pawkar Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Pojawiły się zaktualizowane posty to super.Nadal jednk jest niedosyt wynikjący zniewielkiej ilosci zdjęć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Paweł ,nie bardzo jest sens wklejać fotki do postów z 2010 roku, ponieważ jak widzisz wszystko jest wyświetlane nie chronologicznie. Zdjęcia będę w miarę możliwości wklejał na bieżąco. Obecnie "strugam" kolejne kopyto kabiny (wcześniejsze poszło do kosza) ponieważ nieświadomie korzystałem z przekrojów kabiny F9 Cougar-a Wciąż nie mogę znaleźć dobrego źródła z dokładnymi przekrojami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Obecnie "strugam" kolejne kopyto kabiny (wcześniejsze poszło do kosza) ponieważ nieświadomie korzystałem z przekrojów kabiny F9 Cougar-a Wciąż nie mogę znaleźć dobrego źródła z dokładnymi przekrojami. F9F Cougar bazował w znacznej mierze na częściach F9F Panther, a różnił się głównie skrzydłami (skośne dla zwiększenia prędkości). Myślisz, że zmieniono w nim owiewkę kabiny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matijus Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 F9F Cougar bazował w znacznej mierze na częściach F9F Panther, a różnił się głównie skrzydłami (skośne dla zwiększenia prędkości). Myślisz, że zmieniono w nim owiewkę kabiny? Zmieniono w F9F Panter Była troszkę większa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 F9F Cougar bazował w znacznej mierze na częściach F9F Panther, a różnił się głównie skrzydłami (skośne dla zwiększenia prędkości). Myślisz, że zmieniono w nim owiewkę kabiny? Witaj Krzysztof, też myślałem że owiewka jest ta sama i nie zdając sobie sprawy że jest inaczej korzystałem z przekrojów Cougar-a. Jednak prawdę mówiąc są to jedyne przekroje jakie posiadam i może są nie zgodne z oryginałem. W każdym razie jak spojrzysz na foto z postu 55 to na pewno zauważysz co jest nie tak. Różnica widoczna jest też na zamieszczonych wyżej zdjęciach choć jedno wykonane jest nieco pod kątem. Zmieniono w F9F Panter Była troszkę większa Być może ,w każdym razie posiada trochę inny kształt. Obecnie szpachluję oprofilowanie kadłub-kabina. Oszczędzam na wadze używając szpachlówki poliuretanowej ( proszę nie mylić z poliestrową ) Na ostatnim zdjęciu dobrze widoczny kształt kabiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawkar Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Tak oglądam te kokpity panteròw i co egzemplarz to inny Chodzi mi o wysokość ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyra63 Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Witam. Napisz coś więcej o tej szpachlówce ,trudno znaleźć coś na necie pod nazwą szpachlówka poliuretanowa-jedyne co znalazłem to pasta EASYMAX AMOD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Witam. Napisz coś więcej o tej szpachlówce ,trudno znaleźć coś na necie pod nazwą szpachlówka poliuretanowa-jedyne co znalazłem to pasta EASYMAX AMOD. Tak,to jest dokładnie szpachlówka którą wymieniłeś. Jest niesamowicie lekka i łatwa w obróbce ,posiada naprawdę przyzwoity (niewielki) skurcz i bardzo wysoką przyczepność.Ale raczej nie nadaje się na wykończenia. Obecnie jedyny produkt Axson-a jakiego używam... Tak oglądam te kokpity panteròw i co egzemplarz to inny Chodzi mi o wysokość ? Paweł, oglądasz zdjęcia modeli czy samolotu 1:1 ? p.s To Cię pewnie zainteresuję : vs_ecu_jetcat.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawkar Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Paweł, oglądasz zdjęcia modeli czy samolotu 1:1 ? Noo teraz juz wiem o co kaman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 2 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Docelowo ma wyglądać tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 19 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2019 Witam wszystkich zainteresowanych tematem, jeśli tacy jeszcze są Budowa modelu troszkę się przeciągnęła i trwa już 10 rok Ostatnio poczyniłem mały kroczek na przód. Mianowicie dzięki pewnemu koledze z forum udało się wydrukować kopyto zbiornika paliwa. Może latem uda się w końcu oblatać Panther-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2019 Moze pokaż więcej fotek. Ciekaw jestem jak wygląda Twoje dzieło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vesla Opublikowano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2019 10 lat!? Masz tempo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Moze pokaż więcej fotek. Ciekaw jestem jak wygląda Twoje dzieło Wrzucę fotki jak położę podkład. 10 lat!? Masz tempo! No tak jakoś się przeciągnęło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Witam wszystkich zainteresowanych tematem, jeśli tacy jeszcze są Budowa modelu troszkę się przeciągnęła i trwa już 10 rok Ostatnio poczyniłem mały kroczek na przód. Mianowicie dzięki pewnemu koledze z forum udało się wydrukować kopyto zbiornika paliwa. Może latem uda się w końcu oblatać Panther-a Wyszedł superowo . To rozumiem po sklejeniu, ale przed wyprowadzeniem powierzchni na gotowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Tak, to zaraz po sklejeniu. Jeszcze odrobinę szlifowania plus podkład i kopyto będzie gotowe do odformowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawkar Opublikowano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 Nooo panie w końcu,regulrnie tu zaglądam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 Tak, to zaraz po sklejeniu. Jeszcze odrobinę szlifowania plus podkład i kopyto będzie gotowe do odformowania. Niech kolega wydrukuje ci drugi zbiornik i będziesz miał komplet bez potrzeby robienia formy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 21 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 Paweł, wiedziałem że w kwestii Panther-a na Ciebie można liczyć Krzysztof, też o tym myślałem, ale zdecydowałem że wykonam je bardziej tradycyjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vader Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 Witam To już 10 lat? Fajnie, że postanowiłeś go dokończyć. Jak widziałem wręgi pierwszy raz to mnie zamurowało, jakie to ogromne będzie. To rozumiem, że w lato tego roku oblot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi