wichercat Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 bo to jak z samochodami jak ma sie poczucie MOCY pod machą to ego rośnie :mrgreen: :rotfl: :rotfl: :rotfl: a tak naprawdę to dyskusja fajna a ja porostu zaczynam zbierac pomalu graty do modelu wlaściwej skali tak na 2012 :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Już całkiem poważnie to serwa miałeś za słabe, a teraz powinny być o.k. No , ale teraz masz spory zapas serw na gaz , możesz kilka modeli większych zrobić. :jupi: :jupi: :jupi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Zmontowałem też zasłonke lepiej model wygląda i nie bedzie takiego hamulca.Sklejka 0,5mm lekko wzmocniona balsą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awiator Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Witam.Ciekawe 4 foto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 witam, moja zarypiasta zaluzja spisuje sie jak należy jedynie musiałem zwiększyć ilość otworów w kadłubie pod tłumikiem bo po lotach srodek był gorący..... Mam pytanie do doświadczonych przy żyletce model baardzo idzie do wewnątrz czy jak podniosę ździebko silnik to powinno pomóc.....wiem że modele tak reaugją ale czasami to wysokości mi brakuje..... ogólnie modelem lata mi sie coraz lepiej jedynie puściło mocowanie podwozia :shock: dobrze ze zauważyłem bo pewnie przy starcie by sie wyrwało....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grześ Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Witaj. Model powinien latać prosto w pionie i poziomie a nie na żyletkę . Jeżeli już masz model wytrymowany z dobrze ułożonym kątem silnika,wyważeniem i czujesz że tak ma być, to wtedy zastosuj miksery do żyletki. Tj.kierunek z wyskością i kierunek z lotkami jeżeli model kręci beczki . Ja uzywam bezprzerwy włączone miksery nie użuwam zadnego przełącznika. jedyny kłopot to wykonanie ranwersu ale tego się można nauczyć,że trzeba trochę oddać lub zaciągnąć. Grześ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Dzisiaj do mojego yaczka przyszedł mikołaj :mrgreen: ciekawi mnie szczególnie 23x10 jak model będzie się sprawował... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek:D Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Dzisiaj do mojego yaczka przyszedł mikołaj :mrgreen:Daj namiary na tego mikołaja nie dość, że hojniejszy od mojego to jeszcze przychodzi kilka razy w roku ciekawi mnie szczególnie 23x10 jak model będzie się sprawował...Śmigło wydaje się być troszkę za duże, przy rezonansie na pewno latałoby super, tutaj w sumie na Twoim KSie też powinno być nieźle. Przydałoby się porównanie najlepiej na takiej wadze pokazującej siłę przez rozciąganie. Coś takiego:http://allegro.pl/waga-elektroniczna-hakowa-wedkarska-40-kg-temp-i1228503148.html PS. Wydaje mi się, że to najlepszy sposób na porównywanie ciągu na różnych śmigłach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Tu też sprawdzisz tylko ciąg statyczny. W powietrzu dochodzą opory i nie wiadomo jak zachowa się dane śmigło, bo przecież nie tylko silnik ma wpływ na max obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 19 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 ostatnio założyłem mejzlika 23x10 i całkiem inny model. Fakt na 22x8 Vess kręcił 7200 an mejzlika 23x10 6000 ale jeszcze muszę trochę podregulować silnik to może uzyskam ze 200 obr. Natomiast wizualnie ciąg jest znacznie lepszy co jest zauważalne po starcie idąc świecą do góry...na mniejszym śmigle model ociężale wzbijał sie a na mejzliku idzie bezproblemowo. Jest też łatwiejszy w lądowaniu i w figurach ku matce ziemi ogólnie oprócz osiągów ten wygląd :mrgreen: Wstąpiła w niego Boska moc :mrgreen: :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 I boskie światło pada na niego ;D pokaż jak to lata :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold_pi Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Pokaż proszę jak rozwiązałeś sprawę karnistra (fotki) Witek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Będzie z tym problem bo jestem w trakcie przeprowadzki i nie mam dostępu do modelu. Co chcesz konkretnie wiedzieć.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold_pi Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 jak upchałeś karnister w kadłubie, u mnie wychodzi ,że rurę giętką od silnika mam za długą i zastanawiam się nad zrobieniem dziury w kadłubie na rurkę wylotową z karnistra, żeby go wepchać dalej(ku ogonowi). Tego akurat producent w instrukcji nie uwzględnił , żeby oświecić biednego składacza :-( (Sbach 342 axara) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 A jak to przygotował producent możesz to nam pokazać ? W wiekszosci modeli Axar jest fajna komora na tłumik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold_pi Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 jest tylko między nią a silnikiem rura giętka sie nie mieści :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 opisze bo fotek nie mam jak zrobić. U mnie rura też była za długa więc wyginałem aż się zmieściła i uciąłem kawałeg gładkiego końca. Mój tłumik jest zamocowany na zestawie montażowym KS. Myśle ze możesz cofnąć tłumik do tyłu o ile z wyważeniem nie bedzie kłopotu. I tak w kadłubie dół musisz otworzyć aby było chłodzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold_pi Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 ja mam karbowaną i tu jest pies pogrzebany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Po prostu musisz rozwalić kadłub i tyle ja w swoim Yaku 54 żeby przeprowadzić rure rezonansową musiałem powycinać wszystko co stało na przeszkodzie a kadłub otworzyłem w połowie modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Znalazłem fotki z innego modelu: i podobnie mam w 55M. Karbowaną część wyginałem a odcinek gładki docinałem tak aby opaska mogła go chwycić na teflonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.