Blako2682 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Po pierwsze waga i opory powietrza a co do mocowania na gumkę nie lubie jak śmigło wpada we floter . Muszę po prostu wzmocnić od środka paskiem epp. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Miałem Mustanga z Cyber Fly i drugiego z Na Polskim Niebie i nie pamiętam aby się rozwalały przy lądowaniu, lub żebym odrywał wręgę silnikową. Oba modele latały bardzo fajnie, w tym na wietrze, były bardzo odporne, przeżyły kilka sezonów i kilka zderzeń. Używałem śmigieł pomarańczowych GWS, owszem przez te kilka lat pewnie kilka złamałem, ale statystyka nie odbiegała od normalnego użytkowania innych śmigieł w innych modelach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blako2682 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Nie mam zastrzeżeń co do właściwości lotnych bo lata nim się super. Zamawiałem tych modeli konkretnie 7szt dla kilku osób i mieliśmy wszyscy prawie takie same przypadki . A może trafiliśmy na taką partię. Ale rozmawiałem z Markiem i sam przyznał że te ścianki trzeba wzmocnić epp bo za cienko tam jest i że w nowszych wersjach już jest lepiej i jest też maska z epp. I wszystkie były wersja EPA a nie ESA. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Może dlatego że ja wszystkie esa/epa wzmacniałem po obu stronach kadłuba pojedynczymi prętami węglowymi i nic nie pękało, dodatkowo wszelkie elementy poddawane działaniu sił, wręgi silnikowe, orczyki kleję na UHU dwuskładnikowy, albo wręcz na jego mocniejszą wersję 300kg i nigdy mi się nic nie odkleiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Odpada silnik bo kadłub smukły i nie zauważyłem w nim wzmocnień węglowych. Skrzydło usztywnione jak należy ale w kadłubie chyba węgli brak. Proponuję wzmocnić kadłub, jeżeli nawet nie cały to na pewno konieczne jest wzmocnie części dziobowej bo pakiet silnik i regulator to ciężki zestaw w tym szczupłym nosie modelu. Malowanie super i cieszy kolejny zarażony modelarz aircombatem ESA ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 A propos wyrywania silnika - pomaga składane śmigło Mój Ś.P Mustang tak latał i sobie chwalił Ale i tak silnik wklejałem z 15-16 razy. Tak mają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blako2682 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 To fakt węgla w kadłubie brak Mirku bo uznałem że jest zbyt cienki i bardziej by zaszkodziło niż pomógł, co do klejenia wszystkie moje kombaty kleje na CA a wręge na UHU lub żywice. A troszkę tych modeli zrobiłem. Mniejsza oto kadłub wzmocniłem od środka epp i już powinno być ok. A malowanko zaczerpnięte z filmu Red Teils Tak dla porównania w moim A6M zero ścianka kadłuba ma ponad 10mm i węgla też brak w kadłubie i jet git a latam już nim dwa lata , można powiedzieć że jest w standardowym wyposażeniu auta Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeKLeŚ Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Panowie, po długiej przerwie wracam do tematu opisanego wcześniej zakupu - Mustanga z Cyber-Fly. Zacząłem oczywiście od mechniki, czyli ponowny montaż silnika (w osi modelu), rekonstrukcja sterowania SW, demontaż serwa SW z płata skrzydła itp. Następnie złożyłem model "na szpilki" rozlokowując wstępnie wyposażenie, aby sprawdzić CG. Jak już wspomniałem silnik swoje waży, więc serwo SW pójdzie ostro w kierunku ogona, regulator wyląduje gdzieś pod kabinką i w sumie podobnie pakiet (mierzyłem z LiPo 3S 1000mAh 45C). Chcąc ESC dać bliżej silnika, pakiet musiałby wylądować ZA kabiną, w kierunku ogona. Trochę by to utrudniło sprawę, ponieważ nie mam pomysłu jak go tam umiejscowić, aby wymiana nie stanowiła problemu. Wszystko to jeszcze będzie tematem rozkminki. Dziś miałbym do Was pytanie, w jaki pakiet celować do tej maszynki. Dla przypomnienia silnik to CF2215/15 (1470KV) - duży czarny dzwonek z kolorowymi napisami, ESC Redox 30A. Śmigło zalecane to 9-10 cali, ale to raczej bzdura, ponieważ waga całości razem z pakietem to ok 370-380g. Dojdzie trochę popychaczy, jakieś kabelki, może farba i będzie 400g. Celuję raczej w śmigiełko typu GWS 8x4? Mam kilka róznych o podobnych parametrach, ale nie mam pojęcia jakie pakiety powinien kupić kolega. 1000mAh z dużym C, 1300mAh? 1500mAh? Licząc że silnik pobierałby średnio 10A, wyssanie 0,5Ah z pakietu nastąpi w 3min :/ Kurde balans, doradźcie coś proszę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 1300 będzie optymalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeKLeŚ Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Cześć Panowie, to znowu ja Modelik bardzo małymi kroczkami powstaje. Złożyłem już sterowanie SW i lotek. Niestety rozwiązania są jakie są, ale serwa w skrzydła były już wklejone i za chiny ludowe nie dało się ich położyć bez niszczenia w stopniu znaczącym płata skrzydła. Chciałbym iść dalej i potrzebuję określić pożądany CG. Tutaj potrzebuję pomocy osób ogarniętych w tej dziedzinie. Bez tego nie ruszę z montażem ESC i miejsca na pakiet. Dla ułatwienia podam, że patrząc z góry, węgiel wklejony jest 75mm od krawędzi natarcia (mierzone przy samym kadłubie). Z góry dziękuję w imieniu swoim i kolegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekO Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 W podobnym Mustangu od Marka Rokowskiego ŚC miałem ustawiony 55mm od krawędzi natarcia (185mm licząc od początku kadłuba). A generalnie stosuję ŚC w odległości 50-60mm od krawędzi natarcia (w zależności od konkretnego egzemparza). Polecam również opis budowy ESA WW2 z mojej strony: http://www.modelerc.info/technika/esa_ww2_budowa/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Można wyliczyć programem od piotrde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeKLeŚ Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Można wyliczyć programem od piotrdeJak zdobyć ten soft? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Wygooglaj piotrde środek ciężkości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 http://www.piotrp.de/MIX/sp.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 1/4 od noska profilu - sprawdza si w wiekszosci tego typu modeli 1/3 -to juz bedzie mocne akro w tym zakresie operuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeKLeŚ Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Daaaaawno nic nie było tutaj przeze mnie pisane, co nie znaczy, że nic nie było robione. Moja praca z Mustangiem była dość niepewna, ale wynik jest wg mnie niezły. Przed oblotem: I po malowaniu: Kilka fotek z malowania: Przytył 18g. Na tym skończyła się moja praca. Kolega planuje jeszcze pokryć go warstwą lakieru na bazie wody (wg rad kolegi Motylasty). Zobaczymy co będzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekO Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Czy w tym modelu jest zrobiony wznios skrzydeł? (na zdjęciach wyglądają na "płasko") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeKLeŚ Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Wyedytowałem posta bo jakieś spięcie techniczne poszło i nie mogłem tego ogarnąć przez TT... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Te skrzydła są wklejone odwrotnie(do góry nogami). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.