Skocz do zawartości

Lotnisko modelarskie - Kęty


Shock
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...

Dwa lata temu już się przymierzałem... Teraz jestem już blisko spróbowania tego hobb. Tak więc, jest sens w zakupie tego modelu na start? I oczywiście ewentualnej pomocy w pierwszym ( być może nie ostatnim 😜 ) locie tym modelem? Cena atrakcyjna, niby nie jest z pianki epp ale jest nimi obudowany. Przy krecie nie będzie czego zbierać czy jednak będzie żył? 

 

 

https://www.olx.pl/d/oferta/samolot-zdalnie-sterowany-cessna-172-1-1m-CID88-IDUh7za.html

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian jeśli to Twój debiut i zero nalotu tudzież praktyki w lataniu to mimo wszystko

lepszy byłby model z śmigłem pchającym, coś pokroju Easy Star, Beta itp.
A wcześniej symulator wskazany. 

 

Wspomniane modele nie mają podwozia i ewentualne twarde lądowanie bardziej wybaczą.
W przypadku Cesny przy nieumiejętnym lądowaniu mogą pójść strzępy z podwozia. 
Co do kreta ... hm wszystko zależy jakie to będzie stadium.

Bywa że odbudowa może być w miarę prosta, choć nie wykluczone że może być zgon totalny.
To tak w wielkim skrócie. 


Jeśli byłbyś chętny na pogaduchy to zapraszam do nas na lotnisko. 
Rozmowa na ,,video,, lepsza niż klikanie na klawiaturze. 
Możesz odezwać się w tym wątku, ewentualnie na priv. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz koledze z Parkzone P47 Thunderbolt, ze jesli zmieni silnik na wiekszy (ja chyba mam Turnigy G15 ale moge sprawdzic dokladnie), bateria 4S, smiglo 11x8, wiekszy ESC i troche olowiu pod ogonem to model lata 130km/hr.  Jest to moja ulubiona pianka, lata za reka i laduje na klapach praktycznie sam.

 

IMG_3429.thumb.JPG.99fcac7a6935e588d5f4e2c3aefbd0f8.JPG

 

 

 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Andrzej zapewne Józef tu zaglądnie więc przeczyta info od Ciebie.
Co do jego modelu nie wiem jaki tam ma silnik, ale z tego co widziałem podczas lotu,

to jego model lata również bardzo żwawo.
Generalnie P47 w wydaniu ,,piankowym,, wygląda bardzo sympatycznie i tak samo lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam  !

Potwierdzam słowa Bogdana P47 z Parkzone lata świetnie . Mam go 4 sezon .

Andrzeju silnik jaki w nim mam to TGY 3536/9 910KV 3-4s latam na 3s  pewno spróbuje dać 4s .Mam zamiar go zrobić w innym malowaniu .

Startuje z ręki bez podwozia ,w niedzielę to była próba startu z ziemi ale nic z tego nie wyszło za duża trawa .

Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Józef F4B napisał:

Witam  !

Potwierdzam słowa Bogdana P47 z Parkzone lata świetnie . Mam go 4 sezon .

Andrzeju silnik jaki w nim mam to TGY 3536/9 910KV 3-4s latam na 3s  pewno spróbuje dać 4s .Mam zamiar go zrobić w innym malowaniu .

Startuje z ręki bez podwozia ,w niedzielę to była próba startu z ziemi ale nic z tego nie wyszło za duża trawa .

Pozdrawiam !

 

Wyglada na to, ze Twoj Turnigy3536/9 to jest odpowiednik tego co bylo w orginalnym modelu, ma on 370W.  Moj G15 ma 500W ale juz go nie produkuja:   

 

https://hobbyking.com/en_us/turnigy-g15-brushless-outrunner-950kv.html

 

Moj lata juz ~9 lat i juz tak ladnie nie wyglada jak na poczatku...

 

20230504_113253.thumb.jpg.64a1abf7a7c9bf295c5a5e7423f674de.jpg

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.