co jest w zestawie EG ...
kamil_rc Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Lepiej kup ten silniczek http://nastik.pl/ray-c283610-p-1569.html i daj go bez przekładni. W silnikach bez szczotkowych rzadko sie stosuje przekładnie.
malinn Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Można też kupić tańszy: emax-cf2228 i też na pewno model uciągnie - 46zł z przesyłką od Skalenia. Jak go wsadziłem do esa to byłem miło zaskoczony, masa dzwonka , a ciąg sporo większy. Prawda taka , że easy glidera już na moje dzwonek pociągnie spokojnie.
motyl Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 daruj sobie ta przekłądnie, poprostu wymontuj i zapomnij silnik spoko wystarczający
ertman_176 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 A ja tam preferuje ciąg 2 do 1 z wagą modelu
CDgrom Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 OK! Thx! No i chyba regulator A20 ten co mam ,bedzie pasował do RAY C2836/10 . Przeróbka chyba bedzie obowiazkowa ....troche obawa: no bo jak to sie mówi "tego już nie mozna spaprolic "....A jednak można .Mam sky lady już skasowane ,ale to debiut. Jeżeli mozna, to nie polecam na poczatek ,za CIĘZKI dosłownie . Za te kase moglem kupic EStar i aparaturkę. ( trzeba doliczyć koszty kretów. A są drogie.Latanie jest ,lecz do sklepu po czesci) Co nie znaczy ,że nie kupie ES ,już mysle (tylko żone musze przygoowac ze ES to przecież ten, co wczesniej kupiłem SK ) Aparat. mam graupner mx12 chyba bedzie dobry. Teraz wpasuje ten silnik i rura po ziemi ....w góre.
misioq Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Mam sky lady już skasowane ,ale to debiut. Jeżeli mozna, to nie polecam na poczatek ,za CIĘZKI dosłownie . Za te kase moglem kupic EStar i aparaturkę. ( trzeba doliczyć koszty kretów. A są drogie.Latanie jest ,lecz do sklepu po czesci) kupilem sky lady II kilka dni temu - latalem od razu, dwa pakiety wyladane i to bez kreta i bez problemow. jedno mocniejsze przyglebienie spowodowalo zlamanie steru kierunku ale nawet z takim latalem, choc pozniej CA zalatwilo sprawe..... co do kosztu czesci kup sobie BELT-CP i wtedy pogadamy o kosztach - tam zazwyczaj kret poczatkujacego zaczyna sie od 100zl w gore
CDgrom Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Jaką farbą pomalowac EG ,aby nie zniknął (roztopił się) ? Na forum padło spray"u użyj ,tylko akryl. OK! Taki kupiłem (uniwersalny lakier akrylowy) i śmignołem najpierw styro zwykłe STOPIONE potem skrzydło SL II i tu o dziwo OK!!!(polecam, wyszło super) Czas na EG . Ostroznie kabinka od środka ,pole popisu 1cm x2cm . I tu na poczatek nic sie nie dzieje( wizualnie),ale po wyschnieciu powierzchnia nagle straciła sztywnosc . A miałem malowac skrzydła :shock:
Rafal B. Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Polecam farby w spray'u firmy Motip.
jarekszwabi Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 Witam Jestem nowy na forum i chciałem sie zapytać jaki polecacie regulator obrotów do easy glidera z seryjnym szczotkowym silnikem klasy 400 a pakiet mam 8x nimh. A dziś troche latałem z zaczepionym aparatem i niestsety padł mi regiel który pochodził z sky howka tw-742 Niedługo jak sie tylko przesle wkleje link z filmem z lotu
jarekszwabi Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 Chyba udało mi sie naprawić regla bo juz nie wyłącza silnika,a przyczyną było to ze odchodził od tranzystora radiator i sie grzał. Jutro Bede testował. Link do filmu jak mi zaczoł padać regulator: http://pl.youtube.com/watch?v=_E0nMefQV-o
meloow Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 Do silników klasy 400 najlepiej jest użuwać regulatorów 20A. Prąd BEC to ok. 1A
jarekszwabi Opublikowano 3 Września 2008 Opublikowano 3 Września 2008 A wie ktoś moze gdzie easy glider ma środek cięzkości??? Bo jak tam gdzie rurka węglowa to przechyla go toszke do tyłu
Raffik Opublikowano 3 Września 2008 Opublikowano 3 Września 2008 dorzuc cos na dziub... za lekki jest.
grzegorzp Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 Według instrukcji środek ciężkości jest 70 mm od krawędzi natarcia. Jeżeli byś potrzebował to tu masz instrukcję http://www.mpx.speedkom.net/cms/vorschau/upload/d_anleitungen/m_easyglider_pro_5sp.pdf
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.