Malker Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Nooo i w końcu ja też dołączam do grona posiadaczy extrima Jeszcze nie okleiłem kabinki ale zrobię to jeszcze dzisiaj lub jutro Ostatnio poskubałem przy nim i tak to wygląda: Pierwszy raz oklejałem folią :jupi: Jeszcze podziękowanie dla Pana Szczepana (Instruktor) za użyczenie żelazka oraz pomocne wskazówki
Marek_Spy Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 bardzo podobnie mój jest oklejony , wyszło super
Marek_Spy Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 bardzo podobnie mój jest oklejony , wyszło super
instruktor Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 "Pierwszy raz oklejałem folią Jeszcze podziękowanie dla Pana Szczepana (Instruktor) za użyczenie żelazka oraz pomocne wskazówki " Po prostu uczeń był bardzo zdolny
Łukasz K. Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 no extrim już od środy w domu.Na podwozie mam już narysowany plan(ale to akurat tata przyjechał za granicy i mi wygnie elegancko)pusty z serwami waży 460 g - lekko dużo koła jakie zastosuje to pianka 51mm.Zakupiłem w obi na podwozie płaskownik alu szerokość 2,94 mm-dla zainteresowanych zapłaciłem prawie 6 zł.Teraz uzbierać trochę kasy na zakupy w hk i w górę ;)Jak będe miał czym to nagram film z działania sterów i powiecie mi czy jest ok Pozdrawiam
Malker Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Końcowa waga mojego to 590gram (pusty, oklejony, z kabinką i maską ważył 310gram). Jutro prawdopodobnie oblot, miał byc dzisiaj ale pogoda nie dopisała. Przymierzam się do tego silniczka: http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5688 1kg ciągu przy 18A hyhy
Malker Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Odbył się oblot jednak nie wszystko było jak chciałem. W ogóle, nie zauważyłem, że mam rewers na sterze kierunku co niezbyt umilało lot :roll: Silnik 2822 przy wadze modelu 590gram jest za słaby i to o wiele za słaby. Miałem zbyt tylne wyważenie, widać momentami na filmie. Na dniach zamówię silnik nowy z HC ten co podałem post wyżej. Tutaj króciutki film z oblotu, niewiele widać ale jest dowód, że lata xD
Łukasz K. Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Malker, Jeżeli twój model ważył 590 g do lotu,a mój waży 460 g z 4 serwami i też chce u niego zamontować emaxa 2822 to nie starczy napewno ;( będe zmuszony wziąść ten silnik co ty bierzesz.
pagor72 Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Do mojego ponad 800- gramowego eXTRIMA Wasze to piórka (cudów 3 D nim nie wykręcę ale to chyba bardziej ze względu na umiejętności) latam nim od ponad pół roku i jest moim ulubionym modelem (precyzja reakcji + jego wariacki temperament) ale coraz bardziej mnie kusi by sprawić mu odchudzonego braciszka, kto wie zima zapowiada się długa. Wstaw do niego coś zbliżonego parametrami do: na przykład AXI 2808/24 (pokochasz go jak "swego") Paweł
Malker Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Jednak kupię raczej Emaxa http://modelarski.com/produkt-Silnik_elektryczny_Emax_GT2215_09,7586.html z tego co wyczytałem, ma ciąg 1200gram przy 22A... Ogjjjjeń
pagor72 Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Da radę Daj filmik z oblotu po zmianie silnika. 8)
Malker Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Jeśli dobrze pójdzie to na dniach powinienem go miec
f-150 Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 To http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=8623 i śmigło 10x5 wystarcza.11X5,5= :devil:
robraf Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Malker, ja mam tego turnigy co podales tylko 23A i przy 22A wychodzi okolo 1300g na smigle 11x5,5 latam na pakietach 1300 3s 20c.. i spokojnie daja rade i jest srednio 7 min latania akrobatką
Malker Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Dzięki za odpowiedzi, więc po kolei: f-150: Silnik kosztuje tyle samo co Emax, którego podałem wyżej do tego wysyłka 15zł. Emaxa mam na miejscu więc nie musze czekac i płacic dodatkowo za wysyłkę. Co do Turnigy: W extrimie mam pakiet 1000mAh wiec czas pewnie by wyniósł jakieś 5min. Minus tego z HC to to, że trzeba długo czekać
Łukasz K. Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Co powiecie na takie wyposażenie: http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=13429 (taki bo jest dostępny) http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5688 No i pakiet 1000mah 3s czy 1300mah 3s ?
julek26 Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Pakiet brałbym 1300 mAh 11,1V (3S). Dużej różnicy w masie nie będzie, a chwilkę dłużej polatasz. Regulator trochę "na wyrost" w stosunku do apetytu silnika, ale lepiej mieć zapas nić żeby odcinał napięcie jak się zagrzeje... Silnik OK, nie za ciężki, dobre kV pod śmigło 9x4,7 lub 9x6 no i oczywiście 10x4,7; 10x6; 11x4,7. Zależy jak latasz
Łukasz K. Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 No jeszcze inaczej bo zobaczyłem ciekawy silnik,czy będzie ok taki zestaw ? http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=332745#332745
Malker Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 mam ten silnik w extrimie: http://modelarski.com/produkt-Silnik_elektryczny_Emax_GT2215_10_,7587.html Na śmigle 10x4.7 jest bardzo OK Regulator 25A Jeśli masz zaś regulator 30-35A to weź ten silniczek http://modelarski.com/produkt-Silnik_elektryczny_Emax_GT2215_09,7586.html Pakiet 1000mAh Turnigy 3s
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.