larith Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 http://rc.susco.pl/sklep/details/3058/87/samoloty/samoloty-zestawy-arf/sbach-342-ep/gp-arf-airline.html Co myślicie o tym modelu ? ktoś nim lata z silnikiem elektrycznym i może się podzielić doświadczeniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Witam Model wydaje się strasznie ciężki, dla porównania podaję link do extry 260 z PA, waga do lotu 955g, a wielkość modelu podobna, wobec 1800g Sbacha?!?!? http://www.precisionaerobatics.com/product_details.php?pid=52 Pozdrawiam Viper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Tylko że to całkowicie inne modele.Pierwszy to spalina akrobat z możliwością elektryfikacji,a druki to stricte elektryk pod 3D wykonany całkowicie inaczej.Porównanie nie ma sensu. 1800 g do lotu to całkiem dobry wynik przy tej rozpiętości i powierzchni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
larith Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 jaki silnik elektryczny mozna do niego zalozyc ? mozecie cos polecic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Moja funtana 1236mm rozpiętości z silnikiem SK3542 Turnigy i pakietem 3S 2250mAh ważyła do lotu 1300g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Też uważam, że 1800g do lotu przy tej rozpiętości akrobata to bardzo dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin.2k11 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Model spoko chociaż sporo za niego chcą, ale ja zamontowałbym tam spalinę 2T 0.46, nie ma to jak akrobat spalinowy, a nie jakiś tam elektryczny bzykacz (nie urażając nikogo)? A poza tym spalina wyjdzie taniej (licząc silnik, regulator, pakiet, a przy tej wadze modelu silnik musi być konkretny). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
larith Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Rozgladam sie ogolnie za elektrykiem bo "podobno" spaliny gasna czasem i potem trzeba naprawiac model ;-p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin.2k11 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Jeśli silnik jest dobrze dotarty, obroty prawidłowo wyregulowane to nic nie ma prawa gasnąć, a to że nagle się coś stanie i zgaśnie to wiesz w elektryku też może się nagle spalić silnik czy regulator. Jeśli byś się zdecydował na spalinę a nie miałeś jeszcze do czynienia z takimi silnikami proponuję poprosić kogoś z doświadczeniem ze swojej okolicy o pomoc. Aby dobrze wyregulować silnik to trzeba się trochę na tym znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Przepraszam jeśli kogoś urażę, ale ta dyskusja przypomina mi miejscami wywód o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkanocnymi Dla modeli rozpiętości do 1400 mm moim skromnym zdaniem silnik spalinowy nie ma sensu, bogactwo silników elektrycznych, wydajność baterii, a przede wszystkim spadek ich ceny , dużo wyższa sprawność silników elektrycznych, łatwości podłączenia, brak konieczności docierania silnika, czy czyszczenia modelu z paliwa powodują że mam takie a nie inne zdanie. Dla większych modeli jest jeszcze kwestia ceny, elektryfikacja jest droga, aczkolwiek to pewnie też sprawa najbliższej przyszłości. Ale to powyższe to oczywiście tylko moje subiektywne zdanie, aczkolwiek na poparcie mam jedną obserwację. W miejscu gdzie latam, zauważyłem już u paru osób, jeszcze dwa lata temu latających spalinami (modele rozpiętości tak około 1-1,4m), że obecnie coraz chętniej latają elektrykami, odwrotnej tendencji nie zauważyłem. O ile powyższe były moimi subiektywnymi odczuciami, to twierdzenie że skoro cegłolot lata na silniku spalinowym to wszystko tłumaczy i jest OK, trochę mnie rozłożyło, zawsze mi się wydawało że waga do lotu w przypadku akrobata jest ważnym parametrem. Pozdrawiam Viper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Ja powiem tak - dzis , czy to spalina, czy elektryk, zalezy od tego jakim funduszem dysponujesz. Mozna kupic silniki 2-3KW ciagnące 80A , zabawa czysta, akrobacja idealna. Trzeba rozwazyc zakup pakietów, regulatora, silnika ....czy silnika benzynowego. Jak nie było kiedys 3fazowych silników, zostawał tylko spaliniak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
larith Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Skoro uważacie że ten model jest za ciężki pod elektryka to szukam czegoś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Jak już pisał slawekmod, to warto się nad tym zastanowić: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=32493&start=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
larith Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 interesuje mnie cos bardziej zlozonego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
larith Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 http://www.nastik.pl/extra-super-promo-p-3170.html a co myslicie o tym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 To jest właśnie model jakiego przykład podałem, tylko dałem linka do strony producenta. Generalnie modele z tej firmy są super i pod względem jakości wykonania, łatwości składania i przede wszystkim możliwości latania. Zobacz też trochę tańsze katanę i nieco mniejsze katanę mini i addiction 3d. Pozdrawiam Viper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepen02 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Myślę, że to bardzo dobry pomysł 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Fajny model, lecz ja polecam cos ze stajni firmy Extreme Flight: MXS/EDGE lub EXTRA. Sam mam Extre i model jest po prostu rewelacyjny. http://ef3m.pl/samoloty-rc-elektryczne-i-zarowe,87.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Jeżeli masz parę stówek na zbyciu i brak czasu to kup gotowca tak jak chłopaki radzą. Ja jestem anty-ARF-fowiec więc swoje modele czynię sam dla siebie i dla tych którzy lubią uklejone palce i smród palonej laserem sklejki . Funtana lata fajnie ale niestety nie ma jej jako gotowiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
larith Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Ja nie mam miejsca i czasu na mocne modelowanie, wezmę coś z PA tylko jeszcze muszę któryś wybrać, a to nie taka prosta sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi