Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dodatkowo jeśli w układzie jest podpięty regulator z becem to trzeba na pakiecie dać jakąś diodę by bec nie ładował akumulatora

Nie lepiej prościej - wyłaczyć kabel prądowy (czerwony) z wtyczki regulatora. Wtedy odbiornik nie ma podawanego prądu z bec'a regulatora, a tylko z właściwego akumulatora.

Chodziło mi o zdublowanie zasilania odbiornika w celach bezpieczeństwa. Wystarczyło przeczytać więcej postów z dyskusji.

  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

 

Chodziło mi o zdublowanie zasilania odbiornika w celach bezpieczeństwa. Wystarczyło przeczytać więcej postów z dyskusji.

A jaka konktrenie diode - orientujesz sie moze - moze moglbys jakis prosty schemat zarysowac - bede wdzieczny

Opublikowano

W tych spawach jestem zielony ale chodzi o taką diodę co przepuszcza w jedną stronę. Wtedy jak się ją zamontuje prąd płynie od pakietu ale nie do. Była dyskusja na ten temat gdzieś na forum. Dodatkowo nie wiem czy również nie trzeba jej dać na kablu w regulatorze. Oczywiście dioda lutowana tylko na kablu plusowym.

Opublikowano

Zawsze można zrobić pokaz bombardowania dla gawiedzi.

W stylu: 5 minut przed startem bombowca staruje eskorta i robi porządek "na polu" a później nalot na cel z efektownym zrzuceniem jajka ;)

Opublikowano

Wnętrze kadłuba

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Pojawił się problem:

Regulatory silników wewnętrznych nie mieszczą się w gondolach razem z podwoziem, dlatego będą przeniesione do kadłuba.

Zastanawia mnie jak wpłynie dolutowanie około 20cm przewodów fazowych na pracę silników.

Opublikowano

Nie wiem jak to wpłynie na pracę silnika, ale przedłużenie przewodów spowoduje, że będą się grzać

Julion , a dlaczegóż to mają się grzać? Możesz mi wyjaśnić? :ble:

Opublikowano

Dzięki za link.

To mam zgryza, komplety napędowe zewnętrzne około 50cm od aku, silniki wewnętrzne 20cm od ESC.

Jutro czeka mnie lutowanie i próby napędów.

Opublikowano

Tak jak jeden z kolegów pisał kiedyś , nie martw się przy tych długościach. W swoim SR 71 mam przedłużone kable aku-Regulator o ok 40 cm. Prądy max ok 50 A na jeden silnik. Przylutowałem kable o nieco większej średnicy, linki. Nic się nie dzieje.

Pozdrawiam

Piotr

Opublikowano

Czas na test napędów

Obrazek

Gratuluje :) - znowu krok przedemna - moja forteca dostala dzis jedno podwozie :)

Powiedz mi w gondolach dales prety weglowe dla wzmocnienia ?

Opublikowano

Tak w gondole zewnętrzne 4 szt. w wewnętrzne 3 szt.

Mam natomiast problem z jednym silnikiem wewnętrznym, strasznie się grzeje w porównaniu z resztą.

Muszę rozebać i zobaczyć co się dzieje.

Opublikowano

Jest pokusa szybko go skończyć i dokonać oblotu z zamarzniętego zalewu, natomiast jeśli się nie uda to pewnie jak się zrobi ciepło.

Pewnie gdzieś w okolicach świąt wielkanocnych.

Opublikowano

Mam pytanko - jak ustaliles punkt podparcia podwozia w skrzydle wzgledem SC ? i w jakiej odleglosci masz SC od natarcia - przy jakiej szerokosci plata ? Liczyles SC wg. reguly 1/3*szerokosc plata ?

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.