Rafal B. Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Dodatkowo jeśli w układzie jest podpięty regulator z becem to trzeba na pakiecie dać jakąś diodę by bec nie ładował akumulatoraNie lepiej prościej - wyłaczyć kabel prądowy (czerwony) z wtyczki regulatora. Wtedy odbiornik nie ma podawanego prądu z bec'a regulatora, a tylko z właściwego akumulatora. Chodziło mi o zdublowanie zasilania odbiornika w celach bezpieczeństwa. Wystarczyło przeczytać więcej postów z dyskusji.
rkajor Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Chodziło mi o zdublowanie zasilania odbiornika w celach bezpieczeństwa. Wystarczyło przeczytać więcej postów z dyskusji. A jaka konktrenie diode - orientujesz sie moze - moze moglbys jakis prosty schemat zarysowac - bede wdzieczny
Rafal B. Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 W tych spawach jestem zielony ale chodzi o taką diodę co przepuszcza w jedną stronę. Wtedy jak się ją zamontuje prąd płynie od pakietu ale nie do. Była dyskusja na ten temat gdzieś na forum. Dodatkowo nie wiem czy również nie trzeba jej dać na kablu w regulatorze. Oczywiście dioda lutowana tylko na kablu plusowym.
majula7 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 siarczysty mróz i wolny dzień dodaje motywacji do pracy, efekty poniżej
miksell Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 No i dupa, walczyć nie będzie A czy regulami ESA przewiduje samoloty 4 silnikowe?? ;-) Może powstanie nowa klasa z nową dopuszczalną masą :-)
robertus Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Zawsze można zrobić pokaz bombardowania dla gawiedzi. W stylu: 5 minut przed startem bombowca staruje eskorta i robi porządek "na polu" a później nalot na cel z efektownym zrzuceniem jajka
majula7 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Wnętrze kadłuba Pojawił się problem: Regulatory silników wewnętrznych nie mieszczą się w gondolach razem z podwoziem, dlatego będą przeniesione do kadłuba. Zastanawia mnie jak wpłynie dolutowanie około 20cm przewodów fazowych na pracę silników.
GiulioN Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Nie wiem jak to wpłynie na pracę silnika, ale przedłużenie przewodów spowoduje, że będą się grzać
pietka Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Nie wiem jak to wpłynie na pracę silnika, ale przedłużenie przewodów spowoduje, że będą się grzać Julion , a dlaczegóż to mają się grzać? Możesz mi wyjaśnić? :ble:
majula7 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 GiulioN polecam Ci bardzo pilną uwagę na lekcjach fizyki i przedmiotów pokrewnych
robertus Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Tu jest ciekawa dyskusja na ten temat http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=40362
majula7 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Dzięki za link. To mam zgryza, komplety napędowe zewnętrzne około 50cm od aku, silniki wewnętrzne 20cm od ESC. Jutro czeka mnie lutowanie i próby napędów.
pietka Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Tak jak jeden z kolegów pisał kiedyś , nie martw się przy tych długościach. W swoim SR 71 mam przedłużone kable aku-Regulator o ok 40 cm. Prądy max ok 50 A na jeden silnik. Przylutowałem kable o nieco większej średnicy, linki. Nic się nie dzieje. Pozdrawiam Piotr
rkajor Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Czas na test napędów Obrazek Gratuluje - znowu krok przedemna - moja forteca dostala dzis jedno podwozie Powiedz mi w gondolach dales prety weglowe dla wzmocnienia ?
majula7 Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Tak w gondole zewnętrzne 4 szt. w wewnętrzne 3 szt. Mam natomiast problem z jednym silnikiem wewnętrznym, strasznie się grzeje w porównaniu z resztą. Muszę rozebać i zobaczyć co się dzieje.
miksell Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 A kiedy możemy doczekać się pierwszych oblotów? ;-)
majula7 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Jest pokusa szybko go skończyć i dokonać oblotu z zamarzniętego zalewu, natomiast jeśli się nie uda to pewnie jak się zrobi ciepło. Pewnie gdzieś w okolicach świąt wielkanocnych.
rkajor Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Mam pytanko - jak ustaliles punkt podparcia podwozia w skrzydle wzgledem SC ? i w jakiej odleglosci masz SC od natarcia - przy jakiej szerokosci plata ? Liczyles SC wg. reguly 1/3*szerokosc plata ?
Rekomendowane odpowiedzi