Skocz do zawartości

EXTRIM v.II -nowy model ze stajni Artex-u.


Tomek

Rekomendowane odpowiedzi

Nooo i w końcu ja też dołączam do grona posiadaczy extrima :)

Jeszcze nie okleiłem kabinki ale zrobię to jeszcze dzisiaj lub jutro :D

Ostatnio poskubałem przy nim i tak to wygląda:

dsc02254h.jpg

 

dsc02256l.jpg

 

dsc02255e.jpg

 

Pierwszy raz oklejałem folią :jupi:

Jeszcze podziękowanie dla Pana Szczepana (Instruktor) za użyczenie żelazka oraz pomocne wskazówki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 853
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

no extrim już od środy w domu.Na podwozie mam już narysowany plan(ale to akurat tata przyjechał za granicy i mi wygnie elegancko)pusty z serwami waży 460 g - lekko dużo :( koła jakie zastosuje to pianka 51mm.Zakupiłem w obi na podwozie płaskownik alu szerokość 2,94 mm-dla zainteresowanych zapłaciłem prawie 6 zł.Teraz uzbierać trochę kasy na zakupy w hk i w górę ;)Jak będe miał czym to nagram film z działania sterów i powiecie mi czy jest ok :D

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcowa waga mojego to 590gram (pusty, oklejony, z kabinką i maską ważył 310gram).

Jutro prawdopodobnie oblot, miał byc dzisiaj ale pogoda nie dopisała.

Przymierzam się do tego silniczka:

http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5688

 

1kg ciągu przy 18A hyhy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odbył się oblot jednak nie wszystko było jak chciałem.

W ogóle, nie zauważyłem, że mam rewers na sterze kierunku co niezbyt umilało lot :roll:

Silnik 2822 przy wadze modelu 590gram jest za słaby i to o wiele za słaby.

Miałem zbyt tylne wyważenie, widać momentami na filmie.

 

Na dniach zamówię silnik nowy z HC ten co podałem post wyżej.

Tutaj króciutki film z oblotu, niewiele widać ale jest dowód, że lata xD

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mojego ponad 800- gramowego eXTRIMA Wasze to piórka (cudów 3

D nim nie wykręcę ale to chyba bardziej ze względu na umiejętności) latam nim od ponad pół roku i jest moim ulubionym modelem (precyzja reakcji + jego wariacki temperament) ale coraz bardziej mnie kusi by sprawić mu odchudzonego braciszka, kto wie zima zapowiada się długa.

Wstaw do niego coś zbliżonego parametrami do: na przykład AXI 2808/24 (pokochasz go jak "swego") :)

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi, więc po kolei:

f-150: Silnik kosztuje tyle samo co Emax, którego podałem wyżej do tego wysyłka 15zł. Emaxa mam na miejscu więc nie musze czekac i płacic dodatkowo za wysyłkę.

 

Co do Turnigy:

W extrimie mam pakiet 1000mAh wiec czas pewnie by wyniósł jakieś 5min.

Minus tego z HC to to, że trzeba długo czekać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Pakiet brałbym 1300 mAh 11,1V (3S). Dużej różnicy w masie nie będzie, a chwilkę dłużej polatasz. Regulator trochę "na wyrost" w stosunku do apetytu silnika, ale lepiej mieć zapas nić żeby odcinał napięcie jak się zagrzeje... Silnik OK, nie za ciężki, dobre kV pod śmigło 9x4,7 lub 9x6 no i oczywiście 10x4,7; 10x6; 11x4,7. Zależy jak latasz :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten silnik w extrimie:

http://modelarski.com/produkt-Silnik_elektryczny_Emax_GT2215_10_,7587.html

Na śmigle 10x4.7 jest bardzo OK :)

Regulator 25A

 

Jeśli masz zaś regulator 30-35A to weź ten silniczek

http://modelarski.com/produkt-Silnik_elektryczny_Emax_GT2215_09,7586.html

 

Pakiet 1000mAh Turnigy 3s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.